X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסופו של יום מסובך, רועי שטיינברג רק מחפש מקום פשוט באופן כה מפתיע, Simple, הבר החמוד שבלב רמת החי"ל, עונה במדויק לשמו ושומר על חיים נטולי סיבוכים ומלאי אלכוהול ואוכל טוב
▪  ▪  ▪
[צילום: Simple]

זכרתי את עצתו של דויד תורו: "פשטות, פשטות, פשטות". כיוונתי לכזו, רציתי להתרחק מכל הכבדות, המורכבות, מאוכל אובר-מתוחכם. ה-simple, ביסטרו-בר חמוד ולא מתיימר ברחבת מגדלי זיו בלב אזור ההיי-טק של רמת החי"ל, הוא מקום פשוט וטוב, שמציע תפריט אוכל ואלכוהול (כמובן!!) במחירים הוגנים מאד, שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בו את עצמם.
הגענו בערב, הסבנו אל הבר בנוחות, עטופים אנשים נעימים ורוח קיצית נעימה לא פחות. העיצוב מינימליסטי למדי, אוורירי ופשוט (מפתיע, אה?). סקרתי את החלל סביבי והבטתי על הסובבים, האנשים מגוונים, החל מחבר'ה צעירים וכלה בשולחן שהיה מורכב ממבוגרים מדושנים שמדברים על דברים נורא חשובים. כנראה שבסופו של יום כולם מחפשים קצת פשטות.
מוחיטו טעים ועוקצני הגיע יחד עם פיג'לינג סאוור מתקתק לפתיחת הרעב שהחל להדהד בקרבי. המוזיקה הטובה ברקע השיבה לאותו הדהוד. כנפיים ברוטב צ'ילי המריאו מרב פריכות, היו טעימות ורשמו לידן "וי". עוד ראשונה טובה שלקחנו היתה סלט גבינת עזים חמה בציפוי פריך שהוגשה על מצע ירוקים, אבוקדו (בשלב הבשלות האופטימלי), עגבניות שרי ואגוזי מלך בויניגרט מאוזן, סמיך וטעים. לחמניות ביס פריכות וחמימות עזרו שם בעסק יחד עם חמאה רכה (כמתבקש) ופנכה קטנטנה שהכילה רוטב פסטו ירקרק ועצמתי, שאילץ אותנו להזמין ממנו עוד ועוד (אולי אפשר פשוט להגדיל את הצלוחית?).
גזרת העיקריות היתה מלאת בשר: שיפודי אנטרקוט ברוטב שום ושיפודי סינטה נטורל בצד צ'יפס טעים בסגנון של פעם (שעושים במקום לבד ולא מתוך שקית) וסלט ירוק רענן וטרי. מים מינרלים הרגיעו את רף האלכוהול ושטפו את הלשון לקראת העסיסיות הבשרית.
בלי מתוק הרי אי אפשר, אז שעינו להמלצות והזמנו אחת שלינקה - מצע בראוניס אגוזים, קרם ריבת חלב, קרם קפה, גנאש אספרסו ואגוזים מסוכרים וגם סופלה שוקולד חם, כי הרי מן המפורסמות שפשוט אי אפשר בלי.
הרוח התקררה קמעא ונטעה בנו דוק של תקווה לקיץ פחות דביק, יותר ממוזג ואירופאי, פשוט, רגוע ופחות עצבני. נחמד ב-Simple, הבר מתוחזק היטב ומגוון בהיצע והשירות מוקפד, חברי ומאד נעים.

הכותב היה אורח המקום.
Simple - ראול וולנברג 24 תל אביב, 03-6494902, 03-6494901
תאריך:  19/06/2007   |   עודכן:  19/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
החברה תפתח יחד עם הענק האמריקני ריית'און מערכת להגנת שדות תעופה מפני טילי כתף
הדר פרבר
פרסם מאמר חדש ביומון של המפלגה הקומוניסטית בו הוא מאשים את וושינגטון ברעב ובתת-תזונה של תושבי המדינה
הדר פרבר
התקשורת האמריקנית מדווחת על קלטת של מחבלים מתאבדים שסיימו הכשרתם באפגניסטן ובדרכם לבצע פיגועים בארה"ב, קנדה, בריטניה ובגרמניה
מחלקה ראשונה
מאיה לוסטיג מונתה לסמנכ"לית קשרי משקיעים בחברת טליט    בחמש השנים האחרונות שימשה כמנהלת קשרי משקיעים ויחסי ציבור בחברת ליפמן הנדסה אלקטרונית
רונן ליבוביץ
לאחר שהשר עזרא קרא לשחרורו של מרוואן ברגותי, טוענים הח"כים טרטמן ושטייניץ כי זו תהיה טעות    ח"כ קולט אביטל הביעה תמיכה בעזרא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il