X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המלצות לבחירת המראה הנכון לנשים הממלאות תפקידי חינוך והוראה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מקצוע ההוראה דורש לא פעם מנשים המשתלבות בתפקידי מפתח בתחום זה לבחור מראה חיצוני שיהיה קונסרבטיבי כזה שאינו יוצר פרובוקציה כל שהיא. השיער כחלק בלתי ניפרד מההופעה החיצונית ראוי שיהיה מעוצב בקפידה תוך שמירה על פרופורציות ובעיקר על מראה אלגנטי ומסודר. ניתן לומר כי סגנון העיצוב הנבחר יעביר מסר בלתי מילולי חיובי ושיאפשר לך להיראות במיטבך גם מול קהל של תלמידים וקולגות. מעבר לעיצוב התספורת חשוב גם לבחור גוון צבע המותאם לנתונים הקיימים ויחד עם זאת שיהיה קלאסי לשיערך.
במידה שאת צובעת את שיערך בקביעות חשוב לשמור על גוון הרמוני ואחיד לאורך זמן ולהימנע משימוש במספר גוונים היוצרים מראה מעט יוצא דופן.
אפשרויות של בחירת סגנון עיצוב תספורת לשיערך:
  • 1. עיצוב תספורת באורך בינוני ליצירת מראה מעודן מומלץ לבחור ב"קארה" קלאסי. הקו העיצובי נחשב למתון יתרום להשגת מראה אופנתי ומסודר.
  • 2. תספורת בסגנון "מדורג" תתאים לאורך שיער בינוני עד ארוך (כתפיים) תוך שמירה על פרופורציות באורכים בחלק החיצוני של השיער. כך יתקבל מראה מעט שובבי אבל עדיין יישאר במסגרת המקובל.
  • 3. בשיער עם מרקם חלק רצוי להימנע מגזירה של "פוני" על המצח. מכיוון שלעיתים תחום העיסוק (ההוראה) דורש קריאה מרובה, שכתוב בלוח בשעות לימוד, מומלץ להימנע מאפשרות שהשיער יצור הפרעה מיותרת.
  • 4. בהגיעך לעבודה ניתן לאסוף את השיער ויחד עם זאת עדיין להיראות עם שיער מעוצב. הכיני אמצעי נוח לאיסוף השיער לקראת מהלך השיעורים ושימרי על מראה אסוף ומסודר שיישאר עד לסיום הלימודים. ניתן כיום להשיג קשתות מעניינות, סרטים לשיער, סיכות וקליפסים עדינים העוזרים לאסוף את השיער בצורה עדינה.
  • 5. העדיפי שימוש מועט בכל הקשור למוצרי עיצוב. השתמשי בספריי עדין לייצוב השיער שבעזרתו ניתן לשמור על מראה מסוגנן הנשאר לאורך זמן.
ומה לגבי צבעי שיער - איזה גוון ייחשב לסולידי יחסית למגוון הרחב של קטלוג הצבעים הקיים?
מגוון הצבעים כיום רחב ביותר ואפשרויות הבחירה כמעט בלתי מוגבלות. נתון זה נחשב בהחלט גם כיתרון לנשים שמעוניינות לבחור גוון "שקט" ואחיד יותר לשיערן. מתוך מגוון של צבעים חומים/טבעיים תוכלי לבחור בזה אשר יתאים לעורך ולסגנון המבוקש.
בסקאלת הגוונים קיים גוון מיוחד המוכר בהגדרתו "בלונד בנוני דבש" או "חום פקאן" אלו נחשבים לשקטים היוצרים מראה אופנתי במידה. אפשר כמובן לבחור גם בצבעים טבעיים (שחור או חום כהה עד בהיר), כדי ליצור אחידות תוך שמירה על הרמוניה בשיער.
האם תספורות קצרות נחשבות לפרובוקטיביות?
לא בהכרח. אם הבחירה בקו תספורת קצר איננה מבוססת על דירוגים חדים מדי, חיתוך באורכים שונים ובלתי מקושרים אז סביר להניח כי המראה שיושג ייחשב עדיין למראה הנכון מבחינתך. כדאי לברר עם מעצב השיער לפני קבלת החלטה על סגנון עיצובי כלשהו את כל הפרטים לקראת התספורת המתוכננת ולוודא כי אין כוונה מצידו לייצר עיצוב אוונגרדי מדי. בחירת אורך של קו השיער תלויה כמובן גם לפי מרקם השיער, כיוון צמיחתו ומראהו כאשר הוא יבש.

הכותב הוא מעצב השיער של למישל מרסייה תל השומר
תאריך:  12/08/2007   |   עודכן:  12/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לטענת בני המשפחה של אחמד מחמוד ח'טיב, שחטף נשק ממאבטח בעיר העתיקה בירושלים ופצע אותו באופן בינוני, הוא היה טיפוס שקט ומופנם ללא עבר פלילי
מערכת ONE
"ההזדמנות האחרונה": אחרי הניצחון הלא משכנע בדנמרק, הגיע משחק מותח בנוקיה שנגמר ב-73:81 על האוקראינים    המשימה הבאה: קרב נגד בלגיה    זה היה לא קל אבל בסיום משחק מותח גברה נבחרת ישראל על אוקראינה העיקשת וחלפה על עוד משוכה בדרך לאליפות אירופה    הלפרין, גרין ואליהו הצטיינו
הילה רפופורט
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע כי מערך ההגנה הרוסי נגד טילים יושלם עד לשנת 2015    מדובר בהודעה הפומבית הראשונה המתייחסת לתוכנית נגד טילים
הילה רפופורט
מופע בלט בו מוצג ישו כעוסק במין בסגנון סאדו-מאזו, שהוצג בבינאלה של ונציה, עורר את זעמם של רשויות הדת בעיר, ועשוי להביא להחלפת נשיא הביאנלה
רונן ליבוביץ
ח"כ יחימוביץ' מאיימת על ראש הממשלה לפנות לבית המשפט על-מנת למנוע הצבעה בממשלה על הקיצוץ בתקציב המדינה    מוחה נגד 370 הצעות החלטה ביום אחד    בנוסף, ח"כ חילו: "פונה לשרים וממליצה להצביע נגד התקציב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il