X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוחים על ביטול משרות ואין בכוונתם לקיים ביקורים ולטפל בתיקים חדשים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

החל מאמצע השבוע יהיה הציבור חשוף לסכנות מבני-נוער ומבוגרים הנמצאים בהשגחת קציני מבחן. 450 קציני המבחן ברחבי הארץ, יפתחו ביום שלישי בעיצומים שבמסגרתם לא יקבלו לטיפול בני-נוער ומבוגרים חדשים, יפסיקו להגיש תסקירים לבתי-המשפט בתחומים שונים ובעיקר בנושא מעצרים, לא יקיימו חקירות ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות ולא יבצעו נסיעות לביקורי-בית, בתי-מעצר ופנימיות.
קציני המבחן מוחים על היעדר כלים לביצוע עבודתם, ודרישה מהם כי יממנו מכיסם הוצאות טלפון ואחזקת רכב, הנדרשים מהם לשם ביצוע עבודתם. כמו כן מוחים קציני המבחן על ביטול חד-צדדי של תקני 32 משרות סגני קציני מבחן מחוזיים, בעוד הם תחת עומס עבודה קשה, המונע מהם להעניק טיפול ענייני ויעיל לעשרות אלפי אנשים, דבר הגורם לעיכוב בטיפול של חצי שנה בממוצע. העיצומים מתקיימים בשותפות ובתמיכת ועד העובדים של משרד הרווחה.
"מטבע עבודתם של קציני המבחן הם נדרשים לבצע ביקורי-בית בכל הארץ, ביקורים בפנימיות, נסיעות לבתי משפט ובתי מעצר וזאת ברכבם הפרטי, בלי השתתפות מינימלית של המשרד בהוצאות רכב ותוך הקטנת שכרם", אומר יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי. "לא די במעמסה הכבדה שלהם, בטיפול במקרים הקשים ביותר של אנשים הנמצאים בשולי החברה, הם גם נדרשים לממן את עבודתם מכיסם הפרטי".
לדברי פרי, מאז הכריזו איגוד העובדים הסוציאליים והסתדרות עובדי המדינה על סכסוך העבודה, לפני כשמונה חודשים, ניהל איתם משרד הרווחה משא-ומתן, תוך הכרה והבנה בדרישות קציני המבחן, שאינן ניתנות ליישום בשל סירוב האוצר ונציבות שירות המדינה להגדלת התקנים ולהכרה בתקני הרכב.
כל קציני המבחן הינם עובדים סוציאליים, עובדי משרד הרווחה. 250 קציני המבחן למבוגרים מבצעים יותר מ-31 אלף חקירות בשנה ועוד 16,000 צווי פיקוח בשנה. 200 קציני המבחן לנוער מטפלים ביותר מ-23 אלף נערים ונערות עוברי חוק בשנה. "כל קצין מבחן נדרש לטפל בו-זמנית בכמות גדולה של תיקים, דבר שאינו מקצועי, ועלול לגרום לתקלות, שבגינן יכולות להיות מוגשות תביעות על רשלנות נגד קציני המבחן", טוען יו"ר תא קציני המבחן באיגוד העובדים הסוציאליים, מיכה הרן.
תפקידם של קציני המבחן הוא להציג בפני בתי המשפט עובדות, הערכות מקצועיות והמלצות לחלופות ענישה ושיקום, לאנשים שביצעו עבירות, בהתייחס למצבו הפסיכו-סוציאלי של מבצע העבירה, התאמה והמלצה על חלופות ענישה ושיקום המבוססות על הסיכון להישנות עבירה מול הסיכוי לשיקום.
יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, הוסיף כי הסתדרות עובדי המדינה וועד העובדים של משרד הרווחה שותפים למאבק קציני המבחן, ובמידה ודרישות קציני המבחן לא יענו, הודיע משה דרעי, יו"ר ועד עובדי משרד הרווחה, כי לא מן הנמנע שעובדי המשרד יצטרפו אליהם, עד כדי השבתה כללית של משרד הרווחה.

תאריך:  15/07/2007   |   עודכן:  15/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קציני המבחן ישבתו השבוע לשיפור תנאיהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
שני חיילים לבנונים נהרגו בקרבות העזים המתקיימים במחנה הפליטים הפלשתיני נהר אל-בארד, בצפון לבנון, מעוז של ארגון הטרור "פתח אל איסלאם"    הצבא פרץ למחנה בכוחות גדולים
מתי טוכפלד
בשס מביעים התנגדות נחרצת לתוכניתו של ליברמן לשנות את שיטת הממשל    "לא נאפשר זאת, זה סותר את ההסכמים הקואליציוניים", אומרים בשס    ברק מסרב להיפגש עם ליברמן לדון בנושא, ואילו לפחות מחצית מסיעת קדימה מתנגדים
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערכה חברת דורקס    60% מעולם לא השתמשו באביזרי מין כדי לגוון ולהעשיר את חיי המין    32% לא מרוצים מחיי המין שלהם    נשואים יותר מרוצים מחיי המין
עומר כרמון
נינט טייב ו-1,500 יפים ויפות אחרים הגיעו לבית הכחול בנמל תל אביב בערב הצדעה ללהקת "החלונות הגבוהים"    נינט לא ידעה למי לתת את הקרדיט
אלעזר לוין
ישלם יותר מ-32 מיליון דולר    היה אמור לסיים את המו"מ עד מחר, אך מבקש ארכה עד יום ה'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il