X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הפועל ת"א יודע שההעפלה לשלב הבא לא תלויה ב-0:3 על שירוקי אנטבי: "האוהדים הגיעו שיכורים וכנראה זו הסיבה לבלאגן"
▪  ▪  ▪
[צילום: יופ ציוני/ONE]

הפועל ת"א ניצחה אמש (חמישי) את שירוקי הבוסנית 0:3, משערים של אסולין, אבדג'י ודוס סנטוס, ועשתה צעד מכריע אל עבר השלב הבא של גביע אופ"א. למרות כל זאת, הערב הזה ייזכר בעיקר בגלל אוהדי הקבוצה, שהציתו ביציע מספר אבוקות לאחר כיבוש השער הראשון של הקבוצה וגרמו להפסקת המשחק לחצי שעה.
שניים מאוהדי הפועל ת"א שנעצרו, יובאו בפני שופט בבית המשפט מקומי. אוהדים אחרים מנסים לארגן להם עו"ד שייצג אותם בדיון והם עלולים לפספס את הטיסה חזרה ארצה. ראשי הנהלת הפועל התנצלו בפני שירוקי וביקשו מהם לא לחשוש להגיע לישראל. לדברי ההנהלה, הם יקבלו את האירוח הכי טוב שרק אפשר.
ההנהלה הוסיפה שהיא מודה לבוסנים על קבלת הפנים. אף גורם רשמי בהנהלה לא הסכים להגיב לאירועים החמורים, אבל גורמים הגדירו את מעשי האוהדים כ"מעשי חוליגניזם".
המאמן, גיא לוזון, שלא עמד על הקווים בגלל עונש הרחקה מהקדנציה שלו במכבי פ"ת, אמר בסיום: "אני בטוח שאותו אוהד שזרק את האבוקה מתחרט בתוך תוכו, כי בסופו של דבר, זה רק פגע בו, באוהדים ובקבוצה".
"צריך לחכות ולראות מה יהיה העונש שאופ"א תתן לנו. אני מקווה שהוא לא יהיה חמור מדי, אני לא יכול לדבר על כך שאנחנו בשלב הבא, למרות התוצאה, בגלל שהכל תלוי באופ"א ובעונש שנספוג".
עוזר מאמן הקבוצה, רפי כהן, שעמד על הקווים, אמר: "היה לי ברור שהשופט רק לקח פסק זמן ולא יפסיק את המשחק, אבל האוהדים צריכים להבין שהם פגעו בקבוצה ויכול להיות שנקבל על כך עונש חמור מאופ"א".
"לכן, אני שולח להם מסר דרך ONE ומבקש מהם שמקרים כאלה לא יקרו שוב, כי זה מאוד עצוב שזה קרה, במיוחד במשחק אירופאי".
על המשחק אמר כהן: "שיחקנו מצוין היום. גיא הכין את הקבוצה כמו שצריך. היה לנו מיצוי מצבים טוב מאוד. כולם דיברו על כך שאנחנו לא כובשים שערים, אבל זו הפועל שאנחנו רוצים לראות לאורך כל העונה".
ליאור אסולין, כובש השער השני לזכות האדומים, אמר: "למרות כל מה שקרה אנחנו עומדים מאחורי האוהדים שלנו ותומכים בהם. אי אפשר לחנך אוהדים, אבל אני מקווה שמקרים כאלה לא יקרו. שיחקנו טוב מאוד. ההתקפה עבדה מצוין וגם כל הקבוצה. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו".
אמיר פורת, אחד האוהדים שישבו ביציע שבו החלו המהומות, אמר ל-ONE: "הכנסנו את הגול הראשון ואז התחילו לזרוק אבוקות. בשלב מסוים אבוקה אחת עפה לעבר היציע של אוהדי שירוקי".
"אני בטוח שמי שעשה את זה מהאוהדים שלנו מצטער על כך, אבל אחרי זה נכנסו שוטרים ליציע והרבה ואוהדים שלנו קיבלו מכות באלות. אנשים באו לכאן עם משפחות וילדים ופשוט נהרס להם הטיול. אני מקווה בשביל הקבוצה שלי שלא נקבל עונש חמור".
קפטן הקבוצה, וואליד באדיר:, המשיך את הקו של אסולין: "אני ממש לא יודע מה בדיוק קרה ביציע, אבל הבנתי שאוהדים שלנו חטפו מכות. האוהדים שלנו הולכים אחרינו לכל מקום ומשלמים הרבה כסף כדי להיות איתנו בנסיבות האלה, חבל שהם ראו רק רבע שעה מהמשחק". יגאל אנטבי הוסיף: "האוהדים הגיעו לכאן שיכורים וכנראה זו היתה הסיבה לכל הבלאגן".
שחקן שירוקי, סטנקו בובאלו, ביקר בצורה קשה את אוהדי הפועל ת"א: "האוהדים של הפועל ת"א הם לא אוהדים אמיתיים. הם צריכים ללמוד מהאוהדים שלנו, שתומכים בקבוצה אבל יש להם את הגבולות שלהם. ההתנהגות שלהם היתה בושה. חבל שזה קרה".
"מהבחינה הספורטיבית, השופט היה חייב להמשיך את המשחק כי כדורגל צריך לשחק. חבל לי מאוד, בתור שחקן כדורגל מקצועני, שדבר כזה קרה. אירועים כאלו רק הורסים את הספורט שאנחנו אוהבים. מבחינת המשחק, לא נכנסנו טוב, הפועל כבשה גול מהיר יחסית. משלושה מצבים הם עשו שלושה גולים וזה לא שהם שלטו לאורך כל המשחק".

תאריך:  17/08/2007   |   עודכן:  17/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיא לוזון: מקווה שלא נקבל עונש חמור מאופ"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תיגל נשיא
צעיר שיורש מפעל נעליים מנסה למנוע פשיטת רגל ב"קינקי בוטס" ושרון סטון משגעת את בלשי לונדון ב"אינסטינקט בסיסי 2"
איתן אבריאל, עפרה שלו
בורסות אסיה נסגרו בירידות שערים חדות    מניות היצוא ביפן ספגו מכה קשה עקב התחזקות הין    הביקושים לין - עקב סגירה מאסיווית של פוזיציות carry trade
אלעזר לוין
שותפה גם בעסקה לרכישת מגרש לבית מגורים יוקרתי בניו-יורק
אלעזר לוין
"רכישת השליטה ב-ABC אינה מתאימה למדינות ההשקעות של נו באירופה"    עמדו לשלם 31 מיליון שקל בעד 60% מהבעלות
איציק וולף
הפוסקים החרדים הבכירים, הרב אלישיב והרב וואזנר, פוסקים כי אין לברך את ברכת "דיין האמת" על קריסת חפציבה    הסיבה: ייתכן שקיים עדיין סיכוי להתייצבות החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il