X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאדם לבן בן 60 יש סיכוי של 29% לשבור עצם כתוצאה מאוסטאופורוזיס במהלך השנים הנותרות שיעור השברים נמוך יותר בקרב גברים ממוצא אפריקני-אמריקני וגברים היספאניים
▪  ▪  ▪
[צילום: פייזר]
שזיפים לטיפול באוסטאופורוזיס
יפעת גדות
חוקרים יבדקו את השפעת השזיפים על נשים לאחר גיל המעבר * המשך למחקר משנת 2004 שנעשה בחולדות והראה כי תזונה שהוסיפו לה שזיפים מיובשים הביאה לשיקום משמעותי במסת העצם
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
איך אפשר למנוע אוסטאופורוזיס?

מחקר שפורסם בעיתון של איגוד הרפואה האמריקני שופך אור חדש על בעיה שלעיתים קרובות נשכחת: אוסטאופורוזיס בגברים. המחקר מראה את היעילות הכלכלית של בדיקה וטיפול באוסטאופורוזיס בגברים בגילאים 65 ויותר עם הסטוריה של שברים ובכל הגברים בגילאים 80-85.
באוסטאופורוזיס, העצמות הופכות דלילות בצורה מסוכנת, מה שגורם לשברים לעיתים קרובות יותר. אוסטאופורוזיס הופכת שכיחה יותר עם הגיל. בעקבות גיל המעבר, נשים נוטות לפתח אוסטאופורוזיס בגיל צעיר יותר מגברים. אך אוסטאופורוזיס בגברים אינו נדיר, מציינים החוקרים, משירותי הבריאות של מיניאפוליס.
לאדם לבן בן 60, יש סיכוי של 29% לשבור עצם כתוצאה מאוסטאופורוזיס במהלך השנים הנותרות. שיעור השברים נמוך יותר בקרב גברים ממוצא אפריקני-אמריקני וגברים היספאניים.
החוקרים חישבו את היעילות הכלכלית של סריקות לצפיפות העצם לגברים בחיפוש אחר אוסטאופורוזיס ומתן התרופה Fosamax לגברים הסובלים מהמצב למשך חמש שנים. הם ביססו את החישובים על עלויות של בדיקות לצפיפות העצם, עלות התרופה ועלויות הקשורות לשברים בעצמות.
בהתבסס על עלויות מסויימות, צוות החוקרים הגיע למסקנה כי בדיקות לאוסטאופורוזיס וטיפול ב-Fosamax יהיו יעילים מבחינה כלכלית לגברים בגילאים 65 ויותר עם הסטוריה של שברים ולכל הגברים בגילאים 80-85.
החוקרים ציינו את הקשרים הפיננסיים לחברות תרופות שונות, כולל ל-Merck המייצרת את התרופה Fosamax. המחקר מומן על-ידי המוסד הלאומי לבריאות.

תאריך:  09/08/2007   |   עודכן:  09/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
יפעת גדות
בדיקה נוספת של 'Reclast' הראתה כי התרופה מורידה את הסיכון לשברים בעצמות למשך שלוש שנים אך עלולה לגרום לחריגות בקצב הלב    עבור נשים שאינן מעוניינות, או אינן יכולות לקחת תרופות דרך הפה, מדובר באלטרנטיבה טובה ויעילה
יפעת גדות
מומחים פיתחו תוכנת מחשב המזהה סימנים לאוסטאופורוזיס בצילומי רנטגן של השיניים    רופאי שיניים מבצעים מיליוני צילומי רנטגן בכל שנה וצילומים אלו מכילים מידע שימושי שלא נעשה בו שימוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il