X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון צבא האיסלאם שמחזיק בכתב הבי-בי-סי אלן ג'ונסטון מאיים כי ירצח את העיתונאי הבריטי זאת כתגובה לאולטימטום שהציב חמאס בפני הארגון לשחרור ג'ונסטון
▪  ▪  ▪

בקלטת וידאו, שהופצה באינטרנט, מאיים ארגון צבא האיסלאם לרצוח את כתב הבי-בי-סי החטוף, אלן ג'ונסטון. הארגון תובע בשנית את שחרורו של אבו קתאדה הפלשתיני, איש אלקאעדה העצור בבריטניה.
בנאום מוקלט, המופנה לעז אדין אל-קסאם, מזהיר "צבא האיסלאם, מפני סכסוך בין הארגונים ש"את תוצאותיו יודע רק אללה... חרבותינו מופנות רק מול היהודים והצלבנים" - אמרו שלושת נציגי הארגון, שצולמו רעולי פנים.
אזהרה זו וכן האיום ברצח הם תגובת צבא האיסלאם לאולטימטום, שהציבה חמאס לשחרורו של ג'ונסטון. חמאס מבקשת להביא לשחורור כדי להוכיח כי תחת שלטונה תושג הרגיעה הביטחונית ברצועה ומקווה, כי שחרור הכתב יפשיר את היחסים בין ממשלת הניה לבריטים, כפי שאירע עם חטיפת החיילים הבריטים ע"י אירן.
האיום עולה מחדש גם על-רקע הפגיעה בחמולת דורמוש, האלימה שבין החמולות ברצועה, ע"י הכח המיוחד של חמאס. חמולת דורמוש שותפה על-פי הידיעות לחטיתפו של ג'ונסטון ובינה לבין חמאס קיים חשבון דמים פתוח מאז חודש דצמבר האחרון, בו נרצחו שניים מבניה ע"י חמאס.
חמאס תכננה 5 מבצעים לחיסול דחלאן
"מפקד צבא האיסלאם", שיח' ממתאז דורמוש, חושף הבוקר בכרוז, כי חמאס תכננה 5 ניסיונות לרצח דחלאן. זו הפעם הראשונה, בה מופיע ממתאז דורמוש בתואר שיח' וכמפקד "צבא האיסלאם".
דורמוש פעל בעבר בשיתוף פעולה עם חמאס אולם בעקבות שורת תקריות רצח הפכה חמולת דורמוש למיליצייה חמושה והיא פועלת נגד חמאס ברצועה. בעבר היה דורמוש נאמנו של דחלאן ובכרוז שפרסם הבוקר הוא מכחיש כי הוא פועל כיום מתוך נאמנות לדחלאן.
"חמש פעמים ניסינו לרצוח את דחלאן מתוך שיתוף פעולה והגיעה העת לחשוף זאת... חמש פעמים נכשלנו והדבר הוא מן אללה... " - אמר דורמוש.
דורמוש אומר, כי גורמים שונים ניסו להטיל על חמולת דורמוש את האחריות למעשים שונים אולם בני החמולה נאמנים בחלקם לחטיבות נאצר של פתח, אחרים לחמאס ואחרים ל"צבא האיסלאם".
דורמוש מבהיר,כי "צבא האיסלאם" בפיקודו איננו מתבסס רק על בני החמולה וכי הוא "חייל אחד מתוך חיילי הג'האד".
חמאס ערוכה מזה ימים אחדים סביב בתי חמולת דורמוש ונערכת לפרוץ לתוכם ונראה, כי לא רק שחרורו של ג'ונסטון עומד לנגד עיניה אלא גם החשש מפני חשיפת תוכניות הרצח שלה ע"י ממתאז, שהוא היעד העיקרי לחיסול בידי חמאס.

תאריך:  21/06/2007   |   עודכן:  21/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צבא האיסלאם מאיים לרצוח את כתב ה-BBC
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מחקר אמריקני משווה מקרי מוות מכרישים לאלה מהתמוטטות בורות חול: בין 1990 ל-2006 תועדו 16 מקרי מוות כתוצאה מהתמוטטות בורות חול, לעומת 12 מקרי מוות מהתקפת כרישים באותה תקופה
גלית יצחק
בעונת הקיץ השתדלו לא ללקק את השפתיים, השתמשו במשחות ושפתונים המעניקים לחות לשפתיים והימנעו מצריכת אלכוהול ומעישון אשר תורמים להזדקנות העור והשפתיים
מערכת PCאון
ה-Auto Mower היא מכסחת דשא אוטומטית, שקטה ובטיחותית, לכל מי שמאס בפעולת הכיסוח. לא זולה, אבל בהחלט מרשימה
מערכת PCאון
סאלימה בת ה-17 הספיקה לשלוח הודעת SMS לאמה, וכך ניצלה מפורץ שאיים להרוג אותה. הצד החיובי של התמכרות בני נוער לטלפון הסלולרי
ישי שביט
ועד מחוז ת"א של לשכת עורכי הדין הבהיר כי הוא מתנגד לאיחוד משרדי מיסוי מקרקעין ומשרדי המע"מ עם משרדי פקידי השומה    יו"ר ועד המחוז מזהיר כי איחוד משרדים יפגום בשוק המקרקעין ובלכידת עברייני מע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il