X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גרשון והרכז הליטאי צפויים לחזור ולשתף פעולה בתוך שבוע. שאראס יהיה השחקן היקר ביותר באירופה, ל-ONE נודע ששכרו יעמוד על 7 עד 10 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

המאמן הישראלי הכי מצליח באירופה, פיני גרשון, צפוי לקבל לסגל שלו באולימפיאקוס היוונית בתוך שבוע את הרכז הליטאי, שרונאס יאסיקביצ'וס, שצפוי לעזוב את גולדן סטייט מה-NBA לאחר שקיבל הצעה כספית שאי אפשר לסרב לה ואם יחתום באולימפיאקוס, הוא יהיה השחקן הכי יקר באירופה.
ל-ONE נודע ששאראס צפוי לחתום לשלוש שנים באולימפיאקוס ויש האומרים שאם יחתום לשלוש שנים, חוזהו מוערך בהיקף התקציב השנתי השלם של מכבי תל אביב.
עוד נודע שהסכומים עליהם מדובר טרם נשמעו בכדורסל האירופי, שלא לדבר על הכדורסל הישראלי, ואף שכר מכובד יותר ב-NBA. שאראס צפוי להשתכר בין 7 ל-10 מיליון דולר לעונה.
כאמור, אם יחתום, שאראס יהיה השחקן הכי יקר באירופה ויעבור בכך את תיאו פפאלוקאס, שמרוויח 3.5 מיליון יורו לשנה בצסק"א מוסקבה.
כל המשא-ומתן בין הליטאי לבין אולימפיאקוס נעשה באמצעות הבעלים היווניים, סוקרטיס קוקאליס, בלבד ולא מול פיני גרשון, הנמצא בשטרסבורג ואת תגובתו לא ניתן היה להשיג. יש לציין שמי שמנהל את ענייני הכדורסל בקבוצה היוונית הם האחים פנאיוטיס ויורגוס אגלופולוס.
נכון לעכשיו, שרונאס יאסיקביצ'וס צפוי לחתום כאשר ההתלבטות היחידה שלו היא בטח לא מזומנים אלא האם כדאי לו לעזוב את ליגת ה-NBA שם הוא לא בא לידי ביטוי, בלשון מעודנת, או לחזור לאירופה - ליוון - ושוב לעבוד עם המאמן הישראלי המצליח, פיני גרשון, איתו זכה ביורוליג במדי מכבי תל אביב ב-2004 בהיכל נוקיה וכעבור שנה במוסקבה.
נראה שבעקבות החתמתו הצפויה של יסיקביצ'וס, בת זוגו הישראלית, לינור אברג'יל, תשמח מאוד להתקרב לישראל.
זכה בשני גביעי אירופה עם פיני גרשון
יאסיקביצ'וס בן ה-32 החל את הקריירה שלו בליטא אך בשנות נעוריו עבר לארצות-הברית ושיחק במדי נבחרת בית-הספר בקווארוויל שבפנסילבניה. יכולתו המצוינת סללה את דרכו של שאראס לשורות מכללת מרילנד בה שיחק במשך ארבע שנים ושם ממוצעים יפים של 14.5 נקודות ו-2.3 אסיסטים.
לקראת עונת 1998/99 שאראס שב לאירופה והצטרף לריטאס וילנה בה רשם ממוצעים של 17.5 נקודות ו-5 אסיסטים ועבר לאולימפיה לובליאנה בה העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3.4 אסיסטים.
ב-2000 שאראס עשה את הקפיצה הראשונה בקריירה שלו כשחתם בברצלונה והוביל את מועדון הפאר הספרדי לזכיה ביורוליג ב-2003. מיד לאחר הזכיה, הוא הצטרף למכבי ת"א של פיני גרשון והוביל גם אותה לשתי זכיות רצופות ביורוליג.
יכולתו הטובה במכבי ת"א סללה את דרכו ל-NBA. הרכז הליטאי שיחק במשך עונה וחצי באינדיאנה ועבר בטרייד לגולדן סטייט, שם לא מצא את מקומו.
יאסיקביצ'וס זכה גם באליפות אירופה לנוער, שנערכה בישראל ב-1994, באליפות אירופה עד גיל 22 כעבור שנתיים ובמדליית הארד האולימפית בסידני 2000.
הישג השיא של שאראס עם נבחרת ליטא הושג ב-2003 כשהרכז המצוין הוביל את הנבחרת לזכיה באליפות אירופה, שנערכה בשבדיה.
המועדון זכה בתשע אליפויות
הרכז הליטאי יצטרף לאחת משתי הקבוצות הטובות ביותר בכדורסל היווני בשנים האחרונות. הקבוצה הוקמה אומנם כבר ב-1925 ואף זכתה באליפות הראשונה שלה ב-1949 אך עלתה לגדולה רק בעשור שעבר וזכתה בחמש אליפויות רצופות. עם זאת, מ-1997 הקבוצה לא זכתה באליפות.
הישג השיא של אולימפיאקוס הוא הזכיה בגביע אירופה לאלופות בשנת 1997 לאחר ניצחון 58:73 על ברצלונה במשחק הגמר שנערך ברומא. את הקבוצה היוונית הדריך אז דושאן איבקוביץ'.
הקבוצה כבר צירפה הקיץ את רנאלדאס סייבוטיס הליטאי ואת לורנס רוברטס האמריקני. גרשון הצהיר באחרונה בתוכנית ספורט 99 בשיתוף ONE כי החליט לצרף כמה שחקנים יוונים צעירים לשורות הקבוצה.

תאריך:  12/08/2007   |   עודכן:  12/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בתוך שבוע: שאראס יחתום באולימפיאקוס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קמצנים עלובים תביאו אותו למכבי ל"ת
מיקי צ..  |  12/08/07 19:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
תעניק סיוע לבעלי עסקים שעסקיהם נפגעו כתוצאה מקריסת חברת הנדל"ן השקועה בחובות
יפעת גדות
במסגרת מחקר: הסיכויים של המשתתפים לפתח לחץ דם גבוה לאורך עשור ירדו ב-4% לכל מנה יומית של דגנים מלאים
עידן יוסף
זה נשמע כמו התחלה של בדיחה: "8 חתולים וכלב דלמטי עולים על טיסה" אבל זה קרה באמת... בטיסת בריטיש איירווייס מישראל לארגנטינה    ההכנות למשימת הטסת "החבורה העליזה" נמשכו 3 חודשים בעלות של 4,000 דולר
דרור מרום
החברה תאתר רכישות פוטנציאליות בתחומי המדיה, התוכן והתקשורת    המשנה למנכ"ל נטוויז'ן מונה למנהל הפעילות
הדר פרבר
שיעור התמיכה במפלגה עומד, על-פי סקר דעת קהל חדש, על 42% - השיעור הגבוה ביותר מאז הצטפה כאמור בריטניה למלחמה בעירק ב-2003
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il