X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוד יום רטוב בווימבלדון: הפנומן הספרדי היה עם יתרון 0:2 במערכה החמישית מול סודרלינג השבדי אך המשחק הופסק הנין מול סרינה ברבע גמר הנשים
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

הגשם המשיך היום (שני) לתעתע במארגני ווימבלדון, שתקועים ששה ימים לסיום הטורניר בשלבים יחסית מוקדמים של הטורניר.
רפאל נדאל נעצר ע"י הגשם שהוא רחוק שתי נקודות בלבד מהשלמת נצחון בסיבוב השלישי, מול רובין סודרלינג השבדי. נדאל ניצח 4:6 ו-4:6 ועלה ליתרון 0:2 במערכות.
השבדי עלה ליתרון 3:5 במערכה השלישית, אך נדאל החזיר את המשחק לשובר שוויון ואף הוליך בו 6:7 עם נקודת משחק. הנקודה הוחמצה לאחר שהעין האלקטרונית קבעה שהכדור בחוץ, השבדי הישווה ל-7:7 ואז הגשם הפסיק את המשחק.
כשהמשחק חודש, הצליח השבדי לזכות בשתי נקודות ל-7:9 וזכה במערכה השלישית. סודרלינג, שהיה כבר מחוץ למשחק לגמרי, נישא על גבי המומנטום וניצח גם במערכה הרביעית 4:6. נדאל הצליח לשבור את קו ההצלחה של השבדי הצעיר המדורג 28 בעולם ועלה ל-0:2 במערכה החמישית, ואז הגיע שוב הגשם...
מי שכן הצליח לעלות היום לשמינית הגמר, הוא מרקוס באגאדטיס מקפריסין, המדורג 10, שניצח את דוד נלבנדיאן הארגנטינאי 2:6, 5:7 ו-0:6 ותקע עוד מסמר במסלול הצניחה של הארגנטינאי, המדורג 23 בטורניר. באגאדיטיס הגיע בשנה שעברה עד חצי הגמר.
גם תומס ברדיץ' הצ'כי בשמינית הגמר. המדורג 7 השלים היום את נצחונו על האנג טייק לי מקוריאה 4:6, 6:7 ו-6:7. יונאס ביורקמן השבדי בן ה-35, גם בשלב הבא לאחר שניצח בקלות את ווין ארתורס האוסטרלי בן ה-36 2:6, 1:6 ו-4:6.
מיכאל יוז'ני מרוסיה, המדורג 14, היה אף הוא בין המאושרים שהשלימו את משחקם ועלה לשמינית הגמר עם נצחון 5:7, 6:7 ו-3:6 על ירקו נימינין הפיני.
במשחקים שהופסקו: ניקולאי דווידנקו (6) - גאל מונפיס 3:6, 5:7, ו-0:3.
נובאק דיוקוביץ'(4) - ניקולס קייפר 6:7 ו-5:6.
לייטון יואיט (16)- גיז'רמו קניאס 4:6, 6:3 ו-1:3.
הגמר האמיתי בסיבוב הבא: הנין VS וויליאמס
ז'סטין הנין ממשיכה לטייל בטורניר ווימבלדון. הבלגית הראשונה בעולם ששואפת לתואר בכורה על הדשא, הביסה היום בקלילות את פטי שניידר השוייצרית, המדורגת 15, עם 2:6 ו-2:6 תוך 56 דקות בלבד.
סרינה ווויליאמס שראתה כבר איך ז'סטין הנין מחכה לה ברבע הגמר, עלתה בסערה מול דניאלה הנטוחובה וניצחה במערכה הראשונה 2:6. הנטוחובה התאוששה במערכה השניה, עלתה ל-1:4 ו-2:5, אך סרינה למרות מתיחת שריר כואבת במיוחד במהלך המערכה, שגרמה לה לצרוח מכאבים ולשכב בוכה על המגרש, השוותה ל-6:6.
הנטוחובה ברחה ל-0:4 בשובר השוויון, סרינה צמצמה ל-2:4 וכאן נקטע המשחק עקב הגשם. לאחר חידוש המשחק הצליחה הסלובקית, לנצח 4:7 בשובר השוויון.
אבל לא אחת כמו סרינה, אלופת ווימבלדון שלוש פעמים, תוותר. סרינה ניצחה 2:6 במערכה השלישית וקהל חובבי הטניס יקבל את רבע הגמר הכל כך מיוחל מול הבלגית הראשונה בעולם.
