X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צעיר שיורש מפעל נעליים מנסה למנוע פשיטת רגל ב"קינקי בוטס" ושרון סטון משגעת את בלשי לונדון ב"אינסטינקט בסיסי 2"
▪  ▪  ▪
שרון סטון, אינסטינקט בסיסי 2 [AP]

יום שישי 17.8
לב בחורף. דרמה. כנרת צעירה ויפה נכנסת לחנותם ולחייהם של שני בוני כינורות. עם עמנואל ביאר ודניאל אוטיי. בימוי: קלוד סוטה. צרפת 92' (yes3, 15:13)
אשתי השחקנית. דרמה. קומדיה. כתב קנאי מחליט לגלות מה בדיוק עושה אשתו כוכבת הקולנוע במהלך צילומי סרטיה. עם שרלוט גנסבורג ואיוון אטאל. בימוי: איוון אטאל. צרפת 2001 (yes3, 20:23)
גברת הנדרסון גאה להציג. קומדיה. גברת הנדרסון רוכשת תיאטרון ומעלה מופע בסגנון פריזאי עם רקדניות חשופות חזה. עם ג'ודי דנץ' ובוב הוסקינס. בימוי: סטיבן פרירס. בריטניה 2005 (yes1, 21:30)
לרדוף אחרי איימי. קומדיה. חייהם של שני אמני קומיקס עוברים מהפך כאשר לחייהם נכנסת אמנית קומיקס לסבית. עם בן אפלק וג'ייסון לי. בימוי: קווין סמית. ארה"ב 97' (HOT פאן, 21:45)
באולינג לקולומביין. תעודה. בעקבות הטבח בבית הספר בקולומביין יוצא מייקל מור לחקור את האובססיה האמריקנית לנשק. בימוי: מייקל מור. ארה"ב 2002 (HOT סרטים, 22:00)
דרכו של קרליטו. דרמה. עבריין פורטוריקני שהשתחרר מהכלא ונשבע לחזור למוטב נגרר בחזרה לעולם הפשע. עם שון פן ואל פצ'ינו. בימוי: בריאן דה-פאלמה. ארה"ב 93' (HOT אקשן, 22:00)
חברים, שכנים ודברים אחרים. קומדיה. עולמם של שישה חברים מסתחרר בעקבות סדרה של אירועים הנובעים מתסכול. עם בן סטילר וג'ייסון פטריק. בימוי: ניל לביוט. ארה"ב 98' (HOT דרמה, 23:10)
יום שבת 18.8
נקמתו של אנג'לו. פעולה. אשה צעירה שגילתה כי היא בתו של מאפיונר שנרצח יוצאת לחפש נקמה. עם סילבסטר סטאלון ומדלן סטו. בימוי: מרטין ברק. ארה"ב 2002 (HOT סרטים, 20:24)
סיפורי רובוטים. מד"ב. דרמה עתידנית עטורת פרסים. ארבעה סיפורים המתרחשים בעולם המאוכלס ברובוטים. עם טמלין טומיטה וגרג פאק. בימוי: גרג פאק. ארה"ב 2003 (HOT דרמה, 20:35)
קינקי בוטס. קומדיה. צעיר שיורש מפעל נעליים מתקשה למנוע פשיטת רגל. הפתרון מגיע ממלכת דראג שמציעה לייצר עבורו נעליים. עם ג'ואל אג'רטון וצ'יווטל אג'יפור. בימוי: ג'וליאן ג'רולד. בריטניה 2005 (yes1, 21:30)
אינסטינקט בסיסי 2. מתח. 15 שנה אחרי סרט המקור שהפך אותה לכוכבת שבה שרון סטון לגלם את סופרת קתרין טרמל, הפעם כיעד של בלשי לונדון. עם דיוויד מוריסי. בימוי: מייקל קאטון-ג'ונס. ארה"ב 2005 (HOT אקשן, 22:00)
המגדלור. דרמה. אשה המגיעה לאי הולדתה כדי למכור את בית הוריה נתקלת ביומן שכתבה אמה בשנות ה-60. עם סנדרין בונר ופיליפ טורטון. צרפת 2004 (yes3, 22:00)
מסע בין כוכבים: דורות. מד"ב. 78 שנה לאחר חיסולו של קפטן קירק בידי ד"ר סוראן המרושע, ז'אן לוק פיקארד יוצא למאבק בנבל הגלקטי. עם ויליאם שטנר ופטריק סטיוארט. בימוי: דיוויד קארסון. ארה"ב 94' (yes2, 22:00)
הפעם הראשונה. קומדיה. פער הדורות חושף את פרצופו המכוער כשאם ובתה מתווכחות מתי נכון להתחיל לקיים יחסי מין. עם סוזן אנספאך וג'ניפר ג'ייסון לי. בימוי: נואל נוסק. ארה"ב 82' (yes3, 23:45)

תאריך:  17/08/2007   |   עודכן:  17/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן אבריאל, עפרה שלו
בורסות אסיה נסגרו בירידות שערים חדות    מניות היצוא ביפן ספגו מכה קשה עקב התחזקות הין    הביקושים לין - עקב סגירה מאסיווית של פוזיציות carry trade
אלעזר לוין
שותפה גם בעסקה לרכישת מגרש לבית מגורים יוקרתי בניו-יורק
אלעזר לוין
"רכישת השליטה ב-ABC אינה מתאימה למדינות ההשקעות של נו באירופה"    עמדו לשלם 31 מיליון שקל בעד 60% מהבעלות
איציק וולף
הפוסקים החרדים הבכירים, הרב אלישיב והרב וואזנר, פוסקים כי אין לברך את ברכת "דיין האמת" על קריסת חפציבה    הסיבה: ייתכן שקיים עדיין סיכוי להתייצבות החברה
אלעזר לוין
ההורדה - בעקבות חוב בן 170 מיליון שקל של חפציבה    "החשיפה עשויה לפגוע באיתנות הפיננסית "    כניסת אלקטרה לנדל"ן - בעלת השלכות שליליות    חפציבה חייבת לאלקטרה 85 מיליון שקל    אלקטרה: נקטין הפעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il