מפרסמים ופרסומאים רבים מתלבטים בבחירת ידוענים (סלבריטאים) לשמש כמובילים (פרזנטורים) למסעות פרסום שונים. בחירת הידוען נעשית בדרך כלל לפי סקרי דעת קהל, בשאיפה למצוא את האדם המתאים ביותר לפרסום המוצר. על-פי מחקרים שנעשו לאחרונה בארה"ב, יש חשיבות עצומה לבחירה באדם הנכון, בעל התכונות המתאימות, על-מנת שהקמפיין יצליח.
צוות חוקרים ישראלי פיתח דגם חדש אשר יאפשר למפרסמים לאתר את הידוען המושלם לקמפיין. הדגם מורכב מתוכנת מחשב הכוללת אלוגריתם היוצר חיבור מיטבי בין המוצר לידוען שיפרסם אותו. כל שצריך לעשות הוא להכניס לתוכנה את התדמית המבוקשת של המוצר והתוכנה תפלוט בדיוק אילו תכונות צריכות להיות לאישיות שתיבחר לפרסם אותו.