X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היו"ר החדש דני דנקנר ממשיך את המהפכה: גם הפועלים שוקי הון יתחיל לבצע השקעות ריאליות
▪  ▪  ▪
דנקנר [צילום: יח"צ]

היו"ר החדש של בנק הפועלים, דני דנקנר, ממשיך לשנות סדרי עולם בבנק: בנק הפועלים, שנמנע במשך שנים מהשקעות ריאליות, הודיע כי הוא מתכנן להשקיע בשלוש השנים הקרובות 250 מיליון דולר בקרנות השקעה פרטיות (פריווט אקוויטי).
ההשקעה תתבצע באמצעות החברה-הבת של הבנק, פועלים שוקי הון, שתנהל את מדיניות ההשקעה של הבנק. כיום מנהלת פועלים שוקי הון כ-600 מיליון דולר בקרנות השקעה פרטיות, אולם רוב הכסף שמושקע כיום הוא של לקוחות הבנק. כעת מחליט הפועלים להשקיע בעצמו סכום משמעותי בקרנות השקעה פרטיות.
דנקנר אמר כי "תוכנית ההשקעה החדשה היא מנוע צמיחה חשוב וחיוני להמשך ההתפתחות הבינלאומית של הבנק". אחד מהיעדים שהציב דנקנר כשנכנס לתפקידו היה הפיכת פועלים שוקי הון לגוף דומיננטי יותר בקבוצת הפועלים. דנקנר מכהן במשך שנים כיו"ר פועלים שוקי הון.
בבנק הסבירו כי ההחלטה נובעת גם מרצון הבנק להשיג תשואות גבוהות. בבנק ציינו כי התשואה הממוצעת של קרנות השקעה פרטיות בעשור האחרון היתה 16% בשנה, ובמקרים של קרנות מוצלחות אף הגיעה התשואה ל-30%-25%.
בנק הפועלים הכריז בתחילת השנה כי יעד התשואה השנתי שלו הוא 16%, וההשקעה בקרנות הפרטיות אמורה לסייע לו לעמוד ביעד הזה. במשך שנים נמנע הבנק מהשקעות כאלה, בעוד שהמתחרה הגדול, לאומי, אימץ מדיניות השקעות שכללה השקעות ריאליות בחברות ובקרנות השקעה פרטיות. כיום משקיע לאומי כ-100 מיליון דולר בקרנות השקעה פרטיות, כאשר בדומה לבנק הפועלים, ההשקעה של לאומי מתבצעת על-ידי לאומי ושות' שוקי הון.
במקביל להשקעה שלו בקרנות, יפעל בנק הפועלים לגייס 750 מיליון דולר נוספים מהלקוחות שלו, בקרנות בהן ישקיע. בנוסף לשיווק קרנות השקעה של מנהלי השקעות גדולים בחו"ל, מתכוונים בבנק הפועלים להקים קרנות משותפות עם חלק מהמנהלים האלה, בהן יהיה הבנק מעורב באופן ישיר בניהול ההשקעות של הקרן. בכל מקרה, ההשקעה של הבנק בכל קרן לא תהיה תגדל מעבר ל-20% מגודל הקרן, וזאת בהתאם לחוק שאינו מאפשר לבנקים לבצע השקעה ריאליות של יותר מ-20% משווי החברה או הקרן שבה הבנק משקיע.

תאריך:  23/07/2007   |   עודכן:  23/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דנקנר מוביל מהפכה: הפועלים יבצע השקעות ריאליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
בראיון לרשת "אל-ג'זירה" הכחיש נסראללה כי ארגונו העביר מידע על החטופים: "האדם היחיד שמעביר מידע בנוגע לגורלם של החיילים הישראלים החטופים הוא אני"
רותי אברהם
משרד המשפטים לציבור החרדי: עו"ד דה-הרטוך עובד מקצועי וזוכה לגיבוי הממונים עליו    המשרד שולל טענות על התנכלות לסקטור כלשהו
ניר יהב
נכשלה פגישת שר האוצר ויו"ר ההסתדרות ובבוקר יוחלט מועד השביתה    עיני: "השביתה היא בלתי נמנעת"    בר-און: "אין הצדקה להיענות לדרישות ההסתדרות"
עידן יוסף
ברשות שדות התעופה מתכוונים לשפץ את אחד המסלולים במשך שש שבתות    השר ישי על הכוונה לחלל שבת: "משרדי לא אישר ולא יאשר עבודת יהודים בשבת"
ניר יהב
בפגישתה עם שליח הקוורטט, טוני בלייר, אמרה שרת החוץ כי "הדרך למדינה פלשתינית עוברת דרך מלחמה פלשתינית בטרור"    בלייר ייפגש גם עם אולמרט ופרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il