X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפעם האלף וחצי נשבע שגיא עמית שממחר הוא מתחיל חיי בריאות וכושר כדי לחגוג את המאורע הנדיר הוא ערך הכרות עם ההבטחה החדשה והיצירתית של לילינבלום - Emma, שגם הציעה דיל שווה בטרוף
▪  ▪  ▪
[צילום: האתר הרשמי]

כבר חודשיים שאני משלם כמעט שלוש מאות שקל בחודש על המנוי לחדר הכושר. עליתי מאז יותר מארבעה קילו. נראה שההרשמה לא ממש עובדת ושאני אצטרך להתחיל להגיע לשם פיזית כדי לראות תוצאות. מאכזב. החלטתי שמחר בבוקר נכנסת המגמה הבריאה בחיי לתוקף ואין מתאים יותר מלחגוג את המהפך בלילינבלום. אם כבר בלילינבלום אז באמה, שממש מול הננוצ'קה. גם חדשה, לגמרי גם כייפית ולא רועשת כמו רבים משכניה וגם, כל התפריט בחמישים אחוזי הנחה עד הפתיחה הרשמית בעוד שבועיים. לא, לא התבלבלתי, חמישים אחוז.
כדי למצות עד תום את חווית הבליסה הלילית האחרונה שלי (אשרי המאמין), לקחתי איתי את הנסיכה רותם. מגיעים לאמה, נתקלים במלצרית חייכנית ובמוסיקת רקע נעימה. המקום עוד לא ממש מלא, אולי בגלל השעה ואולי בגלל שעדיין לא היתה הפתיחה הרשמית. אני בטוח שאם מספיק אנשים יקראו שוב את סוף הפסקה הקודמת המצב ישתנה די מהר. מתיישבים בחוץ בשביל האווירה. הלחות ירדה מעט אמנם, אך נדמה שהטמפרטורה מעל שלושים מעלות. רותם מוציאה מעיל צמר ובקושי מצליחה ללבוש אותו בגלל אפודת הפליז והצעיף. נסיכות, לכו תבינו.
המלצרית מגיחה שוב עם תפריט אלכוהול ותפריט אוכל. אני מודה בהגינות שלא באתי עם ציפיות לחוויה קולינארית מיוחדת ממקום שעוד לא ממש בקע לאוויר אפוף העשן של חיי הלילה. אולי דווקא בגלל זה נכונה לי הפתעה לא רעה בכלל בהמשך. הסימנים החיוביים הראשונים התגלו כבר מעיון חטוף בתפריט. מקום שטרם בקע ובכל זאת מציע ניוקי צאן לצד שניצל עגל או פרגיות ברוטב סיידר. מתחיל להישמע מעניין. לראשונות הזמינה היפה רול חצילים ואני מאזט פטריות. היא קיבלה ארבע פרוסות חצילים מגולגלות ובתוכן גבינת צאן מצוינת, בצד סלט נבטי שעועית קטן, עסיסי ומתובל היטב ושני נגיסי גבינה מטוגנים בפירורי לחם. אני קיבלתי פטריות שמפיניון טריות ומוקפצות ברוטב סויה עדין על מצע של עלי ביבי ונבטים. שתי המנות מצוינות. הפטריות יותר. צ'יפרתי את רותם בחצי פטרייה ולקחתי לה שלושה רולים. שיהיה הוגן.
לעיקריות הזמנו וקיבלנו אנטריקוט 300 גרם בשבילה, ופרגית בסיידר בשבילי (באמת חשבתם שאני אראה בתפריט מנה מיוחדת כזאת ואזמין משהו אחר?). רותם נשאלה על מידת העשייה הרצויה של הסטייק, המלצרית הקשיבה והלכה לבדוק. כשהבינו באמה שאין להם פטיש ואיזמל הדרושים לאופן ההכנה שביקשה, הסכימה הנסיכה להתפשר על מידיום וול. המנות הגיעו בחלוף מספר דקות כשהן מעוצבות כאילו יצאו כרגע מקטלוג של מישלן. בשלי בטטות מבושלות ברוטב ובשלה תפוחי אדמה קריספיים מטוגנים. המנה שלי טעימה, הבשר רך ועשוי מצוין והרוטב שווה, אם כי מעט דומיננטי מידי. הסטייק שלה הגיע במידת העשייה שביקשה כשמעליו שכבת חציל קלוי. במקרה, שנינו מאד בעניין של חציל קלוי כך שנהנינו. אם היינו קצת פחות אוהבים חצילים סביר שהיינו מתבאסים שלא נשאלנו או הוזהרנו מראש.
בצד שתיתי גולדסטאר מהחבית והיפה הסתפקה במים כמנהגה. אם גם אתם מתקשים להכניס אוכל לפה בלי להוריד בירה לידו תוכלו לבחור בין ארבע בירות מהחבית שהמקום מספק. קינוחים ושתייה חמה אין בינתיים באמה. החלטנו לחרוג ממנהגנו וברוח חיי הבריאות הספורטיביים שאני עומד להתחיל ממחר (כן, ממש) לוותר על סיום רווי קלוריות במקום אחר ולהישאר עם הטעם השווה של האוכל מאמה בפה. עד השחיתות הלילית הבאה.
  • הכותב היה אורח המקום.

תאריך:  09/07/2007   |   עודכן:  10/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המשטרה מאשימה כי הפרסום בחדשות ולפיו מתנהלת נגד ראש עיריית שדרות חקירה בחשד להעלמת כספי העיריה פגע פגיעה קשה בסיכויי החקירה להגיע לחקר האמת
רותי אברהם
רופאים לזכויות אדם והתנועה לחופש המידע דורשות לחייב את קופה"ח למסור מידע על השירות למבוטחיהן    המטרה: מניעת אפליית תושבי הדרום לעומת תושבי המרכז
ONE
לאחר שנים של הצלחות, חוזר המאמן לארץ ויעמוד בראש נבחרת הנשים הישראלית    זלינגר: "לא נהיה הנבחרת הכי מהירה אלא הנבחרת החכמה ביותר"
עידן יוסף
בראיון לרשת אל-ערביה אמר ראש הממשלה כי "אסד שמע ממני הרבה דברים"    לדבריו, הנשיא הסורי מתעקש לנהל מו"מ דרך ארה"ב והנשיא בוש, ונדחה
עידן יוסף
כך איים עופר עיני בוועידת ההסתדרות, והוסיף: "נודע לי כי רוני בראון אמר כי הדבר הראשון שהוא חייב לעשות זה להפריד בין המעסיקים להסתדרות"    פרס בוועידה: "זכותם של חברי ההסתדרות לקבוע שכר הוגן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il