לראשונה בתולדותיה, איגדה חברת דואר ישראל קטלוג מפורט של מכלול השירותים והמוצרים שהיא מספקת ללקוחותיה בסניפי הדואר, באתר האינטרנט של דואר ישראל ובמוקד השירות 171.
עם תום עידן רשות הדואר והמעבר למעמד של חברה ממשלתית, הפועלת באוריינטציה עסקית-כלכלית, זוהה הצורך להפיק קטלוג כדי להכיר לאזרחי ישראל את מגוון השירותים והמוצרים אותם הם יכולים לרכוש ולקבל בנקודות המכירה של החברה. הקטלוג בא בהמשך לקמפיין הפרסומי של חברת הדואר בהובלת אלי ומריאנו.
דוברת חברת דואר ישראל מסרה כי החברה שוקדת בימים אלו על סניפים בקונספט חדש המותאם לחזון העסקי של החברה. סניפי הדואר המשמשים כרשת הקמעונאית הגדולה ביותר בישראל יהוו סופרמרקט מעוצב וחדשני של מוצרי תקשורת ושירותים פיננסיים פועלת כל העת לשפר, לשדרג ולחדש את מגוון השירותים והמוצרים וכן את טיב השירות ללקוחותיה.
חברת דואר ישראל השקיעה בשנת 2007 כבר כ-18 מיליון שקל בפרסום ושיווק, הפקת הקטלוג היא חלק מתקציב זה.