הישראלים אוהבים לשאוב מידע חדשותי מאמצעי התקשורת השונים: עיתונות כתובה, תחנות הרדיו ואינטרנט. מנתוני סקר TGI המשקף את התקופה יולי 2006-יוני 2007 עולה, כי הישראלים לא מוותרים על קריאת העיתונים מדי יום. נרשמה יציבות בקריאת 5 העיתונים הארציים: ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, גלובס וישראלי.
הסקר נערך באמצעות חברת מחקרי סינגל סורס, מקבוצת טלסקר ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. המחקר נערך בקרב מדגם מייצג של 10,000 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18 ומעלה.
היציבות בקריאת העיתונות מדווחת במחצית האחרונה (ינואר-יוני 2007 - כיסוי יומי של 58.9%) לעומת יולי-דצמבר 2006 (כיסוי של 59.5%). זאת, בניגוד לעלייה בכיסוי היומי שנרשמה בין ינואר-יוני 2006 לעומת יולי-דצמבר 2006, מ-55.3% ל-59.5%, עקב כניסתו לשוק של "ישראלי".
אינטרנט - מקור ראשון למידע נמצא, כי חשיבות האינטרנט ממשיכה לגדול ובמיוחד כמקור מידע המתחרה עם המדיה הוותיקה - 47% טוענים כי המקום הראשון בו הם מחפשים מידע הוא באינטרנט וזאת לעומת 39.1% שדיווחו על-כך ביולי-דצמבר 2005.
רדיו - יותר מאזינים לתוכן חדשותי מנתוני הסקר עולה, כי ישנה עלייה בהאזנה לרדיו, בעיקר בתחנות הרדיו המתמקדות בתוכן חדשותי (רשת ב', גלי צה"ל) בחציון השני של 2006 לעומת החציון הראשון של 2006. מחברי הסקר מעריכים כי העלייה נובעת ככל הנראה כתוצאה ממלחמת לבנון השנייה. תחנות אלו חזרו לרמות האזנה דומות למצבם לפני המלחמה.
נגנים - חזק בשוק מנתוני הסקר עולה, כי חדירת מוצרי טכנולוגיה, כגון נגני MP3/MP4 מתגברת והיום 32% מאוכלוסיה מדווחים על בעלות מכשיר מעין זה וזאת לעומת 18% ביוני-דצמבר 2005. מתוכם, כ-13% מציינים כי בבעלותם המותג iPod או נגן בעל זיכרון מעל 20Gb וזאת לעומת כ-8% ביולי-דצמבר 2005.
בעד סלולר דור שלישי מהממצאים עולה, כי כ-14% מדווחים על בעלות של טלפון סלולרי דור 3, לעומת כ-4% ביולי-דצמבר 2005 ו-11% במחצית הקודמת, יולי-דצמבר 2006.