רשת סבארו ישראל המפעילה רשת מסעדות ארצית של 25 סניפים, החליטה להשקיע 15 מיליון שקל בפתיחת סניפים חדשים ובתוכנית מיתוג מחדש של זהותה ומוצריה.
השינוי המהותי ביותר יהיה הכנת המנה "בזמן אמת", במקום לקבל מנה מוכנה ממיכל הנמצא בחימום בסמוך לדלפק. יצויין כי מדיניות זו היא בניגוד למדיניות הנהוגה ברשת העולמית שמפעילה אלפי סניפים.
במרכזה של אסטרטגית המיתוג החדשה עומד השינוי באופי הכנת והגשת המזון, ובתקופה הקרובה יורחב היצע המנות והרטבים בצורה משמעותית: מעתה יוכל הלקוח לבחור בין מגוון רחב של רטבים חדשים והמנות שיבחר יוכנו עבורו מיד.
בהנהלת סבארו ישראל גורסים כי בבסיס המיתוג מחדש עומד הרעיון של חיבור המזון האיטלקי שבו עוסקת הרשת למה שהחברה מכנה "איטליה החדשה". הדבר יושג בין השאר על-ידי חיבור לעולמות תוכן צעירים כגון כדורגל ואופנה.
הרשת תשפץ את הסניפים ותבצע בהם שינויים מבחינה ארכיטקטונית ועיצובית, כולל התקנת מסכי טלוויזיה שעליהם יוקרנו מירוצים וכדורגל איטלקי. יחול שינוי במדי העובדים שילבשו בעיקר חליפות של נהגי מירוץ, ויעוצבו מחדש התפריטים ומארזי המשלוח.
לדברי מנכ"ל רשת סבארו ישראל, דני הרשקוביץ: "תהליכי ההתרחבות מותאמים לאסטרטגיה של הרשת העולמית, השואפת לחדור לקהלים רבים ככל האפשר ולהיות נגישה לצרכניה. אנו צופים לגידול של כ-40% במכירות השנתיות".
סבארו מציינת השנה 12 שנות פעילות בישראל, והיא מעסיקה כ-600 עובדים. הרשת כבר השיקה השבוע סניף ראשון בקונספט החדש במתחם דיזינגוף סנטר בתל אביב, שבו מופעל סניף המשתרע על שטח של 160 מ"ר שהוקם בעלות כ-1.5 מיליון שקל. כמו-כן נפתחים סניפים נוספים באוניברסיטת תל אביב, ברמת-גן, בצומת ביל"ו ובמודיעין. מחזור המכירות השנתי של הרשת היה שנת 2006 כ-70 מיליון שקל.