X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן נבחרת ישראל הפך לחלק מהמועדון המפואר והוצג יחד עם חלוץ הרכש מאיאקס, ראיין באבל בניון ילבש את החולצה מספר 11 הבכורה - מול ברמן
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל ושחקנה החדש של ליברפול הוצג היום (שישי, 13.7.07) באופן רשמי כמספר 11 החדש באנפילד וביום ראשון הוא ייצא עם המרסיסיידרס למחנה האימונים של הקבוצה.
בניון מגשים את החלום שלו - וגם של אוהדי הכדורגל המקומיים: לראות שוב שחקן ישראלי במדים של קבוצת הפאר, ליברפול. לאחר מו"מ ארוך ומתיש ושכנועים כלפיי ראשי ווסטהאם לשחרר אותו מהחוזה ולאפשר לו להתקדם, בניון נושם לרווחה ומודה גם לשני סוכניו: רונן קצב וגוסטבו.
האדומים של רפא בניטז שילמו כסף רב כדי לראות את היהלום מדימונה בקבוצה שלהם. לא פחות מ-5 מיליון ליש"ט (בתרגום לשקלים: כ-45 מיליון שקלים). חתימתו של הכוכב הישראלי הגיעה בסיומו של משא-ומתן ארוך, שהחל לאחר שכפי שפורסם לראשונה ב-ONE ווסטהאם הציעה לקשר הישראלי חוזה ענק לחמש שנים.
לאחר שהפטישים הגישו את הצעת הענק שלהם לקפטן נבחרת ישראל, החלה ליברפול להתעניין בשירותיו של הכוכב. על התעניינותה של ליברפול בבניון פורסם לראשונה ב-ONE
"גם יוסי בניון וגם ראיין באבל הם שחקנים איכותיים ביותר", אמר בניטז לאחר ההצגה, "הם שחקנים טובים ויצירתיים, בדיוק מסוג השחקנים שהאוהדים שלנו מאוד יאהבו. עקבתי והערצתי את שניהם במשך תקופה ארוכה. העובדה ששניהם רצו מאוד להגיע לכאן היתה חשובה מאוד בעבורי".
"יש להם תשוקה גדולה להצליח ולזכות בתארים. עבדנו מאוד קשה הקיץ הזה והצלחנו להשיג את המטרות שלנו. יוסי בניון בהחלט היה מטרה כזאת וגם ראיין באבל. אנחנו די מרוצים. בניון יכול לשחק גם באגף וגם כשחקן מאחורי החלוץ. יש לו סגנון דומה לזה של לואיס גרסיה". "שניהם יהיו שחקנים חשובים במועדון. ליוסי יש כבר ניסיון חשוב בפרמייר ליג וזה יסייע לו להשתלב במהירות".
"היו לי ימים ארוכים ומתישים עם הרבה כאבי ראש", סיפר בניון ל-ONE, "אני שמח שאני סוף סוף מאחוריהם. בזמן שרונן וגוסטבו היו עסוקים בעניינים הפורמליים וניירת של החוזה, אני עברתי בדיקות רפואיות".
"אחרי שהכל הלך חלק, סוף סוף חתמתי בליברפול. זה צעד מרגש וחשוב. במיוחד, לקריירה שלי. אם היה נדמה לי שעד עכשיו זה היה החלק הקשה, בעצם מהחתימה חובת ההוכחה היא עלי וזה החלק הקשה".
"מה שעברתי עד היום היה קל, טען בניון, "יכולתי לבחור בכסף הגדול ובחולצת הרכב קבועה בווסטהאם, אך העדפתי לבחור בדרך הקשה והמלחמה בקבוצת הפאר, ליברפול. אני יודע שיש לי את היכולות ואני מאמין בעצמי שאני מסוגל להיות ולשחק בליברפול".
על אימון הבכורה שלו אמר בניון: "אני מתרגש אבל זה יעבור לי כי אני יודע איזו משימה קשה עומדת בפני".
ש: מה עמד לנגד עיניך? הכסף של ווסטהאם או מקום בהרכב?
