X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מארי החליטה להציל את בית הספר שלה לאילוף כלבים על-ידי מכירת ציורים שצוירו על-ידי כלבים. זה הצליח, וכמו תמיד יש גם מי שירכוש את היצירות
▪  ▪  ▪
[צילום: צער בעלי חיים]

מארי סטאדלבכר מנסה לעשות קצת כסף ולשמור על בית הספר שלה לאילוף כלבים. בבית הספר מלמדת מארי את הכלבים לפתוח דלתות ואפילו לעזור לאנשים נכים להוריד גרביים, אבל בית הספר עומד בפני סגירה. מארי עלתה על רעיון גאוני להצלת בית הספר - אילוף כלבים לצייר יצירות אמנות ומכירתן למרבה המחיר.
אמנות מאולפת
לפני כשנתיים, התקשתה מארי לעמוד בתשלומים ולהחזיק את Shore Service Dogs, בית הספר שלה לאילוף כלבים, והחליטה לאלף את הכלבים לצייר - ולא סתם לצייר, אלא לצייר עם מברשת בפה. היום, יש למארי אוסף של ציורים (אבסטרקטיים, כמובן), הזוכים למעריצים ברחבי העולם. כל ציור מופיע עם חתימת היוצר בתחתית הבד - טביעת כף רגל של האמן. היצירות נמכרות במחיר ממוצע של כ-300 דולר, וכעת מציעה מארי גם שורה של כרטיסי ברכה.
אנשים מקרוב ומרחוק באים לראות את האמנים בפעולה, מתאספים בגלרייה, ומוחאים כפיים למראה הכלבים הציירים. בסרטון המתאר את אחד הכלבים בפעולה נראה כאילו הכלבים עצמם לא ממש נהנים מהאמנות, ופשוט מצייתים למארי בציפייה לגמול.
הכלבים בהחלט צריכים שכנוע, ומארי מסתובבת בגלריה וקוראת לכלבים לבוא ולצייר. תוך כ-20 דקות ה"ציור" מוכן, לאחר שמארי דואגת שכל כלב ישתמש במספר רב ככל האפשר של צבעים - בשביל לשמור על הגיוון. הקהל בתדהמה, וכולם טוענים כי יצירות גרועות בהרבה - אשר צוירו על-ידי בני אדם - נמכרות במחירים גבוהים, כך שאין סיבה שלא לרכוש יצירות שציירו הכלבים.
גאונים של ממש
מארי אינה הראשונה שעלתה על הרעיון, וגלריות רבות כבר הציגו ציורים שצוירו על-ידי חתולים, כלבים וקופים. עם זאת, לטענת מארי, הכלבים שלה הם בעלי החיים הראשונים מלבד קופי-אדם, המציירים עם מברשת ולא עם כפות רגליהם.

"באתר pCon החדש! – 120 תחקירים מקצועיים על מחשוב ואינטרנט בחינם!"
תאריך:  25/06/2007   |   עודכן:  25/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במכתב לארגון הגג של הנוער הקומוניסטי כתב: "שורשי המהפכה נזרעו בפעולות רבות של הקרבה והירואיזם שביצעו אנשים נערצים, שידעו כיצד להתמודד עם כל המכשולים"
מערכת PCאון
התקפת ספאם מאסיבית משתמשת לראשונה בקובץ PDF. קרוב ל-5 מיליארד הודעות כבר נשלחו ברחבי העולם במטרה לגרום לאנשים לרכוש מניה
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ילד שנולד ראשון, וכן אלו שאיבדו את אחיהם הגדולים יותר והפכו לילדים הבוגרים ביותר במשפחה, השיגו את התוצאות הגבוהות ביותר במבחני אינטליגנציה
גלית יצחק
כן, קיימת כזו תסמונת ומי שסובל ממנה לא שורד מעבר לגיל 20    לדברי פרופ' לוי, הילדים אינם חשים בכאב כשהם מקבלים מכה, דקירה, כוויה, וזה גורם להם להמשיך לדרוך על כף רגל שבורה, לחבל לעצמם בעין, לנגוס בלשון וכדומה
הדר פרבר
דלעת הקסמים תצטרף למיקי ומיני המסורתיים כדי להתאים לשוק הסיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il