X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתוני סקר חדש על הרגלי צריכה באינטרנט מגלים כי צרכנים נוטים לחזור ולרכוש באתרים המספקים מידע מקיף ומלא על אודות מוצרים 82% מהנשאלים ענו כי סביר מאוד שיחזרו אל אתרים מסחריים המספקים מידע מלא ומקיף המאפשר להשוות בין מוצרים בעתיד
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

נתוני סקר חדש, הנערך בארה"ב, מגלים כי צרכנים באינטרנט נוטים לחזור ולרכוש באתרים המספקים להם מידע מלא באופן מקוון על אודות מוצרים.
הסקר בוצע על ידי חברת שירותי הסקרים המקוונים Zoomerang, ובו השתתפו 333 נשאלים בגילאי 18 ומעלה, אשר רכשו מוצרים באינטרנט לפחות פעם אחת במהלך השנה האחרונה.
הסקר שבדק הרגלי צריכה באינטרנט גילה, כי רוב מוחץ של 91% מהנשאלים, בקרב צרכני אינטרנט, טענו כי "חשוב" או "חשוב מאוד" עבורם לקבל מידע מלא על המוצר, על מנת לאפשר להם לבצע השוואות בין מוצרים. מתוך מה שהמשיבים ענו לגבי מה חשוב להם לקבל מאתרים מסחריים : 44% ענו כי באתרים מסחריים אין מידע מקיף דיו לגבי מוצרים. 33% טענו כי הם מודאגים מכך שמידע שהיה קיים באתר מסחרי כלשהוא, איננו עדכני.
בחיפוש אחר מידע שלם ועדכני יותר, 37% מהנשאלים ענו כי יבקרו באתר מתחרה, על מנת להשיג את המידע החסר. 55% ענו כי על מנת למצוא את המידע האמין ביותר, ייגשו אל אתר הבית של היצרן עצמו, מתוך ראיית היצרן כסמכות המתאימה ביותר לספק מידע על מוצר.
"המחיר אותו עלולים יצרנים וקמעונאים לשלם, בעקבות מידע מקוון דל הנו גבוה ביותר" מוסר אלי זינגר, יו"ר WebCollage הישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לקמעונאים לספק ללקוחותיהם, את המידע המקיף הנחוץ להם על מנת לרכוש מוצרים ברשת האינטרנט. "קונים שלא מצליחים למצוא את המידע לו הם זקוקים, ייגשו במהירות וללא התלבטויות, אל האתר המתחרה. נושא זה מקבל משמעות חמורה אף יותר, כשמדובר ברכישות עתידיות".
82% מהנשאלים ענו כי סביר מאוד שיחזרו אל אתרים מסחריים אשר מספקים מידע מלא ומקיף המאפשר להשוות בין מוצרים בעתיד. בנוסף, 71% מהנשאלים ענו כי סביר יותר שירכשו מוצרים בחנויות פיזיות של משווקים, אשר באתר שלהם עשו שימוש ליצירת השוואות בין מוצרים.

תאריך:  02/07/2007   |   עודכן:  02/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קניות באינטרנט: העם דורש מידע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
סנדין אלקטריק
קניינית  |  2/07/07 14:34
 
- סנדין אלקטריק
קנינית 2  |  15/07/07 13:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הפרקליטות ביקשה ארכה של יומיים להגשת תגובתה לחמש העתירות    החשד: גורמים המבקשים לסכל מיצוי-דין עם אולמרט מלבים קמפיין נגד מזוז
ישי שביט
בית המשפט המחוזי בת"א קבע, כי חברת "א.א.- א.ד.י.ר" הונתה את ועדת המכרזים והיה עליה "להיזרק" מהמכרז    החלטת ועדת המכרזים לוותר לה, קבע, נוגדת את אינטרס הציבור
אלון רוזנבלום
ברור לכל מי שצופה ב"הגרמני הטוב" כי הסרט "קזבלנקה" עמד מנגד עיניו של סודרברג לאורך כל הדרך    באופן טכני הסרט נעשה באמצעים של פעם
מערכת ONE
פורמולה 1: הפיני של פרארי השיג את ניצחונו השני העונה, חברו לקבוצה, פליפה מאסה, סיים שני    לואיס המילטון סגר את הפודיום, אלונסו רק שביעי
ONE
מהפך דרמטי בעתידו של חלוץ מכבי פ"ת    עמוס לוזון: "עוד הלילה יחתום עומר במכבי ת"א ל-4 שנים"    מכבי פ"ת תקבל מליון וחצי דולר תמורת החלוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il