X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת הכנסת דחתה חמישה ערעורים שהוגשו בעקבות החלטת נשיאות הכנסת שלא לדון במליאת הכנסת בפרשת הנשיא לשעבר, משה קצב ח"כ גלאון: "כישלון ערכי ומוסרי" ח"כ רותם: "לא רצינו להפוך את המליאה למקום בו יעשו הצגות פופוליסטיות"
▪  ▪  ▪
קצב [צילום: פלאש 90]

ועדת הכנסת דחתה ברוב קולות חמישה ערעורים על החלטתה של נשיאות הכנסת שלא לדון במליאת הכנסת בנושא החלטת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בעניינו של הנשיא לשעבר, משה קצב.
אתמול (ג') החליטה נשיאות הכנסת שלא לקבל את בקשתם של תשעה חברי כנסת לדון במליאה בסוגייה וועדת הכנסת חיזקה היום את החלטתה. אולם, על-פי החלטת היועצת המשפטית של הכנסת, יש לקיים הצבעה נוספת בעניין וזו ככל הנראה לא תשנה את ההחלטה.
יו"ר סיעת מרצ-יחד, ח"כ זהבה גלאון, טענה כי "אם הנשיאות החליטה כי הנושא אינו ראוי לדיון, גם כאשר אין מניעה חוקית לכך, מדובר בשערורייה. זו החלטה פוליטית וכישלון ערכי ומוסרי של הכנסת".
ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), חבר נשיאות הכנסת, השיב לגלאון. "לא חשבנו לטייח דבר אלא לשמור על כבודה של הכנסת ולשמור על עיקרון הפרדת הרשויות, אמר. "הכנסת אינה יכולה לבטל את החלטת היועץ המשפטי לממשלה והחלטתו בנשיאות כי אין נחיצות לדון בנושא כעת במליאת הכנסת. בנוסף, לא רצינו להפוך את המליאה למקום בו יעשו הצגות פופוליסטיות".
חברי הכנסת מנחם בן-ששון (קדימה), יו"ר ועדת החוקה, ורוחמה אברהם (קדימה), יו"ר ועדת הכנסת, ביקשו להעביר את הדיון לוועדת חוקה. לדברי בן-ששון, "נשיאות הכנסת הצילה אותנו. יש מקום לדיונים אלה בועדות הכנסת ולא במליאת הכנסת".
יו"ר סיעת הגמלאים, ח"כ משה שרוני, אמר כי "חברי סיעת הליכוד אשר העלו את משה קצב לנשיאות, מתנהגים עכשיו בחוסר יושר. אם הם לא היו מתעקשים על קצב, לא היינו נמצאים במצב הזה כיום". ח"כ נסים זאב (שס) אמר כי "לדמו של הנשיא קצב צריך במה? נראה כי כל אישה בישראל מוטרדת כיום מקצב".
וח"כ רובי ריבלין (ליכוד) אמר כי "הנושא מעסיק את הציבור והכנסת היא בבואה של הציבור. מי שאומר שאין צורך בדיון במליאה (מנחם בן-ששון) הוציא את כל ליבת הכנסת".

תאריך:  03/07/2007   |   עודכן:  03/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
קטי פרייס, המוכרת לגברים רבים כ"ג'ורדן", ילדה בשעה טובה בת ראשונה    שורשיה היהודיים לא הפריעו לה לחשוף את גופה החטוב, לעבור חמישה ניתוחים להגדלת חזה, להתמודד בזירה הפוליטית וכמעט להגיע לאירוויזיון
מחלקה ראשונה
מנכ"ל התעשיה האווירית השתתף כאורח כבוד בכנס יוקרתי בנושא "כלי טייס מהירים באוויר ובחלל" שהתקיים בהודו בהשתתפות נשיא הודו
מערכת PCאון
בשנת 2006 היה גידול של 7% בשוק ניהול תיקי פרויקטים ופיתוח יישומים. מחקר מבית גרטנר
מערכת PCאון
ה-Fly Catcher נראה כמו הצמח הטורף ב"חנות קטנה ומטריפה", המסוגל למשוך חרקים, לזהותם כאשר הם נמצאים בתוך הלוע, ולהחזיר נשמתם לבורא
מערכת PCאון
נורמן פרז החליט לנסות לשבור את שיא גינס בהקלדה רצופה במחשב נייד. הוא הצליח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il