X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הישראלי המוערך, שנתן פייט לפנאתינאיקוס בסדרת הגמר, ממשיך לזכות לכבוד ביוון וימשיך בקבוצה באתונה גרשון: "שמח להישאר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

פיני גרשון חתם הערב (חמישי) לעונה נוספת באולימפיאקוס - כך נודע לראשונה ל-0NE. גרשון אמר ל-ONE לאחר החתימה: "אני שמח להישאר פה עונה נוספת. אולימפיאקוס היא בית עבורי ואני מקווה שבשנה הבאה נצליח לעשות צעד אחד קדימה להגשים את החלומות המשותפים".
כזכור, גרשון ואולימפיאקוס הפסידו במשחק מספר 5 של סדרת גמר הפלייאוף לפנאתינאיקוס. הסדרה היתה צמודה והמאמן הישראלי היה קרוב לתואר האליפות למרות שיתרון הביתיות לא היה של קבוצתו.
גרשון הגיע לאולימפיאקוס לאחר 2 עונות רצופות בהן זכה באליפות אירופה במכבי ת"א ועוד עונה בה הגיע לגמר - שם הפסיד לצסק"א מוסקבה. בקדנציה הראשונה שלו אצל הצהובים הוא זכה בגביע של הסופרוליג. גרשון הגיע עם הקבוצה היוונית העונה עד לרבע-גמר היורוליג שם נוצח ע"י טאו ויטוריה.
אתמול, לאחר ההפסד לפאו, כשנשאל אם הוא ישאר באולימפיאקוס אמר גרשון: "את השאלה הזו צריך להפנות לסגן הנשיא. אני אוהב את המועדון הזה. הנושא הזה לא עלה רק במהלך הסדרה מול פאו, אלא הרבה לפני כן. לדעתי, אולימפיאקוס צריכה יציבות. אם אני אשאר, המטרה היא שנבנה סגל טוב יותר, עמוק יותר, שיהיה מהקבוצות הטובות ביותר הן ביורוליג והן בליגה היוונית".
באותו שלב השווה גרשון בין הליגה היוונית לזו בישראל: "הליגה היוונית קשה מאוד, לא כמו הליגה בישראל שם במשחקים מסויימים ירדתי לחדר ההלבשה בזמן המשחק ואנשים היו מבינים למה".
"אם היינו משחקים כל העונה כמו ששיחקנו בזמן האחרון, הכל היה נראה שונה", אמר גרשון כשנשאל לגבי הישגי הקבוצה העונה והמשיך: "אקר היה פצוע לחודש, מאצ'יאוסקאס ל-7 חודשים, סטאק ל-3 חודשים. אני מקווה שלקראת שנה הבאה יהיה לנו סגל טוב יותר ונסתדר למרות הפציעות".
כשנשאל לגבי סגל הקבוצה הבהיר גרשון שהוא לא מרוצה מהשחקנים שיש לו: "השחקנים שהיו לי עשו את הכי טוב שהם היו יכולים ביורוליג וביוון. אני מאמין שאם אני אהיה פה בשנה הבאה, ההנהלה תאפשר לי לבנות קבוצה טובה יותר. אם היינו זוכים באליפות, זאת היתה גניבה, אני מאמין שכולם יאמרו שאם היינו זוכים באליפות זאת היתה הפתעה. אם תשוו בין הסגלים של אולימפיאקוס ופנאתינאיקוס תבינו את ההבדלים".

תאריך:  21/06/2007   |   עודכן:  21/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
30 חודשי מאסר נגזרו על תושב תפוח בשל עבירות נשק    השופטת:
"לא אקח בחשבון כוונה נגד ערבים על סמך 'ניסיון החיים', כפי שנקבע בפס"ד של ביניש, אליה הפנתה התביעה בטיעוניה"
אריאל שמידברג
אם היו מתקיימות בחירות לנשיאות הפלשתינית, היה זוכה בכיר פתח הכלוא בישראל, מרוואן ברגותי, ב-59% מהקולות    איסמעיל הנייה מחמאס היה מקבל 37%
אריאל שמידברג
ועדת הבחירות של לשכת עורכי הדין החליטה לא לפתוח קלפי משנה ברמת גן
אופירה אסייג
המנהל הוותיק של הצהובים התראיין בספורט 99 בשיתוף ONE והודיע: "אני ממשיך". על אוהדי הפועל ת"א שזרקו עליו אבנים: "אני סולח להם"
ישי שביט
בערעור על ועדת האתיקה, קבע העליון כי כללי האתיקה חלים על הכפופים לו בכל עת, אף ללא זיקה בין המעשה לעיסוק במקצוע    כן קבע כי עבירה משמעתית תבחן במנותק מהאפשרות להרשעה פלילית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il