X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלמונים הניחו תיק חשוד בשדרות רוקח וחבלן משטרתי שהגיע למקום גילה בתיק אבן, תמונות של ראש העיר וכיתוב: "מי שנוגע באוסישקין, מת"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

צעד שנוי במחלוקת נוסף, כנראה של מתנגדי הריסת אוסישקין, במחאה על הריסתו הצפויה של האולם בת"א. תושבי ת"א הזעיקו הערב (ראשון) את המשטרה למראה תיק חשוד שהונח בשדרות רוקח, לא רחוק מהאולם המיתולוגי.
חבלן שהגיע למקום ניגש לבדוק את התיק וגילה בו אבן, תמונות של ראש עיריית ת"א, רון חולדאי ומספר דפים עם הכיתוב: "מי שנוגע באוסישקין, מת".
ליאת פרל, דוברת משטרת ת"א, אמרה בתגובה: "חבלן של משטרת ת"א אכן מצא תיק ובתוכו חומרי השחתה נגד ראש עריית ת"א, רון חולדאי. התיק הועבר לתחנת צפון ת"א במשטרה לצורך המשך החקירה. הנושא מטופל ע"י משטרת ת"א שפתחה בחקירת הנושא".
"אנחנו לא שולטים במי שעושה את הדברים האלה", כך אמר ל-ONE, גורם בכיר ממטה המאבק למען אוסישקין, לאחר שהתגלה מטען דמה, ברחוב רוקח בתל אביב תיק ובו אבן ותמונות של ראש העיר, רון חולדאי.
"מטה המאבק למען אוסישקין כבר הכריז מזמן שהוא נגד אלימות ואין לו שום קשר לדברים הללו", טענו אנשי המאבק, "אנו מגנים את הפעולות הללו וקוראים לכל מי שמבצע לחדול מלעשות מעשים מסוג זה, כי לא זוהי מטרת המאבק".
ראוי לציין כי בישיבת מועצת העיר, שהתקיימה היום, הפגינו אנשי המאבק במשך שעה ארוכה, במקביל לקיום הישיבה, צעקו והביעו את דעתם בצורה דמוקרטית והוגנת.
על כך אמרו במטה המאבק: "מהפעולות האלו נובע שכל מה שהיה נגד חולדאי מייצג רק את אותו קומץ, ולא את כל מטה המאבק. אנחנו קוראים להם לחזור לדרך המאבק כמו שעשינו היום בצהריים כדי למנוע מגורמים קיצוניים להכתיב את אופי המאבק".
לא המקרה הקיצוני הראשון
כזכור, ביום שלישי האחרון, אלמונים ריססו כתובות נאצה על קבריהם של הוריו של רון חולאי בקיבוץ חולדה. האלמונים כתבו "אתה הבא בתור" ו"מי שמתעסק עם אוסישקין מת". הכתובות, שרוססו באדום ושחור, היו ככל הנראה צעד נוסף במאבקם של אוהדי הפועל תל אביב, שנאבקים נגד הריסת אולם אוסישקין המיתולוגי, שבו שיחקה במשך שנים קבוצת הכדורסל של הפועל. בין הכתובות היתה גם אחת שגרסה כי "שער חמש נשמה".
אחותו של חולדאי אמרה בגלי צה"ל: "על הקבר של אבא כתובה באדום המילה אוסישקין. גם על הקבר של אמא חנה הם ריססו בצבע שחור".
נמרוד בוכמן ממנהיגי מאבק אוהדי הפועל תל אביב, אמר לגלי צה"ל: "אני מגנה את המעשה, זה לא משהו שצריך לקרות אבל גם ההתנהגות של חולדאי לא מוצדקת. הוא הפעיל נגדנו אלימות ושלח בריונים כדי לפגוע בנו".

תאריך:  09/07/2007   |   עודכן:  09/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארגון המטריה מאיים במלחמה אם אירן לא תעצור את תמיכתה בשיעים בעירק בתוך חודשיים
אלעד בן טוב
מתחילת הקריירה במחלקת הנוער של הפועל פ"ת ועד לחתימה המדהימה בצ'לסי    כל מה שרציתם לדעת על הקוסם: האליפויות, האכזבות והסכסוך עם דרור קשטן
יפעת גדות
ג'וני וויסמילר - טרזן, שובר את מחסום הדקה ושוחה 100 מטר ב-58.6 שניות
יפעת גדות
הקפידו שהבית יהיה מואר היטב
אלעזר לוין
בבעלות אלרוב, בשליטתו של אקירוב, נכסים ב-1.76 מיליארד שקל באירופה, לעומת 1.58 מיליארד שקל בישראל    המהנפך - לאחר מכירת קניוטן השרון ללואי נואי    אקירוב מתכנן למכור נכסים נוספים בישראל בשווי 240 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il