X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדיון מיוחד במליאת הכנסת על נושא הטיפול במפונים הכריז ראש הממשלה כי יבקש משר המשפטים ומהיועץ המשפטי לממשלה לבדוק את נושא הרישום הפלילי למתנגדי ההינתקות בנוסף, אמר כי "אינני מתכוון להתנצל על הפינוי"
▪  ▪  ▪
אולמרט. נתן מענה [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר (ד', 4.7.07) במליאת הכנסת בדיון על המסקנות בנושא הטיפול במפונים מגוש קטיף, כי "יש לבדוק את נושא הרישום הפלילי המשפיע גם על השירות הצבאי שלהם. אני מוכן לבקש משר המשפטים ומהיועץ המשפטי לממשלה לבדוק את העניין הזה".
לדבריו, "הנחיתי את כל גופי הביצוע של הממשלה להקל על המצוקה שאנו מכירים בקיומה. הם הוצאו מהבית שלהם ואנחנו החלטתנו להוציאם".
בדיון, אשר התקיים בעקבות הגשת חתימותיהם של ארבעים חברי כנסת, אמר עוד אולמרט כי "אינני מתכוון להתנצל על הפינוי, אך איני יכול להתכחש שהפינוי נעשה בניגוד לרצונם של אזרחים שווי זכויות. לכן אין ספק שאם הממשלה מפנה אזרחים, היא חייבת לתת מענה לכל הבעיות הכלכליות והאנושיות הנגזרות מהעניין".
יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, נאם לאחריו וטען כי "הדיון מתקיים משום שישנם שלושה כישלונות. הכישלון הראשון הוא של ניהול ומנהיגות וגרם לקיחת הבתים והכבוד מהמפונים וצריך להחזיר את הבתים והכבוד. הכישלון השני הוא במדינאות. אנחנו חיים בעידן של איסלאם קיצוני ואנחנו מפנים שטחים ללא תמורה וללא פרטנר. אני אומר שלא יהיו יותר נסיגות חד-צדדיות".
לטענתו של נתניהו, הכישלון השלישי מתייחס לאמירות כי בישראל מורגשת עייפות חומר. "אף אחד אינו רוצה מלחמות אבל שהן נכפות עלינו, אנחנו חייבים לנצח. אתה וכל ראש ממשלה שיהיה פה חייב לשנות את האמירה הזו. אנחנו לא עייפנו, אנחנו ננצח. אם זה לא יתבצע על-ידי הממשלה הזו, זה יתבצע על-ידי הממשלה הבאה".
יוזם הדיון, ח"כ אורי אריאל, טען כי "יש הסכמה מקיר לקיר שהממשלה אחראית לטיפול מלא במפונים. אך, השאלה המרכזית היא במבחן התוצאה. יותר מ-700 יום מטלטלים בין בית מלון למשנהו, בית זה לא. ישובים שלמים נשארו באותו מצב של אין בתים".

תאריך:  04/07/2007   |   עודכן:  04/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט: "להקל ברישום הפלילי של המפונים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במינסוטה עבר החוק הנוקשה ביותר, שייכנס לתוקפו בסוף השנה, על-פיו כל דגל שיימכר בחנויות ברחבי המדינה חייב להיות מתוצרת מקומית ומי שיפר את החוק צפוי לקנס של עד 1,000 דולר ולמאסר של 90 יום
איציק וולף
מדוח חדש של עמותת גישה עולה כי האיסור הישראלי על ייבוא סחורה שאינה הומניטארית גרם לשיתוק של 75% מן המפעלים בעזה
רונן ליבוביץ
ועדת החוקה, חוק ומשפט אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההתיישנות לנפגעי תקיפה מינית    ח"כ סלומינסקי: "הדבר ירתיע מאוד אנשים מלבצע עבירות אלה"    ח"כ תירוש: "הצעת החוק עושה צדק היסטורי ומתקנת עוולה רבת שנים"
רונן ליבוביץ
ועדת הכלכלה תקדם חקיקה שתקבע איסור המראות מטוסים מדרגת רעש גבוה בשעות הלילה    ח"כ כץ: "לא ייתכן שמישהו יחליט על שינוי שעות טיסה מבלי שאף גורם רשמי ידע מכך"
איציק וולף
תושבי אילת קיבלו הודעה על הוזלה רטרואקטיבית של תעריף הבסיס בחשבון המים בשיעור של 2.4%    במקביל הודיעה רשות המים כי היא מייקרת את תעריף סעיף קרן השיקום בחשבון המים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il