X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברה ישראלית פיתחה מערכת ייחודית המאפשרת שיחות בינלאומיות מוזלות ביותר גם ממקומות נידחים לקויי תשתית המערכת מפעילה שירות VOIP, נשענת על רישות סלולרי תוך שימוש בשיטת callback המוזילה את עלות השיחות בצורה משמעותית לאחרונה הגישה החברה בקשה לפטנט בארה"ב, ומנהלת כיום מו"מ עם מספר חברות תקשורת בינלאומיות המעוניינות לרכוש את המערכת
▪  ▪  ▪
[צילום: סלבריס טלקום]

פטנט ישראלי עומד לשנות בקרוב את פני התקשורת העולמית: חברת סלבריס טלקום הישראלית פיתחה מערכת מהפכנית אשר עשויה לשנות מן הקצה אל הקצה את התקשורת הבינלאומית ממקומות נידחים או בעלי תשתית תקשורת לקויה. המערכת שפותחה בישראל מערבת מספר טכנולוגיות ופתרונות תקשורת, וכן פטנט ייחודי - אשר מאפשרים להקים במהירות ובזול מרכזיות בינלאומיות שאינן זקוקות לתשתית קווית, ונשענות כולן על רשתות GSM לתקשורת סלולרית.
המערכת החדשה מאפשרת לכל חברה או יזם לספק שירותי שיחות בינלאומיות מבלי צורך להשקיע בתשתית. כמו כן מאפשרת המערכת את הרחבת השירות והוזלתו לכל אותן חברות המספקות כבר כיום שירותי חיוג לחו"ל, וזאת כאמור ללא צורך בהשקעה בתשתית מקומית או בהרחבתה. בנוסף, מאפשרת המערכת להוזיל בצורה משמעותית את עלויות השיחות הסלולריות הבינלאומיות.
מספר רב של ארצות מהעולם השלישי כבר בוחנות את יכולותיה של המערכת וביניהן טנזניה, הודו, מספר מדינות בדרום אמריקה וכן כמה מדינות ערביות.
מנכ"ל החברה, סרג' הוסט, מעריך את פוטנציאל השוק של המערכת בכ-200 מיליון דולרים. "המערכת של סלבריס טלקום תוזיל בעשרות מונים את עלויות התפעול של שירותי שיחות בינלאומיות, בראש ובראשונה בארצות העולם השלישי, ובאזורים מבודדים ונידחים", אמר הוסט. "ניתן לומר שהמערכת החדשה מספחת חלקים נרחבים מהעולם אל השדרה המרכזית של הכפר הגלובלי. כתוצאה מכך תוזל משמעותית התקשורת לאזורים אלה ומהם, עובדה שעשויות להיות לה משמעויות כלכליות, חברתיות ותרבותיות רחבות הקף".
אחת המערכות הידועות של סלבריס טלקום היא מערכת ה-Cellgate המאפשרת שליטה מרחוק, ומיושמת כיום בעיקר לפתיחת שערים אוטומטים מטלפון סלולרי. החברה קיבלה לאחרונה את אישור ה-FCC למערכת זו, אישור המאפשר לה חדירה לשוק האמריקני.

תאריך:  24/06/2007   |   עודכן:  25/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פטנט ישראלי: תקשורת למקומות נידחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
1,000 עובדים במשרדי התמ"ת, התיירות, מנהל מקרקעי ישראל, התחבורה והמכס חוזרים מחר לעבודה לאחר חמישה ימי שביתה    זאת לאחר שההסתדרות סיכמה עם האוצר על פתיחת 20% מהחלונות בבניין ללא התנאים שהציבה לעובדים    ההסתדרות: "נבחן את איכות האוויר לאחר פתיחת החלונות, ונקווה שלא נצטרך לחזור לצעדים ארגוניים"
מחלקה ראשונה
דיווחים: ג'בריל רג'וב ימונה לאחראי ביטחון הפנים בגדה    לרג'וב מערכת יחסים טובה עם חמאס    מקורביו מכחישים    פיוס מצד אבו מאזן?
ניר יהב
ראש המודיעין הכללי הפלשתיני בגדה: תוכנית כיבוש עזה תוכננה על-ידי גורמים בטהרן    לדבריו, ייתכן וגם גורמים סורים נטלו בו חלק
רותי אברהם
ביהמ"ש קבע כי חניה בלילה בתחום תחנת אוטובוס מותרת    השופט: המדיניות העירונית "ללכת לקראת התושבים" אינה מיושמת
עומר כרמון
שני חוקרים ישראלים צפויים לעורר סערה גדולה לאחר שמצאו כי שני שלדים שהתגלו בחפירות מצדה ונקברו בטקס ממלכתי עטופים בדגלי ישראל, הם שבויים רומאים ולא גיבורים יהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il