X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המנהל הוותיק של הצהובים התראיין בספורט 99 בשיתוף ONE והודיע: "אני ממשיך". על אוהדי הפועל ת"א שזרקו עליו אבנים: "אני סולח להם"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

"אני נשאר במכבי ת"א", כך אמר הערב (חמישי) מוני פנאן, המנהל הוותיק של מכבי ת"א, שהתראיין בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בספורט 99. פנאן, שבמהלך העונה היו פרסומים על כך שיעזוב את הצהובים, התראיין על-רקע האירועים הקשים הבוקר. כזכור, פנאן נפצע מהשלכת אבנים לעבר משרדי הקבוצה ברחוב הירקון ע"י אוהדי הפועל ת"א שמחו על החלטת בג"צ בנושא אוסישקין.
כזכור, בעבר פנאן אף החרים את אימוני מכבי ת"א בגלל חילוקי דעות עם שאר חברי ההנהלה. מוני סירב בתחילה לענות לשאלות בנוגע לעתידו במועדון והתעקש לדבר רק על מקרי האלימות: "שהדברים האלו לא יחזרו, אסור שהם יחזרו".
לבסוף, לאחר מספר שאלות בנושא הוא אמר: "אם תשאלו, אז אני נשאר במכבי ת"א. למה שנה? אולי יותר מכך". לפני פנאן התראיין אוהד הפועל ת"א שהתנצל על האירועים. פנאן הסכים לומר בתוכנית: "אני סולח לאוהדי הפועל ת"א".
על האירוע בו נפצע אמר פנאן: "האמת, מה שראיתי היום אצלנו במשרדים, היה קשה. אני אדם סלחן אבל לא יכול להיות שזה יגיע למה שראיתי היום". "אני הגעתי בסביבות השעה 12:00 למשרדים שלנו ברחוב הירקון. לא שמענו אפילו רעש. אחרי ששמענו רעשים, החלו לזרוק אבנים על המשרד שלנו. הבנות היו בחרדה. זה לא יכול להיות. הם המשיכו לזרוק אבנים. הם החלו להרים את הקול. הם זרקו מכל הבא ליד".
"אני חושב שהיום חצו את הקו האדום", המשיך פנאן, "ככה לא מתנהגים. לעשות הפגנה זה טוב, אבל מה הם צריכים לעבור ברחוב הירקון? אני מקווה שהדברים האלו לא יחזרו".
"במכבי ת"א, הנהלה ואוהדים, אנחנו מנסים לעשות את העבודה כמו שצריך ושזה יהיה על הצד הטוב ביותר. אני באופן אישי השניתי. כל אחד יכול להשתנות. מה שהיה היום, זו חציית קו".

תאריך:  21/06/2007   |   עודכן:  21/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מוני פנאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישי שביט
בערעור על ועדת האתיקה, קבע העליון כי כללי האתיקה חלים על הכפופים לו בכל עת, אף ללא זיקה בין המעשה לעיסוק במקצוע    כן קבע כי עבירה משמעתית תבחן במנותק מהאפשרות להרשעה פלילית
אופירה אסייג
חלוצה של הפועל ת"א, שהיה במגעים עם אפועל ניקוסיה, נמצא בבלגיה וסגר בקבוצה    כזכור, לאדומים, שלא ידעו על כך, כבר יש חלוץ: ליאור אסולין
אלעזר לוין
ירכוש ממינהל מקרקעי ישראל מגרש בן 19.7 דונם ב-26 מיליון שקל    מסימני הגאות: מגרשים בצור נתן התיקרו ב-21% (ברוטו) תוך 15 חודש
מוטי אקסמיט
מהומה פרצה בישיבה בעקבות מינויו של שאול שניידר, המנכ"ל המתפטר של מועצת ההימורים, לחבר בוועדה לאיתור מנכ"ל חדש
עומר כרמון
אביב גפן הדהים את משתתפי ספיישל ההצדעה למועדון "רוקסן", כשהגיע בחברת בחורה מיסתורית    "היא סתם ידידה", הוא טען    "אשתי ואני מחכים בקוצר רוח ליורש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il