ת: אני חייב לציין שהעניין הכלכלי לא היה בכלל לנגד עיני - רק עניין מקצועי. נכון שהיתה לי אפשרות להישאר בווסטהאם עם חוזה מאוד מכובד וגבוה, אני חייב לספר שגם בזמן שעברתי בדיקות, צלצלו אלי מווסטהאם ואמרו לי 'יוסי, אם אתה מתחרט, תבוא עכשיו לחתום על חוזה"".
"ווסטהאם לא הסכימה לוותר עלי", המשיך בניון, "בכל התקופה האחרונה דיברתי ללבם שיחקתי להם גם על המצפון, שלא יעצרו לי את האפשרות להגשים את החלום. היתה לי תקופה יפה שם ואני מודה לווסטהאם על האפשרות לעבור לליברפול. יש לי הרבה חברים, מקום קבוע בווסטהאם, אבל רציתי לשחק במגרש של הגדולים".
ש: אז ברור שיוסי בניון הגשים חלום.
ת: "בלי עין הרע, הגשמתי הרבה חלומות בחיים שלי. אין ספק שהיום סימנתי עוד וי על עוד חלום בסדר הגודל של ליברפול".
"אני מגיע לכאן כשאני יודע שאני מאמין בעצמי, מאמין ביכולת שלי. אני בחור של עבודה קשה ואני יודע שלשחק בליברפול זה לא פשוט בכלל. אני מאמין בעצמי. יש לי את היכולת והרצון להשתלב ולהצליח. זו עבודה קשה אבל אני אוהב לעבוד קשה ולהצליח בסופו של דבר".
ש: מה אמרו לך בליברפול? מהן הציפיות ממך?
ת: "היו לי שיחות עם אנשי ליברפול, עם המנג'ר שהודיע לו שהוא מאוד שמח שאני פה. הוא אמר לי שהוא שמח שאני שחקן ליברפול. הם מצפים ממני לרוץ, לתת את כולי במגרש, לעבוד קשה ובעיקר מצפים ממני שאהיה בניון. אני לא מודאג. אני אעבוד קשה ואעשה הכל כדי להצליח".
ביחד עם בניון נחת באנפילד חיזוק נוסף להתקפה - ראיין באבל, חלוץ איאקס ונבחרת הולנד. השחקן חתם על חוזה לחמש שנים בעסקה ששווייה 11.5 מיליון יורו (כמעט 16 מיליון דולר). בגביע העולם שנערך בגרמניה שותף השחקן רק פעם אחת, כשהחליף את רוד ואן-ניסטלרוי.
החלוץ יכול לשחק בכנף שמאל או במרכז המגרש, ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל העולמי, כשהספיק לכבוש כבר 4 שערים ב-14 משחקים בנבחרת הבוגרת של הולנד ואף היה שותף לזכיה של נבחרת האוראנג' הצעירה ביורו 2007.

תאריך:  13/07/2007   |   עודכן:  13/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי בניון חתם רשמית והוצג כשחקן ליברפול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן פיזר היום את ממשלת החירום הפלשתינית שמונתה מלכתחילה ל-30 יום בלבד, וימנה במקומה ממשלה קבועה בהרכב דומה
הילה רפופורט
כך מגלה מחברת סדרת הארי פוטר, הסופרת ג'יי קיי רולינג    לדבריה, הספר יעורר תגובות רגשיות חזקות, אצל חלק מהקוראים יהיה מדובר בתגובות חיבה ואצל אחרים יהיה מדובר בתגובות של שנאה
טלי גולדשטיין, The Marker
הנפט מתחזק ב-2% בניו-יורק לרמה של 73.64 דולר על-רקע הערכות לעלייה בביקוש לנפט ברחבי העולם השנה וב-2008
הילה רפופורט
תיקי משטרה מסווגים שהותרו היום לפרסום הביאו לפתרון תעלומת רצח בת 84 שנה של שניים מחברי הקהילה היהודית בדאבלין    המסמכים מגלים כי השניים נורו ב-1923 כחלק ממסע נקמה אנטישמי שביצעו קצינים בצבא אירלנד
הילה רפופורט
ראש ממשלת בריטניה הכחיש הערכות בתקשורת הבריטית לפיהן יש בכוונתו לצמצם את תמיכת בריטניה במדיניות ארה"ב בעירק ובאפגניסטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il