X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למה לבשל בבית כשאפשר לאכול במסעדה ב-30 שקלים או פחות? ארבע הצעות למנות פסטה זולות במסעדות בתל אביב
▪  ▪  ▪
הכי זול שיש [צילום: AP]

נכון שפסטה אפשר להכין בבית, אבל ידוע שכל רווק מצוי מכיר את תסמונת המקרר הריק וכל בעלי המשפחה נתקלים בימים שבהם אפילו הרתחת המים גוזלת זמן יקר. בדיוק בשביל ימים כאלה מציעות מספר מסעדות בתל אביב מנות פסטה במחירים כל כך זולים שכבר אין סיבה לקפוץ לסופר.
טאפסטה
בר הטאפאס מול קולנוע פאר בתל אביב, מציע תפריט איטלקי מגוון במחירים הנעים בין 25 ל-30 שקלים. יש שם גם רעיון מקורי של מנות המשלבות שלושה סוגי פסטה בשלושה רטבים שונים, ככה אפשר להימנע מקבלת החלטות לגבי הרוטב.
שדרה 34
מחוז האוכל הביתי, הטעים והזול ניתן למצוא שלל פסטות במחיר של 30 שקלים כמו: פסטה על בסיס שמנת, פסטה פנה עם בצל מטוגן, נתחוני עוף ואורגנו, פסטה פנה עם בטטה קלויה וטימין ופסטה בולונז.
קינג ג'ורג'
במסעדת קינג ג'ורג' (נחשו איפה היא ממוקמת) אפשר לבלוס מנות פסטה מגוונות במחירים של 20 שקלים עד 19:00 ו-30 שקלים מ-19:00 והלאה. מנות בשריות כמו שניצל והמבורגר יעלו לכם גם הן 30 שקלים.
רוז בר
ברוז בר שבפלורנטין אפשר לשבת באווירה אינטימית וליהנות ממנות פסטה לא גדולות, אבל טעימות ומושקעות. במחירים שנעים בין 25 ל-29 שקלים תוכלו לטעום פסטה ברוטב עגבניות וצ'ילי או גבינת עיזים, תרד וכרישה.

תאריך:  25/06/2007   |   עודכן:  26/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
שר הביטחון התייחס לקלטת שבה נשמע קולו של גלעד שליט: "הקלטת של שליט היא דרך של החמאס לומר שמי שקובע את גורלו של שליט זה הארגון ולא גורמים אחרים"    ישי: "עד עתה נראה כי המשא-ומתן העקיף דרך מתווכים מצריים לא הועיל ולא הוביל לשחרור שליט"
ישי שביט
לטענתם, הכפישם כ"סמרטוטים ומושחתים", כמו כן טען נגדם שהכשילו במזיד את מכירת הקבוצה לאיש העסקים לבייב    בכך ליבה את היצרים בקרב אוהדי הקבוצה ויצר אווירה אלימה נגדם    תובעים מיליון ש"ח פיצויים
איציק וולף
בשורה לעובדים במגזר הפרטי: יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש, סיכמו היום שלא להפחית את דמי ההבראה שישולמו לעובדים במגזר הפרטי במשכורות יוני ויולי    זאת בניגוד להחלטת הממונה על השכר באוצר להפחית את דמי ההבראה במגזר הציבורי
עומר כרמון
גורמים בתעשיית הבידור: הזמרת והשחקנית הפופולרית תקבל 800 אלף שקל עבור מאה הופעות במסגרת הפסטיגל    הראל סקעת יסתפק בהרבה פחות
איציק וולף
ההסתדרות פנתה לביה"ד לעבודה בדרישה להדיח 21 ראשי רשויות המלינים שכר    כמו כן דורשת ההסתדרות להורות למשרד ראש הממשלה לקיים את ההסכם שהושג בשביתה האחרונה    עיני: מדובר בזלזול בהסכמים חתומים    אלדר: הדרישה להדחה - פופוליסטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il