X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובעים ביקשו החזר עלות הנופש במלון וטענו למצג שווא. נפסק שהמלון הפר הבטחה חוזית אולם סכום התביעה אינו מוצדק מאחר והחופשה לא ירדה לטמיון
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

עינת מיכאלי גונן, אברהם ברידס וניר קסטוריאני תבעו את חברת ישרוטל ניהול מלונות (1981) בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה בסכום של 1,834 שקל, כל אחד, הכולל החזר כספי מלא (הנופש עלה 1,634 שקל למשפחה), והוצאות.
בחודש מרס השנה נפשו עם ילדיהם במלון שלמה המלך באילת לאחר שבאתר האינטרנט הבטיחה הנתבעת פעילות ענפה ואטרקטיבית לילדים הכוללת ממלכת ילדים. כשהגיעו למלון גילו שממלכת הילדים סגורה, לרגל שיפוצים, והדבר גרם לאכזבה. התובעים התרעמו שהמלון לא עדכן בדבר ומנע מהם לשקול אם לצאת לנופש. כמו כן שהתחליפים שהוצעו לילדיהם היו עלובים וכללו חדר ללא חלונות עם טלוויזיה מקולקלת. התובעים הוסיפו שסירבו להצעות המלון להשתמש בהפעלות ילדים במלון סמוך וקיבלו בשמחה ארוחת ערב. התובעים טענו להפרת התחייבות חוזית ומצג שווא.
בכתב ההגנה הודתה חברת ישרוטל שממלכת הילדים נסגרה לרגל שיפוצים ולא נפתחה מחדש עקב אילוצים שלא בשליטתה. היא הציעה לתובעים חלופות ופיצוי שכלל כניסה למצפה התת ימי באילת והנחה בשיעור 50% בשהייה הבאה והתובעים סירבו למרות שדובר בשווי כספי לא מבוטל. ארוחת ערב ל-9 אנשים הנאמדת בסכום של 1,125 שקל התקבלה אצל התובעים בשמחה. הנתבעת הדגישה שניסתה לפצות את התובעים בכל דרך ולהימנע מדיון בערכאות - בלא הועיל. כמו כן שסכום התביעה מופרז והחופשה לא נפגמה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר חייבה השופטת אסתר נחליאלי-חיאט את הנתבעת לשלם לכל אחד מהתובעים 400 שקל. "המצג שהציגה הנתבעת לא היה מצג נכון ואין ספק שהתובעים התאכזבו. הנתבעת הפרה את ההבטחה החוזית שנתנה בעצם אישור הזמנה". יחד עם זאת קבעה השופטת שהנתבעת לא זלזלה בתובעים, התייחסה אליהם ברצינות, וניסתה להנעים את שהותם במלון באופן המיטבי.
"אמנם קיים פער בין המובטח לבין מה שניתן בפועל, אולם התובעים לא הציגו כל תיעוד או תמונות של חדר המשחקים החלופי לגביו נטען שהיה עלוב ואין לי אלא לקבל שהוצע תחליף ראוי".
השופטת הוסיפה שהנתבעת סיפקה חופשה שונה מהמובטח אולם הדבר אינו מצדיק ביטול עסקה והפיצוי שהציעה היה סביר, החופשה לא נפגמה ולא אירעו בה מחדלים נוספים והתובעים נהנו. "בהעדר כל אינדיקציה או ראיה לחסר כלשהו נראה שהחופשה, למעט ממלכת הילדים, התנהלה בדרך הראויה".

תאריך:  01/08/2007   |   עודכן:  01/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממלכת הילדים נסגרה וההורים תבעו את המלון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פסיקות תמוהות של נחליאלי....
הכל עקום במשפט...  |  1/08/07 21:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
לדברי התובע, העו"ד לא דיווח לרשויות המס על עסקה לקניית דירה והוא חויב בקנסות    העו"ד השיב שהדבר נעשה במכוון ולבקשת הלקוח
הדר פרבר
ההחלטה, הכוללת את פרק 7 באמנת האו"ם, תאפשר לחיילים ולשוטרים להפעיל כוח כדי להגן על עצמם ולהבטיח את חופש התנועה של עובדי הסיוע, כמו גם להגן על האזרחים במקום אך מוגבלת לפיקוח בלבד
ערן גבאי
חברת ייעוץ בינלאומיות קובעת: צריך להכניס עוד שחקנים לשוק הסלולר הישראלי    שוק הסלולר חולש על 60% מהכנסות שוק התקשורת    אנשי NERA הגיעו לישראל לביקור קצר והציגו טיוטת ההמלצות בפני גורמי ממשל בכירים    עדיין לא הוכרע אם עניין תדרי ה-WiMax בישראל יופיע בחוק ההסדרים
יפעת גדות
כדאי לזכור כי תוספות תזונתיות אינן נתונות תחת תקנות
יפעת גדות
סדאם הצהיר כי עירק לא תוותר על כווית, גם לא במחיר מלחמה - המלחמה הפכה בלתי נמנעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il