X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורום המשפחות השכולות יערוך ביום השנה לפרוץ מלחמת לבנון השניה "מצעד חיים" לזכר החיילים והאזרחים שנפלו במלחמה לפני שנה "אירועי השנה האחרונה אינם זיכרון רחוק, כפי שאמר אולמרט, אלא חוויה טעונה", אמרו
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

פורום המשפחות השכולות מתכנן לערוך "צעד חיים" לזכר חללי מלחמת לבנון השניה. המצעד ייפתח בט"ז בתמוז (2 ביולי), יום השנה העברי לפרוץ מלחמת לבנון השניה.
"מצעד החיים" של פורום המשפחות השכולות יחל בכפר גלעדי באזכרה לשנים עשר חיילי המילואים שנהרגו במקום מפגיעת קטיושה. לאחר מכן ייסעו המשפחות השכולות בכביש הצפון לנקודות תצפית שמהן ניתן להשקיף על הכפרים הלבנוניים מרון א-ראס ובינת ג'ביל שהיו בשנה שעברה לזירת קרבות עקובים מדם. טקס נוסף ייערך במקום שבו נחטפו החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב. תחנה נוספת במסע יהיה מוסך הרכבת בחיפה, שם נהרגו שמונה עובדים מפגיעת רקטה. התחנה האחרונה של המסע תהיה בהר-הרצל בירושלים, שם תיערך אזכרה נוספת.

"נציין נפילת אזרחים ולא נתעלם מהם כממשלת ישראל"

"ביום זה אנו מתנדנדים בין תקווה לייאוש, בין אכזבה לאהבת המדינה, בין יום ללילה, בין אור לחושך גדול", אומרים יוזמי המסע המסבירים כי גם הבחירה בשם הטעון "מצעד החיים" אינה מקרית: "אנו נפתח ב"מצעד החיים" - מסע שכולו אמונה בכוחם של החיים, ולזכרם של אלה שציוו לנו את החיים. נקודות הציון של המסע הזה הינם נקודות הציון של חיינו: אתרי נפילת אזרחים שבאו לעבודתם, מקומות בהם נהרגו מילואימניקים במהלך משימתם, והאתר שבו הכול התחיל, נקודת חטיפת בנינו החיילים".
פורום המשפחות השכולות מותח ביקורת על ממשלת ישראל ואומר כי האזכרות שתיערכנה במהלך המסע לאזרחים שנהרגו במלחמת לבנון השניה יתקיימו בניגוד לעמדת ממשלת ישראל שאינה סבורה שיש לציין את ההרוגים האזרחיים של המלחמה. "נקיים טקס זיכרון סמוך למוסך הרכבת בחיפה, לזכרם של אותם חיילים ללא מדים שנהרגו במלחמת לבנון השניה. הם ראויים לכך", אמרו.
הפורום אף קורא לאזרחים להצטרף אל המסע ולהוכיח כי הציפייה לישראל אחרת היא נחלת ציבור רחב. "אנו קוראים לאזרחי ישראל להתייצב איתנו למסע זה, ולהוכיח כי אירועי השנה האחרונה אינם זיכרון רחוק, כפי שאמר ראש הממשלה, אלא חוויה טעונה רצופה באבל על הנופלים, בגעגועים אל החטופים ובציפייה לישראל אחרת, ערכית יותר, ראויה לקורבן הגדול מנשוא, ראויה לבנינו שאינם", קראו.

תאריך:  26/06/2007   |   עודכן:  26/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מצעד החיים" לזכר הנופלים במלחמת לבנון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישי שביט
טוען כי עקב חרדות ומשברים אישיים בשל מות אביו ממחלת הסרטן, סבל מפחד קהל ובכך נפגם מקור פרנסתו העיקרי    לדבריו, הסתבך בחובות לשוק האפור
איציק וולף
ההסתדרות דורשת מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב להורות לרשת "קופי בין" להשיב לעבודה עובד שפוטר לאחר שניסה לארגן את העובדים אל מול ההנהלה    ההסתדרות: בקשת הרשת לנהל משא-ומתן על הסכם קיבוצי אינה בתום לב, אי-מניעת הפיטורין תחסל את מהלך ההתארגנות ברשת בעודו באיבו
מערכת עכבר און ליין
השחקן חנן גולדבלט, הנאשם באונס, מבקש לאפשר לו להנחות כנס חגיגי בבית הספר בו למד    מה רע באבי קושניר ומיקי קם, גם הם בוגרי בית הספר?
מערכת PCאון
ה-V-Mouse היא סדרת עכברים בצורת עט, המאפשרים למעצבים ומאיירים (וגם לסתם משתמשים רגילים) ליהנות משני העולמות. נוח ודי שימושי, אך קצת יקר
מערכת PCאון
ה-PillCam ESO 2 היא קפסולה שפותחה בישראל, הנבלעת על-ידי החולה ומצלמת תמונות בושט. תחליף קל ולא כואב לאנדוסקופיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il