X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחוזות משטרת ישראל הונחו היום להגביר את נוכחותם במוקדי הבילוי שבהם צפויים להיות בני נוער שיצאו לחופשת הקיץ
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, הינחה היום את מחוזות משטרת ישראל להגביר את פעילותם במהלך כל סופי השבוע בחודשי הקיץ, החל מיום חמישי ועד למוצאי שבת.
המפכ"ל החליט על הצעד בשל יציאת בני הנוער לחופשת הקיץ אשר במסגרתה הם צפויים להימצא במוקדי הבילוי הרבים ובשל מקרי אלימות שעלולים לקרות במהלך האירועים הרבים המאפיינים את חופשת הקיץ.
על-מנת למנוע אירועי אלימות יוגברו הסיורים המשטרתיים הפועלים באזורי הבילוי ובכבישים ברחבי הארץ. על הפעילות המשטרתית המוגברת, יפקדו מפקדים בכירים וישולבו בה כלל הכוחות הפועלים בתחנה, במרחב, ובמחוז: אג"מ, אח"מ, אק"מ, את"ן ועוד. מן המשטרה נמסר כי מטרת הפעילות המוגברת היא יצירת הרתעה שנועדה למנוע אירועי אלימות או כל עבירה נילוות.
כמו כן, הינחה המפכ"ל להגביר את הנוכחות המשטרתית בצירי התנועה, כדי למזער באופן משמעותי את תאונות הדרכים.
היערכות משטרת ישראל במהלך סופי השבוע היא חלק מתוכנית כוללת להיערכות המשטרה לקראת חודשי הקיץ המאופיינים בפעילות אינטנסיבית בעיקר באתרי הנופש, בחופי הרחצה ובפארקים, ובאירועים גדולים כמו: פסטיבלים ומופעי בידור.
במהלך כל חודשי הקיץ, תוגבר נוכחות השוטרים בשילוב מתנדבי אק"מ (אגף קהילה ומשטרה) בחופים, בפארקים ובאתרי התיירות. נוכחות המשטרה תהיה בשלושה מעגלי אבטחה ויבוצעו מבצעים למניעת כניסתם ותנועתם של שוהים בלתי חוקיים, בדגש על מלינים, מסיעים ומעסיקים. שוטרי אגף התנועה הארצית יגבירו את הפיקוח בכבישים העירוניים והבין עירוניים, יכווינו תנועה ויסדירו חניות באתרים השונים בדגש על אירועים המוניים, זאת כדי לאפשר זרימת תנועה תקינה.
בסופי שבוע תוגבר האכיפה נגד תופעת הנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים. באירועים הומי אדם תהיה היערכות משולבת ומתואמת בתחום האבטחה והסדר הציבורי. שוטרים יתפרסו בנוכחות מוגברת ויוקמו נקודות משטרה באירועים המרכזיים. במקומות הבילוי של בני הנוער, יפעלו הכוחות במועדונים ובאזורי הבילוי ותוגבר הפעילות המניעתית על-ידי הקמת מחסומי פתע לבדיקת רישיונות ונהיגה בשיכרות.
בחופי הרחצה תתקיים פעילות אכיפה נגד רוכבי טרקטורונים, אופנועים, רכבי שטח ביבשה ואופנועי-ים בחופים.
גורמים במשטרה מסרו כי המבצע ימשך, כאמור, לאורך כל חודשי הקיץ עד למועד חזרתם של בני הנוער ללימודים באחד בספטמבר. לדבריהם, הנוכחות המוגברת של המשטרה במהלך חודשי הקיץ, בעיקר במקומות הבילוי ובחופי הים, מקומות שבהם יימצאו בני הנוער, עשוייה להפחית משמעותית את האירועים הפליליים שבהם מעורבים בני נוער.

תאריך:  28/06/2007   |   עודכן:  28/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מגזין פורבס הישראלי יפרסם בשבוע הבא את דירוג כוכבי הבידור, הטלוויזיה והספורט, הכי עשירים והכי מפורסמים בישראל    יאיר לפיד מאבד את הבכורה    "ארץ נהדרת" מתרסקת
איציק וולף
ח"כ אבישי ברוורמן טוען כי הממשל הישראלי אינו יכול להעביר רפורמות בממשלה שמחליפה שרים בתדירות כה גבוהה    לדבריו, ישראל היא המדינה הלא שיוויונית ביותר עם רמת העוני הגבוהה במערב
מחלקה ראשונה
קצב טלפן אלי ואמר לי: "אולי תלבשי חצאית, בלי תחתונים"    הפכתי לשפחת מין; הוא כפה עלי יחסים מלאים    אז הייתי בחורה בת 28, מאוד לא מבינה את מהות החיים    הוא היה נשיא המדינה    הוא היה מוציא את איבר המין שלו. היה מנער בו או מנפנף בו
עומר כרמון
האלופה האולימפית אמנדה בירד מוכרת לכולנו כילדה הקטנה שעלתה על דוכן המנצחים עם דובון מצמר    עכשיו, בגיל 25 פרוש גופה העירום על שמונה עמודים בגליון החדש של פלייבוי
עידן יוסף
גלובס הוא גוף התקשורת הראשון בישראל שהקים אתר אינטרנט ברשת הסלולרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il