X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביה"ד הארצי ידון מחר בשביתה השופט אדלר הורה לצדדים להגיש דוח מפורט על היקף השביתה ונזקיה כולל דוח פעילות בנתב"ג
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

נשיא ביה"ד הארצי לעבודה סטיב אדלר הורה (ד', 25.7.07) למדינה, להסתדרות ולרשות שדות התעופה להגיש דוח על היקף השביתה ונזקיה. מדובר בדוח שנועד לאמוד את הנזקים הנגרמים למשק מהשביתה.
הדוח יוגש במסגרת עתירה שהגישה שורת ארגונים כלכליים נגד השביתה ולקראת הדיון שייערך מחר בבית הדין לעבודה.
בהוראת אדלר נדרשת המדינה להגיש דיווח הכולל "חישוב מפורט של ההפסד הכספי הישיר והעקיף שנגרם לכלכלת המדינה בגין כל יום שביתה כפי הכרזתה על-ידי ההסתדרות, לרבות השביתה ברשות שדות התעופה המתוכננת ליום חמישי, 26.7.2007. המדינה וההסתדרות יגישו הערכתן בדבר הפסד השכר לעובדים בגין השתתפותם בשביתה".
כמו כן נדרשות המדינה וההסתדרות להגיש לבית הדין את הדיווחים על ישיבות המו"מ ביניהן. אדלר דרש מכל הגופים ומקומות העבודה בהם הכריזה ההסתדרות שביתה או עיצומים לדווח על: "מספר העובדים הכללי; מספר העובדים המועסקים במסגרת הסכמים קיבוציים, תוך ציון מספר העובדים בכל דירוג, עיסוק או חלוקה אחרת של קבוצות העובדים הנהוגה במקום העבודה".
על ההסתדרות והמדינה להגיש נתונים בקשר "להוראות על הצמדה לדירוגי השכר בשירות הציבורי הקיימות בהסכמים הקיבוציים החלים במקומות העבודה שבשביתה... יפרטו באשר לכל אחד ממקומות העבודה שבשביתה האם קיים בו הסכם קיבוצי תקף, שעניינו שכר העובדים; האם בהסכם זה קיימת תניית שקט תעשייתי ומה היקף תחולתה.
בית הדין דורש גם את "התייחסות ההסתדרות והמדינה באשר למעמדם המשפטי של כל אחד ממקומות העבודה שבשביתה, שאינו משרד ממשלתי. בכלל זה יצוין, האם מדובר ברשות ממשלתית, בחברה ממשלתית, בגוף פרטי וכל כיוצא באלה".
עוד נדרשים המדינה וההסתדרות להביא לדיון שייערך מחר בבית הדין לעבודה "ניירות העמדה שהוחלפו ביניהן במהלך המשא-ומתן. תיאור פועלם ופגישותיהם של צוותי העבודה במסגרת הליך המשא-ומתן להסכם שכר במגזר הציבורי, לרבות סיכומי דברים שגובשו" .
עפ"י דרישת אדלר יוגשו הנתונים "כשהם נתמכים בתצהיר כלכלן או חשב בכיר. המצהיר יתייצב לדיון הקבוע למחר, 26.7.2007, על-מנת שיוכל להשיב לשאלות בית הדין ביחס לאמור בתצהירו, ככל שיידרש".
מהמדינה דורש אדלר להגיש את "העלות השנתית הכוללת של שכר עובדי המגזר הציבורי. זאת, תוך אבחנה בין שכר המשתלם ישירות לעובדי המדינה, ועלויות תקציביות אחרות בגין שכר יתר עובדי המגזר הציבורי. בתוך כך, תפורט המשמעות התקציבית של העלאה באחוז אחד של שכר עובדי המגזר הציבורי".
המדינה נדרשת לפרט את היקף פעילותם של שלש חברות הנמל : אשדוד חיפה ואילת "תוך הצגת נתונים על סחורות נכנסות, סחורות יוצאות וסחורות מאוחסנות, והיקף הנוסעים הצפויים לצאת להפלגות דרך כל אחד הנמלים או לחזור מהפלגה. זאת, בכל יום החל מיום חמישי, 26.7.2007 ועד ליום 2.8.2007. ".
רשות שדות התעופה נדרשת להגיש פירוט פעילות כולל: מספר ההמראות והנחיתות המתוכננות בכל יום, החל מיום חמישי 26.7.2007 ועד ליום 2.8.2007;, פירוט צפי מספר הנוסעים היוצאים את הארץ, דרך שערי נמל התעופה בן-גוריון ומספר הנוסעים הנכנסים לארץ באותה דרך, בכל אחד מן התאריכים שלעיל. ההכנסות הצפויות לרשות שדות התעופה בגין תנועת הנוסעים בכל אחד מן התאריכים שלעיל".
בהחלטה מציין השופט אדלר כי את הדיווחים יגישו הצדדים לבית הדין היום (ד', 25.7.07) עד 18:30, "והצדדים יהיו רשאים להגיב איש לדיווחי רעהו עד היום, 25.7.2007 בשעה 19:00."
"לישיבה שנועדה למחר, יתייצבו כלל הצדדים להליך, לרבות המבקשים".

בית הדין הארצי לעבודה סק 17/07
תאריך:  25/07/2007   |   עודכן:  25/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה וההסתדרות יגישו דוח נזקי השביתה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הישראלים
המומחיות שלנו  |  26/07/07 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נשות קובה חוגגות את יום המהפכה בקרנבלי ענק    "העיקר הוא הכייף והחושניות", אומרים המארגנים    "הצעירות שלנו הכי סקסיות בעולם"
הילה רפופורט
נהרג כשניסה לפרק פצצת מצרר שירה צה"ל במהלך המלחמה עם חיזבאללה    ההרוג ה-28 מאז תום המלחמה
עידן יוסף
פרס שר התרבות בתחום הזמר העברי לשנת 2006 למלחין השנה יוענק לעובדיה חממה    על השיר "אנא בכח" כתבו השופטים: "המנון סוחף ומרגש המושר בפי כל וחודר אל הלבבות בקשת רחבה של הציבור בישראל. השיר הצליח להיות בן-לילה נחלת הכלל ונדמה כי נועדו לו חיי נצח בזמר העברי והוא יושר בקהילות ישראל לדורי דורות"
הילה רפופורט
שר ההגנה הברזילאי וולדיר פיירז הודח היום מתפקידו בשל התרסקות מטוס האיירבוס בשבוע שעבר, בה נהרגו כ-200 בני אדם
עידן יוסף
שנתיים לאחר רפורמת בכר מכון מילקן העולמי קובע שהרפורמה תרמה לשוק ההון, אך רק מחצית מההמלצות יושמו והמומנטום לרפורמה הפיננסית דעך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il