X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי תל אביב חזרה לארץ לאחר ההשפלה (1:0) מול סנטה קולומה האנדורית והקפטן חושב על הגומלין: "נעשה הכל לעלות שלב" הרקציקוביץ': "לא היה זלזול"
▪  ▪  ▪
[צילום: ניר יהב]

"אנחנו לא רוצים להסחף למערבולת של טירוף או לחץ שאי אפשר לצאת ממנה", כך אמר הבוקר (שישי) קפטן מכבי ת"א, אבי נמני עם נחיתת הקבוצה לאחר ההפסד המשפיל 1:0 לסנטה קולומה, קבוצה חצי-מקצוענית מאנדורה, בסיבוב המוקדמות הראשון של גביע אופ"א, "אנחנו עדיין בתחילת העונה אבל מצד שני אנחנו לא רוצים לטייח ולברוח מאחריות".
הצהובים, שהופיעו ללא 4 משחקני הרכש שהביאו בפגרה - דרגוסלאב יבריץ', עוד יפרח, דן רומן ויניב עזרן, שלטו לחלוטין ב-45 הדקות הראשונות והגיעו לאינספור מצבים ליד השער של ריקרדו פרננדז.
ארז מסיקה הצליח למצוא את הרשת במהלך המחצית הראשונה ועומר פרץ ודודו ביטון החטיאו ממצבים קורצים. במחצית השניה השחקנים של אלי כהן נותרו בחדר ההלבשה ואיפשרו לקולומה להשתלט על מרכז המגרש והשער לא איחר לבוא.
בדקה ה-56 ג'ולי פרננדז האיום, שכבש במשחק נבחרתו מול ישראל במוקדמות היורו, הצליח להעלות את קולומה ליתרון ממנו לא הצליחו לחזור השחקנים של אלי כהן והבטיח לאנדורים את ניצחונם הראשון אי פעם בגביע אופ"א.
"התוצאה מאכזבת, אבל יש את משחק הגומלין ונעשה את הכל כדי לעלות לשלב הבא", הוסיף נמני, "אני לא חושב שזלזלנו, באנו מוכנים, אולי טיפה שאננים, אבל שמחמיצים כל-כך הרבה מול יריב שהוא יותר נחות ממך, בסופו של דבר מטעות אחת אפשר לספוג שער. אנחנו קבוצה טובה, נתחזק בעוד הרבה שחקנים והפנים שלנו קדימה".
הבעלים לוני הרציקוביץ' הוסיף: "אנחנו מתנצלים, לא שיחקנו כמו שצריך, לא עשינו את מה שצריך, בשביל זה יש את היום של המחר. במשחק הבא נצטרך להפוך את זה ולהראות שיש קבוצה של שחקנים ולא מה שראינו באנדורה. ראיתי את הקבוצה במחנה האימון וזה לא מה שראינו במשחק. ראינו תופעה שאף אחד מאיתנו לא העריך. לא היה זלזול אפילו דקה אחת, פשוט יום שאף אחד לא היה בו טוב".
המאמן אלי כהן אמר: "מאוד לא נעים לחזור ככה לארץ, היו לנו שבועיים קשים, הלכנו לעבוד ולהכין את הקבוצה לליגה ובין היתר גם להתכונן למשחק החשוב הזה ובין ההכנות קרתה תקלה, אנחנו מקווים להעביר את התקלה הזו במשחק הגומלין ולהמשיך הלאה. הדחה בשלב הזה היא בלתי נסבלת, אבל אין מה לעשות, אנחנו נעשה את העבודה, זו סה"כ מחצית אחת.
"הם מובילים 0:1 ואנחנו נתקן את זה. התסריט הזה אפשרי מאוד וחייב לקרות. השאננות לפעמים חודרת, אני מכיר את זה מניסיון עבר שהכנתי קבוצה לגביע אופ"א והיתה כתבה שהשחקנים הם דייגים ונגרים, קשה לשלוט על זה. אני לא הרגשתי שאננות, אבל הרגשתי שזו לא אותה הקבוצה. אני חושב שזו גם עייפות מהמחנה אבל אין תירוצים, צריך לעשות את העבודה בסיבוב הבא ולהמשיך הלאה".
יאניק קאמנן אמר: "היה קשה לי ולכולם, אבל זה רק משחק ראשון, רצינו לפתוח בצורה טובה ונשתדל לעשות את המיטב בפעם הבאה. זה היה אחד מאותם משחקים שאתה מאמין שתנצח, אבל אין לך הרבה מזל, אני מקווה שהכל יהיה בסדר. זו אומנם לא היתה ההתחלה שלה ציפינו אבל זה לא ישפיע על המשך העונה".

תאריך:  20/07/2007   |   עודכן:  20/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נמני: אנחנו לא רוצים לטייח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הבושה
דודי ד.  |  21/07/07 00:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תיגל נשיא
שרה ג'סיקה פרקר עושה "בצפר" למת'יו מקונוהי ב"אין כמו בבית", ודני איילו מבלה ערב תוסס במיוחד ב"דינר רש". סרטי סוף השבוע בטלוויזיה
עידן יוסף
מאות אסירים פלשתינים שוחררו ועשו את דרכם באוטובוסים אל שטחי הרשות הפלשתינית לאחר שעברו הליך של זיהוי ובדיקות רפואיות בכלא קציעות
רונית ורד
מנה פשוטה או מורכבת? קלילה או עשירה? פסטה היא כמעט תמיד בחירה טובה. רונית ורד ממליצה על המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר
עכבר העיר
במקביל לתפקידו החדש כנשיא מדינת ישראל, פורץ שמעון פרס גם בקריירה מוזיקלית, עם אלבום בו יבצעו משיריו מתי כספי, קרן פלס ומירי מסיקה
רותי אברהם
מחוות "רצון טוב" לאבו מאזן יוצאת לדרך עם אישור בג"צ
לשחרור האסירים    השופט רובינשטיין התנגד: לא נבדק הטעון בדיקה    "הוגמשו" קריטריונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il