X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן נבחרת ישראל בכדורסל, מאיר טפירו, אומר כי ישחק יחד עם הנבחרת מול דנמרק ביום רביעי זאת לאחר שנעדר מן האימונים בשל טיפולים רפואיים שקיבל
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

בסגל של 12 שחקנים תצא (ג' 7.8.07)) לפנות בוקר נבחרת ישראל בכדורסל למשחק הראשון בטורניר ההזדמנות האחרונה נגד נבחרת דנמרק. אחרי שאמש שוחררו מהסגל מושון יעקוסי, משה מזרחי ואור איתן, היום שוחרר מהסגל להפתעת רבים רביב לימונד.
לימונד שהגיע לאימונים אחרי עונה מצוינת בנהריה קיבל את ההודעה באכזבה גדולה, ואמר: "אין לי מה להגיד, זו ההחלטה. אני רק מאחל מכל הלב המון בהצלחה לנבחרת".
במשחקים הפנימיים של נבחרת ישראל היה לימונד מהבולטים בנבחרת וקלע מספר רב של נקודות על כן רבים היו מאוד מופתעים מהשחרור על אף שחלק מהשחקנים אמרו כבר אמש שלדעתם השניים המועמדים להשתחרר הם לימונד ומורן רוט.
קפטן הנבחרת, מאיר טפירו, ששומר על שתיקה זה תקופה ארוכה, הסכים היום להגיד ל-ONE: "לכל מי שדואג לשלומי, אני בסדר גמור. אשתי בסדר, הילד המהמם שלי בסדר ואין צורך לדאוג לי. למרות הפציעה, אני אהיה כשיר לקראת המשחק ביום רביעי מול דנמרק ואתן הכל למען נבחרת ישראל. ביום רביעי אשחק נגד דנמרק".
הקפטן לא השתתף חלק באימוני הנבחרת האחרונים לאחר שחלה וקיבל טיפולים, אך, כאמור, עם יציאת הנבחרת לדנמרק הוא הבטיח שלא יחמיץ את המשחק מול הנבחרת הסקנדינבית בפתיחת טורניר ההזדמנות האחרונה לקראת אליפות אירופה.
כזכור, המקומון הירושלמי "כל הזמן" פירסם כי עזיבתו של טפירו את הפועל ירושלים בה הפך לסמל והצטרפותו לבני השרון, באה בעקבות חשש מגורמים בעולם התחתון.

ברכה של רב: אם לא יועיל לא יזיק

הרב חיים מרצ'לו שהגיע ביוזמתו של יו"ר איגוד השחקנים ניר אלון נכנס לחדר ההלבשה של השחקנים בתום האימון ובירך אותם להצלחה במשחק בדנמרק.
שרף הוסיף: "יש לנו משימה חשובה זו הנבחרת של כולם. אני מקווה שנפתח ברגל ימין. יש ויכוח תמיד אם יותר טוב משחק בית או חוץ, אין לנו שליטה על זה אבל אנחנו רוצים להצליח כדי לתת פוש לכל הקמפיין הזה".

השחקנים בכושר טוב

המאמן הלאומי טען שהשחקנים נמצאים בכושר טוב אך זה לא העיקר: "צריך להתמודד עם לחצים. צריך אופי חזק, זה מה שנותן את האפשרות להגיע להישגים. אסור להישבר מהפסד ואסור להיות שיכורים מניצחונות".
"העברנו לשחקנים את כל המידע על הנבחרת הדנית", המשיך שרף, "יש עוד סימן שאלה לגבי שיתופו של דרייר. מתן חרוש הסקאוט נסע לאוקראינה לצפות במשחק שלהם מול בלגיה, ויחזור עם מידע נוסף על היריבות".
על כך שישראל פייבוריטית אמר: "יש אשליה שזה מסע קל אבל המהלך הזה להגיע לאליפות אירופה הוא קשה ואנחנו לא יכולים לזלזל באף נבחרת מהבית שלנו, וגם מהבתים האחרים".

מתן נאור כמשל

מאמן הנבחרת, צביקה שרף אמר על השחרור: "ההחלטות שלנו הן לפי מה שקרה באימונים ובמשחקים אבל הקמפיין הוא ארוך. הסברתי לו שבשנה שעברה מתן נאור לא נסע למשחק הראשון ואחרי זה הוא היה מצטיין.
"אולי יש על רביב מעמסה בגלל הנסיעה הקרובה ללה מאן, אולי דברים אחרים נכון לעכשיו מורן רוט רכש את המקום שלו בעבודה קשה, ההחלטה היא מקצועית, יכול להיות שלרביב קשה לקום מהספסל, אני לא בטוח אבל יש בזה משהו".

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טפירו: אשחק עם הנבחרת ביום רביעי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שיא לידות חדש במרכז הרפואי זיו בצפת: 21 לידות בתוך 24 שעות    חופשות בוטלו ומיילדות הוזעקו מבתיהן    לאמהות ולתינוקות שלום
איציק וולף
בשורה: שר הבריאות הגיע להסכמה עם האוצר על הגדלת תקציב הבריאות ב-1.5 מיליארד ש"ח בשלוש השנים הבאות    מרבית הכסף מיועד לסל התרופות
איציק וולף
תקווה לתושבי חבל דארפור הסובלים כבר ארבע שנים מרציחות, אונס וגלות    רוב הפלגים המורדים הסכימו לשבת לשיחות שלום עם הממשלה הסודנית
עומר כרמון
כוכבת סרטי "אמריקן פאי" יצאה לנפוש בחופים שטופי השמש של דרום צרפת    הביקיני שלה עמד בקושי במשימתו הקשה
ניר יהב
בעיר הצפונית התגלעו חילוקי דעות בין הקבלן שמפנה את האשפה לבין העיריה    מעל עשרה ימים סובלים התושבים מריחות חריפים של אשפה    העיריה: "האשפה תפונה עוד היום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il