X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב-Nielsen/NetRatings, חברה המציעה שירותי דירוג לאתרי אינטרנט, החליטו לעבור לדירוג לפי הזמן שמבלה כל גולש באתר, במקום מספר הצפיות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

שירות דירוג אתרי האינטרנט, Nielsen/NetRatings, מתכוון להתחיל להשתמש בדירוג לפי הזמן שנמצא כל גולש בעמוד, במקום דירוג לפי ספירת העמודים שנצפו. מסתבר כי טכנולוגיות Web 2.0 הובילו ליצירת אתרי אינטרנט אינטראקטיביים ביותר, אשר לא נסמכים עוד על מספר צפיות בעמוד או רענונים (Refreshes). לפי Nielsen/NetRatings, חמש הקטגוריות המובילות לפי דירוג זמן הן אימייל, מסרים מיידיים (IM), קהילות חברים, משחקים מקוונים וחדשות עדכניות.
נהנים וסובלים
מי שייהנה בעיקר מהשינוי בדירוג הם אתרים גדולים דוגמת יהאו, אשר אימצו זה מכבר AJAX כדרך לעדכן עמודים ללא התערבות משתמשים, או אתרים כמו YouTube המציעים סרטוני וידאו. מי שיסבול מהדירוג החדש יהיה מנוע החיפוש של גוגל ורוב אתרי החדשות, שם הצפייה העמודים מהווים אינדיקציה טובה בהרבה, מאחר ולגולשים לוקח זמן שונה לקרוא כתבה מסוימת.
אתרים היוצרים תוכן סטטי (כמו מאמרים, תמונות וכו'), לא מתעניינים בכמות הזמן שמשקיע כל גולש בקריאת מאמר מסוים או בהתבוננות בתמונה, אלא בכמות האנשים שנכנסו לאותו עמוד. לעומת זאת, יצרני תכנים דינמיים (כולל משחקים) דווקא מעוניינים שכל גולש ישקיע כמה שיותר זמן בכל עמוד, מאחר וככל שהגולש מבלה יותר זמן כך ישנן יותר הזדמנויות למנהלי האתר להציג פרסומות. לעיתים קרובות, פותח גולש אתר מסוים בדפדפן ומשאיר אותו פתוח לתקופת זמן ארוכה, וחוזר לבדוק אותו מדי פעם. מצב זה אופייני בעיקר לאתרי חדשות, מנועי חיפוש, פורטלים, שירותי דוא"ל מקוונים וכו'.
שירותי דירוג למיניהם מעניינים בעיקר מפרסמים. דירוג לפי זמן הביקור באתר מניח כי ערך הפרסומת עולה ככל שהזמן שמבלה הגולש באתר עולה. יש בזה הגיון מסוים, אם כי לא סביר שגולש שלא לחץ על פרסומת לאחר שתי דקות, יחליט לפתע כן ללחוץ עליה לאחר 20 דקות.
ובקרוב, שילוב בין השיטות
ב-Nielsen/NetRatings עלו על הבעיה, ומתכוונים להציע בקרוב שירות בשם Ad Opportunity, אשר ישלב בין דירוג לפי הזמן שמבלה הגולש באתר לבין מספר הצפיות, כדרך להשוות פוטנציאל של הצלחת פרסומות באתרים שונים.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
CNET
ITWire
PCWorld

באתר pCon החדש! – 120 תחקירים מקצועיים על מחשוב ואינטרנט בחינם!"
תאריך:  11/07/2007   |   עודכן:  11/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ, ניר יהב
בהודעה מיוחדת שפרסם חיים רמון הוא מבהיר כי לא ידע על עצם הזמנת החקירה ולא על כך שהתקיימה חקירה: "לא נתתי שום הסכמה לכך"    "במידה ונגרמה למתלוננת עוגמת נפש אני מתנצל על כך"    ביקורת קשה במערכת הפוליטית לאחר הפרסום כי הושם מעקב אחר המתלוננת בפרשת רמון   
יואב יצחק
הנפגעת לכאורה היא פעילה פוליטית בכירה בסיעת גיל (שתכונה: ר')    ח"כ זיו מאשר שהחשד מוטח כלפיו אך הוא מכחיש זאת מכל וכל    עוזרו: ח"כ זיו יגיב בזמן הקרוב
אופירה אסייג
הפטישים התרצו לבסוף והסכימו לוותר על הקשר שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום במועדון של רפא בניטז    בניון ישחק לצדו של סטיבן ג'רארד
הדר פרבר
השר לביטחון פנים בארצות הברית כותב על "תחושת בטן" וקורא לאמריקנים לעמוד על המשמר
כרמל בן צור
טימן הינו שופט ביהמ"ש המחוזי בתל אביב    בדוברות בתי המשפט סירבו לפרט מדוע הוא עושה כן טרם הגיעו לגיל הפרישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il