X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הסיפור הבא נשמע כאילו נלקח מאחת מהטלנובלות הישראליות הראשונות: מנקה באוניברסיטה הופך לפסנתרן בקונצרטים, לאחר שצילומים שלו במצלמת רשת נשלחו למומחים בתחום. לא הייתה טלנובלה כזאת עדיין? אז הגיע הזמן שתהיה
▪  ▪  ▪
[צילום: אודי גלעדי]

אלכסנדר היה מנקה רגיל באוניברסיטה, עד שיום אחד התפתה להניח את המטאטא ולנגן קצת בפסנתר שמצא באחד החדרים הריקים. מסתבר שאלכסנדר בן ה-28 הגיע לבריטניה מפולין לפני כשישה חודשים, והעבודה היחידה שמצא היתה כמנקה במחלקת המשפטים באוניברסיטת גלזגו. חבל רק שאלכסנדר לא חשב לספר לאף אחד כי בעבר למד באחד מבתי הספר הנחשבים ביותר למוזיקה במולדתו פולין.
מנקה ומנגן
כל שעובדי האוניברסיטה ידעו על אלכסנדר הוא שהעובד החדש שלהם הוא מהגר מפולין, אדם חביב אך ביישן ביותר. אך אלכסנדר הצליח להתגבר יום אחד על הבושה, ולבקש מהאוניברסיטה לנגן באחד מהפסנתרים מדי פעם.
הפסנתר המדובר עמד באחד מחדרי הכנסייה שבאוניברסיטה. בכנסייה זו נערכות מדי פעם חתונות ואירועים אחרים, והאוניברסיטה חיברה מצלמת רשת, כך שיוכלו לשדר את האירועים באינטרנט. כאשר שמע הכומר את אלכסנדר מנגן, החליט מיד להפעיל את המצלמה ולצלם אותו.
סיפור סינדרלה
מרגע שהתחיל אלכסנדר לנגן, היה ברור לכומר כי מדובר בגאון. הכומר התחיל מיד לשלוח מיילים לספרן של מחלקת המוזיקה באוניברסיטה, ולחברים ומומחים בתחום המוזיקה. במהרה, זכו רבים לשמוע ולראות את אלכסנדר מנגן שופן, ומשם הייתה הדרך להצלחה מהירה.
בהתחלה, הציעה האוניברסיטה לאלכסנדר לנגן בכנסייה, ומאוחר יותר החל אלכסנדר גם לנגן מול קהל גדול בפסטיבלים שונים בגלזגו ובקונצרטים. אלכסנדר אומנם היה לחוץ, אך הקהל הגיב בהערצה. כעת אסרו באוניברסיטה על אלכסנדר להמשיך ולעבוד כמנקה - הידיים שלו שוות יותר מדי מכדי שייהרסו מחומרי הניקיון.

באתר pCon החדש! – 120 תחקירים מקצועיים על מחשוב ואינטרנט בחינם!"
תאריך:  27/06/2007   |   עודכן:  27/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
לפי גרטנר, נקודות מכירה כמו אלה הקיימות בתחנות דלק מסוכנות ללקוח אף יותר מרכישות מקוונות. בגרטנר לא כל כך אופטימיים לגבי העתיד
עידן יוסף
רכבת ישראל תתקין מערכת איכון מבוססת ג'י-פי-אס למעקב ובקרה על תנועת הרכבות    חברת טרילוג'יקל טכנולוגיות זכתה במכרז    עלות הפרויקט: כ-6 מיליון שקלים    בשלב הראשון תשמש המערכת לבטיחות ובשלב עתידי תשפר את המידע לנוסעים
מוטי אקסמיט
כבאי פתח תקוה מטפלים משעות הבוקר בשתי שריפות ענק, האחת שריפת קוצים והשנייה, מוקדם יותר שריפה בבניין מגורים. גם בצפון מתמודדים עם שריפת חורש טבעי
רונן ליבוביץ
ועדת החינוך לא אישרה תשלומי הורים לשנת הלימודים הבאה    יו"ר הוועדה, ח"כ מלכיאור: "אינני יכול לאשר עדיין את ההצעה שלפנינו, כיוון שהיא לא כוללת את גובה קרן המלגות לתלמידים מעוטי יכולת"
עידן יוסף
ראש כולל הדיינות בבית אל פוסק כי חובה לשלם מיסים, אך יש מקום לסלחנות כלפי מעלימי מס, גם אם כספי המיסים מיועדים לצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il