אחותה של סרינה, ונוס ווילאמס, כנראה החליטה שהשנה היא צריכה כל סיבוב להיכנס לדרמה ענקית. לאחר שבסיבוב הראשון ניצחה יריבה בריטית אלמונית 5:7 במערכה השלישית, חזר הסיפור על עצמו מול היפנית אקיקו מוריגמי.
המשחק שהופסק ביום שבת במצב של 2:6 לוונוס במערכה הראשונה ו-1:4 ליפנית במערכה השניה, המשיך כשהיפנית סוגרת עניין 3:6 במערכה השניה ומוליכה 3:5 במערכה השלישית, אלא שאז בדיוק כמו בסיבוב הראשון, העלתה ונוס רמה ובארבעה משחקונים רצופים, הפכה את הקערה ל-5:7 לטובתה ועלתה למפגש שמינית גמר מסקרן ביותר מול מריה שראפובה, המדורגת שניה, שם בטוח שוונוס כבר לא תוכל וויליאמס לחזור מכל מצב.
בשאר משחקי ההשלמה משבת הצליחו כל הפיבוריטיות להשלים ניצחונות פרט לאלנה דמנטייבה, שכבר הוליכה 3:6 ו-0:1 מול טמירה פאזק, האוסטרית בת ה-16, אך האחרונה שמחכה לשחר פאר וציפי אובזילר במשחקי הפדרציה ביולי, השלימה מהפך מדהים, ניצחה 2:6 ו-3:6 את המדורגת 12 ועלתה לשמינית הגמר, שם תחכה לה סבטלנה קוזנצובה.
קוזנצובה, המדורגת חמישית מרוסייה, השלימה ללא קושי את משחק הסיבוב השלישי מול אגנסקה רודנסקה הפולניה עם 2:6 ו-3:6. גם המדורגת שישית, הסרבית אנה איבאנוביץ' השלימה את המערכה השניה ועברה בקלות את אבראן רזאי הצרפתיה 3:6 ו-2:6.
איבאנוביץ' תפגוש בשמינית הגמר את המדורגת 11, נדיה פטרובה מרוסיה. פטרובה כבר הוליכה 3:6 ו-2:5 מול הספרדיה וירג'יניה רואנו פסקואל הספרדיה, אך במקום לסגור עניין, הספרדיה חזרה למשחק ופטרובה ניצחה רק בשובר השוויון.
המדורגת 14, ניקול ואידיסובה הצ'כית, השלימה את הניצחון מול הבלארוסית המסוכנת, ויקי ארזנקה, 4:6 ו-2:6. ואדיסובה תשחק בשמינית הגמר מול אמילי מורזמו, המדורגת רביעית ואלופת 2006, במפגש מרתק וטעון רגשית.

תאריך:  02/07/2007   |   עודכן:  02/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
אחרי מרתון של 5 מערכות, לוי ושותפו רג'יב רם ניצחו צמד ארגנטיני ועלו לשלב הבא    יריביהם עדיין לא נקבעו    פאר ומירזה הובילו 0:1 לפני הגשם
עידן יוסף
פרקליט המדינה מאשר את הפרסום ב-Nfc: בעלי עניין מנסים לפגוע ביועמ"ש כדי לסכל מיצוי דין עם אולמרט    מבלי לנקוב בשמו של אולמרט אמר שפרסומיהם לא לגיטימיים
רותי אברהם
ח"כ לשעבר הרב בא-גד הורשע בעסקת טיעון בזיוף חתימות למועמדות לראש ממשלה    הרב לביהמ"ש: הייתי תמים חשבתי שאשנה את החינוך
גיא לשם
מנכ"ל הרכבת לשעבר ואיש עסקים נחקרים הערב ביחידה הארצית לחקירות הונאה    המנכ"ל יוסי שניר ואיש העסקים משה קורניק זומנו לחקירה בעקבות חשדות לאי סדרים ברכש מערכי קרונות
עידן יוסף
באתר ארכיאולוגי בצפון-מזרח המדינה גרם פיצוץ מכונית תופת לרציחתם של תשעה בני אדם ולפציעת אחרים    השלטונות מעריכים כי אל-קאעידה עומד מאחורי הפיגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il