X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הקף ההוצאות על ציוד המוליכים למחצה ברחבי העולם צפוי לגדול ב-3% בשנת 2007. בשנת 2008 צפוי שיפור קל שיתבטא בגידול של 6%. מחקר מבית גרטנר
▪  ▪  ▪

על-פי תחזיות גרטנר, חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית, הפוגה שחלה בדרישה לציוד המוליכים למחצה, כאשר ההוצאה הכוללת על ציוד המוליכים למחצה בעולם, צפויה להסתכם בשנת 2007 ב-43.1 מיליארד דולר, גידול של 2.7% בהשוואה לשנת 2006.
"שילוב של גורמים ובכלל זה עודפי מלאי ברבעון הראשון והשקעות גדולות בתחום הקיבולת ובמיוחד בזיכרון בשנת 2006, מובילים להאטה בדרישה לציוד במהלך שנת 2007", אמר קלאוס רינן, סגן נשיא, מנהל קבוצת ייצור ומוליכים למחצה בגרטנר. "חלה ירידה בכמות ההזמנות לציוד חדש מאחר ותקציבי ההוצאות העיקריים הושקעו בתחום הזיכרון הדינאמי Dynamic Ram ,(או DRAM) בעוד שתחומים אחרים לא מגדילים תקציבים כדי לפצות על כך".
גידול בדרישה ל-DRAM
גרטנר צופה כי ב-2008 ירדו ההוצאות בתחום ה-DRAM בהשוואה לשיא של 2007 והגידול הצפוי בשוק הציוד ינבע מתחום ה-NAND אשר יגרום לגידול איטי חד-ספרתי במחצית השנייה של השנה. האנליסטים צופים כי ב-2008 תגדל הדרישה ליחידת DRAM, אשר תפחית את החשש מעודפי קיבולת ותגדיל את הפוטנציאל לשנה הבאה.
בשנת 2007 חל גידול של 5% בהיקף ההכנסות מציוד הרכבת שבבים Wafer fab equipment (או WFE) מה שמצביע על האטה משמעותית ביחס ל-2006 בה נרשם גידול של 25.7% בהיקף ההכנסות. טכנולוגית ה-45nm תתחיל לגדול ב-2007, אך השקעות בייצור טכנולוגיית 65nm וה-90nm מהוות את עיקר ההוצאות. אחוז ההוצאות בתחום הזיכרון עולה שוב ומגיע ליותר מ-54% מסך כל ה-WFE. סביר להניח שבמחצית השנייה של השנה תחול האטה בהוצאות בתחום הזיכרון עקב מימוש תקציבים, מה שיוביל לירידה בדרישה ל-WFE בהמשך השנה.
שוק ה-PAE
שוק ציוד האריזה וההרכבה (PAE) השתפר מאז תחזית גרטנר באפריל, אשר צפתה ירידה של 12% ב-2007. תחזית זו נבעה משיפורים צנועים שחלו בהוצאותיהם של ספקי ציוד הרכבה למוליכים למחצה ושירותי הבדיקה (SATS).
בהתחשב בגידול גבוה מהצפוי בהיקף המכירות של תחום בדיקות הזיכרון לתמיכה בבדיקת DDR, גרטנר צופה כעת כי ההכנסות משוק הבדיקות האוטומטיות (ATE) ירד בפחות מ-5% השנה. בשנת 2008 צפויה התאוששות צנועה עם גידול קל של מעט יותר מ-10%.

גרטנר מספקת את התובנה הטכנולוגית הנחוצה ללקוחותיה, על-מנת לקבל את ההחלטות הנכונות, מדי יום. גרטנר מייעצת ליותר מ-12,000 ארגונים, בהם מנהלי מערכות מידע ומנהלי IT בכירים בארגונים ובמשרדי ממשלה, כמו גם חברות טכנולוגיה וגופי השקעות.
תאריך:  26/07/2007   |   עודכן:  26/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול בהוצאות על ציוד מוליכים-למחצה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
ה-Combo Watch-Remote הוא שעון יד לכל דבר, הפועל גם כשלט לטלוויזיה ול-DVD
מערכת PCאון
The Spam Index Report הוא סקר שתוצאותיו פורסמו השבוע, לפיו רוב פתרונות האנטי-ספאם הקיימים היום בשוק, אינם יעילים בעיני מנהלים ואנשי IT
מערכת PCאון
אינטל הודיעה כי היא קרובה לייצור שבבים המסוגלים להעביר מידע במהירויות גבוהות, של 40Gbps, בעזרת אור במקום אלקטרונים
יפעת גדות
התסמינים עלולים להיות קשים לאבחון בקרב ילדים בגיל הגן, משום שהתנהגות נורמלית של ילדים צעירים מתאפיינת מפעם לפעם בכל התסמינים העיקריים
אלעזר לוין
מהלך מקביל להנפקת מניות החברה בבורסה    דלק נכסים מניבים היא בעלת 161 אלף מ"ר נדל"ן    עסקה משולבת סהר-דלק-מגדל    דלק נדל"ן במו"מ ראשוני לרכישת קניון לב המפרץ בכ-200 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il