X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עובדי המעבדה בקופה מוחים על כוונת ההנהלה להעתיק את המעבדה בירושלים לאזור השפלה בעקבות העיצומים, לא יינתנו שירותי בדיקות ויראליות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

כ-65 עובדי המעבדה של קופת חולים מאוחדת בירושלים הודיעו כי בכוונתם להחריף (יום ב', 8.7.07) את העיצומים. העובדים מוחים על כוונת הנהלת הקופה להעתיק את המעבדה בעיר לאזור השפלה.
בעקבות כך, פתחו העובדים בסוף השבוע האחרון בעיצומים. עם פתיחת העיצומים, לא נתנו העובדים שירותי בדיקת גרון. ביום א' החריפו העיצומים ולא נתנו גם שירותי בדיקת דם. מחר לא יינתנו שירותי בדיקות ויראליות.
יו"ר איגוד המיקרוביולוגים, אשר גולדשלגר, אמר כי "העיצומים עלולים להתפשט גם למעבדה בראש העין וברחובות". לדבריו, מאז שהכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בעניין זה, תקוע המשא-ומתן. "אני חושב שמדובר בשערורייה שסוגרים את המעבדה האחרונה בירושלים שנותנת שירותים", אמר.
העובדים מוחים על היחס של הכנסת בכל הקשור לעניינם. גולדשלגר אמר, כי "רבים מחברי הכנסת מקבלים שירותים במעבדה הזאת, אולם אף אחד מהם לא מצא לנכון להעלות את הנושא במסגרת הלובי למען ירושלים".
מקופת חולים מאוחדת נמסר בתגובה, כי "במסגרת מאמציה התמידיים של קופת חולים מאוחדת לתת למבוטחיה את השירות הטוב והמקצועי ביותר, הוחלט על העתקת מרכז הפענוח של המעבדות - לאזור התעשיה בלוד. בימים אלה נשלמות עבודות הבנייה של המעבדה המרכזית שתצוייד בציוד המתקדם והחדיש ביותר. ברי, כי השימוש בציוד החדיש יאפשר לנו לקצר את לוחות הזמנים להעברת תוצאות הבדיקות לשולחן הרופא כשהן מדוייקות באופן מקסימלי".
עוד נמסר, כי "בזכות פעילות הנהלת הקופה בנושא אין ולא היו כל עיכובים, כל הבדיקות שנלקחו, כולן פוענחו ללא דיחוי. לקיחת הדמים, כמו כל יתר הבדיקות שנערכות, נשארו ללא שינוי בכל סניפי המחוז, ובכוונת הקופה עוד להוסיף נקודות לקיחת דמים ברחבי העיר ירושלים כדי לספק שירות נגיש, זמין ואיכותי. במסגרת ולצורך המעבר שנועד כאמור לשפר את השירות למבוטחי מאוחדת, זומנו כל עובדי המעבדה לפגישות אישיות, במטרה לבצע את המעבר ביעילות ובד בבד לעמוד על צרכיהם האישיים של העובדים, אשר חלקם נשאר לעבוד בירושלים. הקופה מנהלת מו"מ עם כל עובד ועובד בעניינו. למאוחדת אין ולא היתה כל כוונה לפטר מי מעובדי המעבדה בשל המעבר ומדובר בעצם בקומץ, מיעוט עובדים צעקני, שבחר שלא לשתף פעולה עם המערכת ולנהל את המאבק בתקשורת. יודגש כי הרוב המכריע של עובדי המעבדה ממשיך בעבודתו כרגיל ועל הצד הטוב ביותר".

תאריך:  08/07/2007   |   עודכן:  09/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קופ"ח מאוחדת בי-ם מחריפה את העיצומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישי שביט
בית המשפט העליון הורה על הרכב שופטים מורחב בעתירות נגד עסקת הטיעון עם משה קצב    בראש ההרכב - הנשיאה ביניש    הדיון ביום שלישי 17.7.07
ארנון בן-יאיר
עו"ד דליה טל פרשה מההתמודדות לכהונת שופטת בבית המשפט העליון: "אני לא יכולה להמשיך לחיות באי ודאות"
ישי שביט
לטענת חברות התקשורת פרטנר ו"מדטרניאן נאוטילוס", כלובי דגים שנסחפו ממקומם פגעו בכבל תקשורת שברשותם וגרמו נזק המוערך במיליון אירו    בית המשפט נתן צו מניעה האוסר על מפעילי הכלובים לקרבם לכבלים התת-ימיים, וזאת עד לדיון בבקשה להרחיקם מהחוף
דרור מרום
טנא שהוקמה בשנת 2005 מנוהלת על-ידי אריאל הלפרין ורן בן-אור    הקרן השקיעה בעבר בתעשיות קיבוציות
רותי אברהם
שר הביטחון, אהוד ברק, ביקש ארכה של 90 יום נוספים לקבלת החלטה בנוגע למאחזים בלתי מורשים    שלום עכשיו: לפנות את מאחז מגרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il