X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ישראלי" מנהל מגעים עם אנשי עסקים לצורך שיתוף פעולה נמרודי: לא ארכוש החינמון או אשתף פעולה עם בן צבי
▪  ▪  ▪

איש העסקים שלמה בן צבי, המו"ל של החינמון "ישראלי", מנהל בימים האחרונים מגעים עם אנשי עסקים שונים לצורך שיתוף פעולה בהוצאת החינמון, אך אין בכוונתו למכור את "ישראלי" לעת עתה. כך נודע ל-TheMarker מגורם בשוק התקשורת. גם גורמים ב"ישראלי" הכחישו מכל וכל את השמועות לפיהן יש בכוונת בן צבי למכור את החינמון, אבל לא הכחישו את העובדה שבן צבי מנהל מגעים עם אנשי עסקים שונים בארץ לצורך שיתוף פעולה כלכלי ותוכני.
בימים הקרובים תחל הפצתו של החינמון "ישראל היום", אותו מוציא לאור המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אריסון - עובדה שמכניסה את שוק העיתונות בארץ למתח, ובפרט את "ישראלי", בו היה שותף אדלסון בעבר. השותפות בין אדלסון לבן צבי הופסקה בעקבות סכסוך ביניהם, ופרטי הסכסוך נידונים כעת בבית המשפט. גם העובדה שבקרוב יצא לאור החינמון המשותף לאנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן לא מקלה על בן צבי.
למעשה, בקרוב צפויים להיות מחולקים בישראל שלושה חינמונים: "ישראלי", שממשיך לעת עתה לצאת לאור פעמיים ביום בכ-160 אלף עותקים, "ישראל היום", שצפוי לצאת לאור בימים הקרובים בכ-300 אלף עותקים, והחינמון של עזור וויסמן שצפוי לצאת לאור במהלך אוגוסט ויחולק בכ-250 אלף עותקים בסניפי הריבוע הכחול ודור-אלון.
אמנם, בשוק התקשורת רבו לאחרונה השמועות על חינמון נוסף שצפוי לצאת לאור בישראל - חינמון משותף לנוני מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, ולאיש העסקים נוחי דנקנר, אבל אפשרות זו ירדה מן הפרק. בתחילת השבוע, הודיע דובר אי.די.בי ל-TheMarker כי "אסטרטגית, אין בכוונת דנקנר להיכנס לשוק התקשורת בישראל".
גם ללא החינמון של מוזס-דנקנר, כל התרחשות בנושא החינמונים הצפויים הביאה, ככל הנראה, את בן צבי לחפש שותף ל"ישראלי". לצורך כך, הוא נפגש בימים האחרונים עם מספר אנשי עסקים, פגישות שטרם הניבו פרי. אחד הגורמים בשוק התקשורת אף סיפר שבן צבי נפגש עם עפר נמרודי, הבעלים של העיתון מעריב.
נמרודי: "לא התקיימה כל פגישה בנושא בימים האחרונים, ואין בכוונתי לרכוש את 'ישראלי' או להיכנס לשיתוף פעולה עם בן צבי בחינמון".

תאריך:  05/07/2007   |   עודכן:  05/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החינמון ישראלי מנהל מגעים לשת"פים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך הגיב מפקד יהודה ושומרון היוצא לטענות לפיהן הושחתה יכולת הלחימה של הצבא באזורים אלו    את גולן החליף המפקד החדש של אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל נועם תיבון
עידן יוסף
רוב הציבור אומנם סבור כי במלחמת לבנון השנייה איש לא ניצח, אך השוואה בין סקר דומה שנערך בתום המלחמה מגלה כי פרסום הדוחות על הכשלים נתן אותותיו בדעת הקהל
רותי אברהם
לוחם חרדי הגיש תביעת לשון הרע נגד אתר וואלה! בעקבות הצמדת תמונתו לכתבה על משתמטים    לטענתו התמונה נערכה והושמטו ממנה הקסדה והנשק
איציק וולף
הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון יוצא במתקפה חסרת תקדים על מחליפו בתפקיד, הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ    לדבריו, חלוץ הכניס לצה"ל את תרבות הספינולוגים ואת קשר הון-שלטון    "יש לו זמן לאנשי עסקים תוך כדי היותו רמטכ"ל. זו השחתה".
ישי שביט
בתגובה לעתירות שהוגשו נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם הנשיא לשעבר, משה קצב, טוען היועמ"ש מזוז כי לאור הראיות עסקת הטיעון היא: "רע הכרחי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il