X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הערכות: יניב לוואלה מיליוני שקלים בשנה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חברת גוגל נכנסת לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת וואלה שצפוי להניב לוואלה הכנסות של מיליוני שקלים בשנה. כך נודע ל-TheMarker.
לאחרונה פורסם ב-TheMarker כי גוגל ישראל הדיחה את וואלה מהמקום הראשון בין חברות האינטרנט. גוגל מציגה הכנסות בקצב שנתי של כ-40 מיליון דולר נכון לסיום המחצית הראשונה של השנה מול קצב הכנסות שנתי של 26 מיליון דולר בוואלה.
מניות וואלה עולות בשעה זו ב-6% במחזור של כמיליון שקל ובכך מוחקות את הירידות מהן סבלה מתחילת השנה בעוד מניות היתר עלו בלמעלה מ-20% באותה התקופה.
ברקע לירידה במניה ניצבו פרישות של בכירים בחברה ובהם גם מנכ"ל החברה, אילן ישראלי, שפרש ב-2006 והוחלף על-ידי אילן ישועה. בנוסף, הציגה החברה תוצאות כספיות חלשות ברבעון הראשון של 2007. הרווח הנקי של וואלה, הנמצאת בשליטת בזק בינלאומי וקבוצת הארץ, ירד ב-70% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2006 ל-1.5 מיליון שקל.
התוצאות החלשות ברבעון נבעו בעיקר משחיקה ברווחיות של פעילות הפרסום בתקופת המעבר ממכירת קישורים ממומנים למערכת של פרסום ממוקד. שיטת פרסום זו היא מערכת טקסטואלית, שמציגה רק פרסומות רלוונטיות לתוצאות החיפוש, בדומה למערכת Adwords של חברת גוגל.
ישועה העריך בסוף הרבעון הראשון שתמהיל ההכנסות של החברה ישתפר כבר ברבעון השני, וכי שיטת הפרסום החדשה תהיה אחד ממנועי הצמיחה החשובים של החברה.
"לא סביר שהמותג האהוד ביותר באינטרנט לא ייצר הכנסות מתחום זה, שמפיק הכנסות של 1.5 מיליון שקל בחודש לחברת תפוז", אמר ישועה בעבר. המנכ"ל הוסיף כי ההכנסות ממכירת פרסום יבואו לידי ביטוי ברבעונים הקרובים, על-פי הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ICQ, לאחר שגברה על מתחרותיה.
בגוגל מסרו בתגובה כי החברה אינה מתייחסת לשמועות. אותה תגובה בדיוק נמסרה גם מוואלה.

תאריך:  03/07/2007   |   עודכן:  03/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ביהמ"ש קיבל את דרישת החברה להגנת הטבע למנוע פתיחת כביש 9 בטרם ננקטו אמצעי הגנה על הטבע    השופטת: קיים אינטרס ציבורי בשמירת ערכי הטבע
עומר כרמון
כוכבת הקולנוע ההודית מלייקה ארורה הצטלמה בבגד ים למען בעלי חיים, ודוחה בזעם את הטענות על כך שצעירות המתפשטות למען מטרה זהה מעודדות פורנוגרפיה: "זה עירום למען מטרה טובה"
רונן ליבוביץ
הרמטכ"ל גבי אשכנזי אמר לחברי ועדת חוץ וביטחון כי "לאורך זמן, יש להניח כי ייווצר קשר בין חאלד משעל לאבו מאזן"    לדבריו, "לא הופתענו ממה שקרה בעזה"
עידן יוסף
שר הביטחון אהוד ברק נענה לפניית הרב הראשי לרוסיה, וחובשת צבאית יהודייה, שעצמותיה הוצאו מאנדרטת חללי מלחמת העולם השנייה באסטוניה תיטמן בטקס צבאי מלא בהר הזיתים בירושלים
גלית יצחק
כך מדווחת אוניברסיטת בר-אילן    מ-2001 ועד 2006, הוכפל שיעור הנשים האתיופיות הנרצחות    שולמית סהלו: "אלימות לשם הפגנת כוח מעולם לא היתה הדרך הנהוגה בחברה האתיופית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il