X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי המראה שמתחילה בפוקאצ'ה ריחנית ונחיתה שהופכת רכה יותר ויותר עם רצף המנות שזרמו מהמטבח הפתוח, רועי שטיינברג מתאהב בברונו, שהפכה אותו לטורף מנומנם משובע בסוואנה האפריקנית
▪  ▪  ▪
[צילום: איציק וולף]

פוקאצ'ה אפויה בטאבון, ריחנית, משוחה שמן זית ומעליה עלי רוזמרין. זו כנראה ההתחלה הטובה ביותר ממנה אפשר להמריא. יעד ההמראה הנבחר היה ברונו, מסעדה כשרה בסגנון ים תיכוני אורבני, ששוכנת בקומה השלישית של מגדלי עזריאלי. עיצוב המקום התגלה כמינימליסטי, אך לא פשטני. מכובדות יוקרתית קיימת שם, אך לא מהסוג הכבד והמכופתר. המטבח הנקי פתוח אלי כל וניחוח תבשיליו עוטף אך לא מחניק.
עידן ואני התחלנו ב'אוכל קטן'. זו היתה יריית הפתיחה, תחילתה של החוויה שחווינו (חוויה מהנה וחובקת עורקים משהו, כזו שדורשת טלפון לקרדיולוג בסיומה). אח"כ באו מנת ביניים, עיקרית מטריפה, 'אוכל מתוק' והכל במחיר FIX של מאה ששים וחמישה שקלים. לפוקאצ'ה (ההיא מההמראה) נלווה חומוס נימוח עם גרגרים רכים שמכינים במקום, לידו היו פרוסות חציל בלאדי קלויות, זרויות פטרוזיליה ומיץ מלימונים צהובים ובשלים. עוד עינגונו במסגרת ה'אוכל הקטן' אצבעות בטטה צלויות בטאבון אבנים, שמריחת שמן הזית עליהן הביאה הד של קינמון מתקתק ועדין. חצאי עגבניות שרי הגיעו בצוותא עם סלייסים מפטריות פורטבלו ועירית קצוצה, עטויים שמן זית, בלסמי מיושן ומלח גס מאיכות מעולה. סלט טאבולה מלא קוביות עגבניה בשלה, מלפפונים ועשבי תבלין אף הוא היה שם ונחטף חיש קל. גם גרבלקס של סלמון כתום מהפיורדים שנכבש בסוכר, מלח ושמיר, הביא דרישת שלום צוננת לחום התל אביבי המהביל. פלפלים קלויים באו בשני צבעים, חלקם אדומים, חלקם צהובים, כולם סמוקי לחיים מחומץ בן יין אדום ושמן זית צעיר- צעיר.
השירות תוך כדי היה ללא דופי. מים מינרליים נמזגו ללא הרף בקשב ובחיוך מנומס. כיוון שנהנינו, הזמנו גם קאיפיריניות עשויות לעילא ולעילא - הקשאסה הורגשה בטוב טעם מאוזן והלימון התפקע מטעם והבליח ברעננות חמצמצה.
מנת ביניים קיצית הגיעה בדמות רטטוי ירקות וקוביות מוסר ים בתוך חצי עגבניית תמר צלויה, מעל נמסכו טחינה לימונית וסמיכה ופסטו ארומתי. בין לבין חזרנו וטבלנו את הפוקאצ'ה בקונפי השום הרך שהורגשו בו רמיזות טימין וכמובן שמן זית טרי ופציח מהכבישה האחרונה. ואז, בעליית מדרגה, התחלנו לרייר על העיקרית הרוחשת שבאה אל קרבנו ונפשנו שמחה וצהלה. לרגע דמינו לשני טורפים אכזריים ששקועים בטרף ומתענגים... נתח אנטרקוט במשקל קילוגרם הופיע. ראשית הוא נצלה על גריל פתוח וממנו הועבר לטאבון, עטוף בשמן זית, שיני שום, גבעול רוזמרין ועלי טימין. כך, ממש שנייה לפני טריפתו החגיגית, הונח על בוצ'ר עץ מרשים וניצב שחום, פריך ובעיקר מזמין. הבשר היה מדהים, סמוק, סגלגל-אדום ואיכויותיו מפעימות (לכל קנטרני הכשרות - אתם מוזמנים לאכול את האצבעות). לרגע הרגשנו כמו אותן חיות טרף בסוואנה שקופצות על נתח הבשר, בוצעות וטורפות. לצד הבשר הוגש ה"צ'יפס" הטוב ביותר שאכלתי השנה, מדובר בטריזי תפוחי אדמה צלויים, מעורבבים עם שום כתוש ופטרוזיליה טרייה. 3 מתבלים של חרדל, עגבניות מיובשות ופסטו מעולה השלימו את מעגל החוויה.
שתקנו, תקשרנו בעיניים ובמצמוצי ההנאה. אחר כך התרווחנו אחורנית, נשפנו קלות, אחזנו בתפריט מנות הקינוח והזמנו שני מתוקים עקב קרייב עצבני לסוכר. האחד, היה עוגת שוקולד חמה, שליבתה נוזלית ולצדה כדור סורבה קסיס. כחובב ין-יאנג ידוע, ביקשתי לצרף גם כדור סורבה ליצ'י ליד למען קידוש החמוץ-מתקתק האלוהי. המתוק השני הורכב משני מגדלי פאי מלאים בשוקולד, פרג וקרם אגוזים, שלצדם סורבה מלון נענע צונן, רענן ופירותי.
הפסקת תה עם עלי נענע טריים, אנחנו עייפים, תשושי מסע. מכירים את האריות שאחרי הטרף נחים במרבצם, מבטם מזוגג וקצת עייף? כך יצאנו משם, הולכים על שניים, קרניבורים בגוף ובנפש.
ברונו
מרכז עזריאלי, קניון קומה 3 תל אביב, 03-6093030

* הכותב היה אורח המסעדה
תאריך:  06/07/2007   |   עודכן:  06/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלך החיות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה עניין המלך לכאן?
tamy  |  8/07/07 14:21
2
כל הכבוד על הגילוי הנאות אבל .
תוכי יוסי  |  8/07/07 15:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בתשובת המדינה ב"פרשת קצב" קורא היועץ מזוז לערוך שינוי בהליכי השימוע כדי לצמצם נזקים    הצעתו: הודעה על כתב אישום רק אחרי השימוע
איציק וולף, עידן יוסף
אדם אחד נהרג ושישה נוספים נפצעו בפיצוץ בלון גז שהיה על גבי משאית בעיר יפו    בדיקה ראשונית קובעת: לא נמצאו סימני חומר נפץ בשרידי בלון הגז
עומר כרמון
הזמר אנריקה איגלסיאס הופיע בסוריה בפני קהל משולהב    סיפר כי כוכבת הטניס היפה בעולם, אנה קורניקובה, רצתה להתחתן עמו, אבל הוא סירב    "אנשים רבים יעצו לי לא להופיע בדמשק, לא הקשבתי להם. זאת היתה תשוקה גדולה שלי להופיע בעיר המיושבת העתיקה בעולם"
איציק וולף
השליח האמריקני למזרח התיכון בעבר, דניס רוס, אומר כי סוריה מתכוננת למלחמה עם ישראל בקיץ    "התעלמות מהדיפלומטיה הסורית מגבירה את סכנת המלחמה באזור"
ONE
לאחר שבסיבוב הקודם חלף בקושי על פני רובין סודרלינג, חזר הספרדי מפיגור של 2 מערכות בדרך לניצחון על מיכאל יוז'ני    ונוס מול איבנוביץ' בחצי הגמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il