ורד ושלמה כהן מירושלים תבעו בחודש מאי את חברת רון טכניקה בע"מ, בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 10,000 שקל. הזוג קנה מכונת כביסה "ווירפול" והתקשר עם הנתבעת למתן שירותי תיקונים. בשנת 2005, מכונת הכביסה התקלקלה והנתבעת שלחה טכנאי שהגיע באיחור ולא הצליח לתקנה. מאז ועד היום טען הזוג כהן, המכונה אינה תקינה והם מפעילים אותה ידנית באמצעות סיבוב הכפתורים. "במכונה הותקנו חלפים לא מקוריים ונוצרו שברים שהקשו על פעולת הכביסה וגרמו לביטול תוכניות שונות במכונה".
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שנקטה במספר פעולות על-מנת לתקן את מכונת הכביסה ונתקלה בקשיים להשיג חלפים. כמו כן טענה שהציעה לתובעים מכונת כביסה חלופית והם סירבו. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה ולחייב את התובעים בהוצאות משפט.
בפסק דין שניתן לפני שבועיים וחצי, בהעדר הצדדים, קיבל השופט כרמי מוסק את התביעה. "מכל העובדות עולה כי הנתבעת הפרה חובתה לספק שירות תיקונים, ולדאוג כי יהיו ברשותה מלאי של חלפים למוצרים עבורם היא נותנת שירות". השופט הוסיף כי שעות ההמתנה לטכנאי, "היו מוגזמות ביותר" ולתובעים נגרמו נזקים כתוצאה מאי תיקון מכונת הכביסה כנדרש. "עד היום המכונה אינה מתפקדת, חלפים לא הוחלפו, והטכנאי הגיע באיחור והיו תקופות שהמכונה לא פעלה".
השופט חייב את הנתבעת לשלם לתובעים פיצוי בסך של 2,000 שקל בתוספת אגרה בסך 147 שקל. הסכומים ישאו הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד התשלום המלא בפועל.