X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"לונדון את קירשנבאום", הזוג המלכותי של עולם האקטואליה הטלוויזיוני, מפגינים מדי ערב דינמיקה נעימה ורעננה, רחוקה מהשמרנות הרגילה
▪  ▪  ▪
שני זקנים ביקורתיים [צילום: ערוץ 10]

את הבשורה הטלוויזיונית הגדולה של השבוע סיפק הערוץ הראשון. בארכיון המפורסם כנראה נגמר המקום, וכך מצאו עצמן הקלטות הישנות של "החבובות" בתוך חדרי ההקרנה. הכותרות דיווחו על שובה של הסדרה, שתפקוד את מסכינו מדי יום בשעה 18:30. איני מבין מדוע מדובר בחדשות מרעישות. הרי קומה אחת מתחת לערוץ מספר 11 בממיר, במרווח של חצי שעה בלבד, משודרות החבובות בכל יום כבר כמה שנים. נכון, רוב הדמויות המקוריות לא שרדו את מרתפי הגנזך, וכך נותרנו אך ורק עם שני הזקנים הביקורתיים. ומכיוון שלערוץ 10 אין את הזכויות המתאימות, שונה שמה של התוכנית ל-"לונדון את קירשנבאום".
צמד אנשי התקשורת הוותיקים זכה לא מכבר בתואר "תוכנית האקטואליה הטובה ביותר" והשלים רצף משולש של זכיות עוקבות בפרס מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. גם אתמול (ראשון), קיבלנו את המופע הרגיל: מגוון נושאי אקטואליה המוגשים בסגנון המיוחד של המנחים. כבר בפתיחה מצא קירשנבאום זמן להסתבכות קלה עם הפרומפטר, שכנראה נמצא מחוץ לטווח שלו. אך כמובן שכשם שאנו מאומנים למחול לילד קט שפישל בשידור רק מפני שהוא כזה חמוד, נסלח מאותה סיבה גם לזקן השבט שאיבד לרגע את חוט המחשבה. גילם המשותף אמנם מגיע ל-135 שנים, אבל ירון לונדון ומוטי קירשנבאום מביאים רעננות חיננית ומבורכת לעולם השמרני והמקובע של החדשות. הנעימה שמוציאה אותם לפרסומות לקוחה מתוך המנון דאנס טורקי מצליח, שגם זכה לקאבר, ומסמלת את השאיפה התמידית שלהם להישאר בעניינים, או להכתיבם. אחרי הכל, קשה להתייחס ברצינות ל"חדשות", אם ייצאו מפיהן של דמויות אנכרוניסטיות.
בנוסף, הדינמיקה הזוגית שלהם היא מהנעימות על המרקע. למרות שהם נוהגים לעקוץ באופן הדדי ואפילו עצמי, שוררת אידיליה בין השניים. זו נחשפה למצלמה ברגע אחד מסויים, בו מוטי התפרץ עם שאלה המופנית לאורח באולפן, בעוד ירון עמד לירות אחת משלו. מוטי התנצל בחיבה והניח יד מלטפת על כתפו של עמיתו. ירון הבליג וחיכה בסבלנות לתורו לראיין.
אך עם כל הכבוד לזוגיות המלבלבת של הסבים המגניבים, חלק נכבד מהצופים הקבועים שלהם מצפים גם לאורחים הסדירים ולפינותיהם: הפרשן הפוליטי, רביב דרוקר, אמנם נעדר אמש (ראשון) מן האולפן, אבל צבי "תעשה לי וואלד" יחזקאלי הבליח לכמה רגעים. ראש הדסק לענייני ערבים פלט מספר שמות שנשמעו כמו חומוסיות בלתי מוכרות, ופינה את הבמה לניצן הורוביץ. עורך חדשות החוץ דיבר בהרחבה ובהתרגשות יתרה על אירוע ה-Live Earth, המגה-מופע חובק העולם בו צפו טונות של אנשים, שספק אם למדו משהו שימושי על אקולוגיה, אבל בטוח לכלכו כמה פארקים. הכוכבים המגוייסים הגיעו להופעות הענק במטוסיהם ובמכוניותיהם, זיהמו בדיוק כמו כולנו ואף הפחידו חבורת פינגווינים באנטרקטיקה. העיקר המודעות. כלומר, העיקר להיות מודע לצעד הפוליטי של אל גור לכיוון הבית הלבן 2008. בזמן שנותר להורוביץ לדווח על שבעת פלאי תבל החדשים, הוא בחר לציין כי מדונה ראויה להיות אחד מהם. לונדון לעומתו, התלהב מאוד משרירי הקיבורת של סטינג. קירשנבאום הגיב בסרקזם, אך מיהר להוסיף כי מה שיפה באירוע, הוא שכל אחד יכול היה למצוא בו את מה שהוא אוהב. והאמירה הזו נכונה גם לתוכנית עצמה.
בסיום המהדורה, "לונדון את קירשנבאום" העבירו את השידור אל מיקי חיימוביץ' הבודדה באולפן החדשות הקר. הרגע הזה סימל יותר מכל את המתרחש בסצינת האקטואליה הטלוויזיונית. בעוד מיקי ויעקב חווים משבר בזוגיות, והזיווג של גדי ויונית פשוט לא מצליח להשביע את ההיגיון, הצמד הקשיש שומר על יציבות והפך לזוג המלכותי של הטלוויזיה. עלו והצליחו!

תאריך:  10/07/2007   |   עודכן:  10/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החבובות מעולם לא עזבו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מי שמוכן להאזין ל2 האלה המוטים
ארוין  |  10/07/07 11:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
השיחות ייערכו בבייג'ין    סין, המארחת את השיחות, הודיעה למדינות המשתתפות כי המשא-ומתן יחל ב-18 ביולי
ראובן לייב
גימלאים זכאים, אמנם, להחזר תשלום אגרת הטלוויזיה, אבל המעטים שיודעים על כך מ"רב סרן שמועתי" מתקשים מאוד לממש את זכותם
הדר פרבר
זנג קסיאויו, שעמד בראש המינהל בשנים 2005-1998 הורשע בלקיחת שוחד והזנחה פושעת של חובותיו    הוא הואשם שנתן אישורים לתרופות שלא עברו בדיקת בטיחות
ניר יהב
אבו מאזן מאשים את החמאס בכך שהוא מאפשר לארגון "אל-קאעידה" להכניס את פעיליו לרצועת עזה    "הארגונים הפכו דומים. לא נחדש הדיאלוג עם החמאס"
יפעת גדות
התרופה שבמדבקה זהה לזו בצורה של קפסולות אך מספקת מינון קבוע ומתמשך לאורך היום   מבטלת גם חלק מתופעות הלוואי של הקיבה והמעיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il