X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה אהוד אולמרט קצר תשבחות מצד מנהיגי אירופה וארה"ב על נאומו אתמול בשארם ראש ממשלת איטליה: "הצעדים שנוקט אולמרט, מהווים תרומה חשובה לשלום"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ביום שלאחר הפסגה בשארם א-שייח יכול אולמרט להיות מרוצה לפחות מהפידבקים החיוביים של הקהילה הבינלאומית. אולמרט ערך היום שיחות עידכון עם מנהיגים ממערב אירופה וארצות הברית, ושמע מהם בעיקר מחמאות.
אולמרט, שוחח הערב עם ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר, שזה לו יומו האחרון בתפקיד וברך אותו לרגל סיום תפקידו. ראש הממשלה אמר לבלייר, כי הוא ידיד אמת של מדינת ישראל וכי אם ייטול על עצמו תפקיד כשליח הקוורטט לאזור תשתף עמו ישראל פעולה באופן מלא.
בנוסף, טלפן הערב לאולמרט ראש ממשלת איטליה רומנו פרודי וברך אותו על נאומו אמש בפסגת שארם א-שיח. פרודי ציין כי הנאום והצעדים שנוקט ראש הממשלה, מהווים תרומה חשובה לשלום ולהורדת המתח שבין ישראל והפלשתינים.
קודם לכן היום, נפגש ראש הממשלה אהוד אולמרט, עם מושל טקסס, ג'יימס ריצ'ארד פרי, העומד בראש משלחת של אנשי ממשל ואנשי עסקים תושבי טקסס, המבקרים בישראל. המושל עדכן את ראש הממשלה בכוונת מדינת טקסס לבצע חקיקה מיוחדת להימנע מכל השקעות באירן. מדינת טקסס הינה הכלכלה העשירית בגודלה בעולם, והחלטה זו היא בעלת יכולת השפעה על המשך ניסיונותיה של אירן להתחמש בנשק גרעיני. ראש הממשלה הודה למושל על הצעדים הכלכליים האמיצים המבוצעים ביוזמת מדינת טקסס, והוסיף כי לסנקציות הכלכליות יש בהחלט השפעה על הכלכלה האירנית. ראש הממשלה הביע את תקוותו כי המשך הסנקציות והגברתן יביאו לשינוי בעמדותיה של אירן. "הסנקציות יוצרות מומנטום בתוך אירן אשר יכול להשפיע על הכלכלה האירנית ומשם על המדיניות האירנית", אמר אולמרט.
אולמרט אף הדגיש את המחויבות המוסרית של העולם החופשי לבודד נשיא מדינה הקורא בצורה גלויה לחיסולה של מדינה ריבונית אחרת. לדבריו, "לצערי, במקום לעצור אותו עם הגעתו לבירות העולם, הוא מתקבל בכבוד של ראשי מדינות".
ראש הממשלה סיפר לאורחים על המפגש אתמול בשארם א-שייח עם נשיא הרשות הפלשתינית אבו מאזן, ועל הסיכוי הקיים שלמרות האירועים הקשים והברוטאליים שקרו בעזה, יהיה ניתן להתקדם עם המתונים ברשות הפלשתינית. הוא הביע תקווה שיצירת סביבה טובה יותר ביהודה ושומרון, ושיפור משמעותי באיכות החיים באזורים אלה יוביל לחיזוק המתונים ולתהליך מדיני אפקטיבי.
השניים שוחחו בנוסף על פיתוח שיתוף הפעולה הבילטראלי המסחרי בדגש על תחום הביוטכנולוגיה. במדינת טקסס תעשיית ביוטכנולוגיה והיי-טק מפותחת, והוחלט לשפר את שיתוף הפעולה בתחומי המו"פ.

תאריך:  27/06/2007   |   עודכן:  27/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "לשפר את איכות החיים בשטחים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר האופוזיציה אמר כי על הממשלה להפסיק להפריע למגזר הטכנולוגיה עלית להוביל את הכלכלה    "במקום לסייע לקידום הטכנולוגיה עלית בישראל, הממשלה מערימה מכשולים"
עומר כרמון
אבו מאזן פרסם צו נשיאותי האוסר נשיאת נשק ללא רשיון בגדה    החמאס והג'יהאד הודיעו: לא נציית    צו נוסף שהוציא מעניק פטור ממיסים לתושבי עזה
עידן יוסף
לראשונה מקיימת אגודת העיתונאים כינוס עיתונות    הכינוס, בהשתתפות העיתונאים המובילים בישראל, נציגים מובילים מהעיתונות הבינלאומית בארץ ובחו"ל וראשי המשק הישראלי, ייערך בחודש נובמבר    לכינוס צפויים להגיע כ-3,000 עיתונאים, אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל
רותי אברהם
ארגון נפגעי הטרור "אלמגור": ניתן לשחרר את שליט על-ידי לחץ על הפלשתינים אך הממשלה לא מוכנה להסתכן בגינויים    "הספינים של אולמרט יעלו לנו באבדן חיים"
עידן יוסף
בנאום שנשא בכינוס רעננה למדיניות טכנולוגיה עלית לאומית אמר שר התקשורת כי ההשקעה הממשלתית בטכנולוגיות המתקדמות אינה מתנה, אלא השקעה שתניב פירות רבים    "מדיניות הממשלה לענף הטכנולוגיה עלית צריכה להיות היי-גיב (High-give)"
רשימות נוספות
חשיפה: חיילי צה"ל התפשטו מול פלשתיניות   /  עומר כרמון
אבו מאזן ביקש מרה"מ: שחרר את ברגותי  /  ניר יהב
חמאס: שליט לא ישוחרר בקרוב  /  יהונתן דחוח-הלוי
אדריכלי השוקת השבורה   /  נרי אבנרי
החמאס בשירות ישראל  /  יהונתן דחוח-הלוי
ישראל מתגעגעת לעזה  /  ד"ר יוחאי סלע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il