X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשלב הראשון יופעל הכרטיס בגוש-דן בכל קווי חברת קווים - ויוכנס בהדרגה לכל חברות התחבורה הציבורית בארץ כל הטענה תזכה את הנוסע בהנחה של 20% על הכרטיס יוטבעו תמונת הנוסע ופרטיו המזהים
▪  ▪  ▪
הכרטיס יונהג בחברות הגדולות בשנה הבאה [צילום: דובר משרד התחבורה]
מופז בנסיעת המבחן

זהו. אפשר לשכוח מהכרטיסיות ומהכסף הקטן בעליה לאוטובוס. נא להכיר: "רב קו", כרטיס אלקטרוני חכם המאפשר לנסוע בקווי האוטובוסים של כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ - וברכבת ישראל. בעתיד ישמש הכרטיס גם את נוסעי הרכבת הקלה, אבל כשנראה רכבת קלה בארץ, נאמין.
על-פי תוכניתו של שר התחבורה, שאול מופז, יונהג בכל קווי האוטובוסים העירוניים והבין-עירוניים כרטיס אלקטרוני חכם, נטען ורב-פעמי, שעליו מוטבעים תמונת הנוסע ופרטיו המזהים. הכרטיס החכם יחליף את כל סוגי הכרטיסיות והכרטיסים הקיימים בתחבורה הציבורית.
הכרטיס החכם יוצג מול קורא כרטיסים בכניסה. במידה ומדובר בכרטיס תקופתי - יוודא הקורא את תוקפו של הכרטיס ואת אזור הנסיעה המותר בכרטיס, וייגרע ממנו את מחיר הנסיעה. הנוסע יכול לטעון את הכרטיס בכל סוגי המנוי הקיימים כגון חופשי-חודשי, חופשי יומי או חופשי גמיש, המאפשר לנוסע לטעון את הכרטיס בסכום כסף מוגדר מראש.
הנחה של 20 אחוז
כל הטענה של הכרטיס מזכה את הנוסע בהנחה של 20% ממחיר הנסיעה. אזרחים ותיקים, תלמידים וזכאים, ימשיכו להנות מההנחות המוקנות להם בחוק. במידה והכרטיס האישי אבד או נגנב, ניתן להעביר את זכויות הנסיעה והיתרות הכספיות לכרטיס חדש שיונפק.
הרכישה של הכרטיס החכם תתבצע במקומות שונים, כמו תחנות מרכזיות של מפעילי התחבורה הציבורית, קניונים, תחנות רכבת וחנויות מורשות. על הנוסע לגשת פעם אחת בלבד לעמדת ההנפקה עם תעודה מזהה ואישור זכאות להנחה מיוחדת, במידה והוא זכאי לה. יהיה עליו למלא טופס, להצטלם ולקבל את הרב-קו. הרב קו ניתן להטענה אוטומטית חוזרת, קלה ופשוטה אצל הנהג.
בעתיד הקרוב תתאפשר הטענת הכרטיס גם בעמדות טעינה אוטומטיות. הכרטיס החכם יופעל בהדרגה בכל חברות האוטובוסים. החל משבוע הבא הוא יונהג בגוש-דן, בכל קווי האוטובוסים של חברת קווים בפתח-תקווה, בקרית-אונו, יהוד, נווה-מונסון, אור-יהודה וסביון. מדובר ביותר מ-300 אוטובוסים המעניקים שירות לאוכלוסיה של יותר מ-250 אלף איש ואשה.
בעוד כחודש תתחלנה חברות שירותי אוטובוסים מיוחדים, נסיעות ותיירות ונתיב אקספרס להנהיג את הכרטיס החכם בכל קווי החברות בנצרת, חדרה, נתניה, צפת, נהריה ובקווים שבין נתניה לתל אביב.
בעוד כחודשיים תחל גם חברת קונקס להנהיג את הכרטיס בכל קוויה באשדוד, טבריה ומודיעין מינואר 2008 יונהג הכרטיס גם בקווי חברת מטרופולין בין באר-שבע לתל אביב.
החברות דן, אגד תעבורה, סופרבוס ועילית, יתחילו להנהיג את הכרטיס באוגוסט 2008, ורק לאחר-מכן הוא יופעל גם באגד עצמה ובשאר החברות התחבורה הציבורית הפרטיות.
שר התחבורה ציין כי מדובר במהפכה באמצעי התשלום בתחבורה הציבורית שכן הכרטיס החכם מאפשר להשתמש בכרטיס אחד בלבד בעידן של ריבוי מפעילים בתחבורה הציבורית ובמחיר מוזל. "הכרטיס יביא לשיפור משמעותי בשירות לנוסע ויאפשר לאסוף מידע על מספר הנוסעים בכל קו וקו - ובכך לתכנן טוב יותר את קווי התחבורה הציבורית לשירות הציבור", אמר. מופז ערך נסיעת מבחן בכרטיס החדש (בתמונה).

תאריך:  20/08/2007   |   עודכן:  20/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדש: כרטיס חכם לתחבורה הציבורית
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
סוף סוף ל"ת
דניאלהה  |  20/08/07 14:56
2
שמחת זקנתי ל"ת
עוד חזון למועד  |  20/08/07 15:27
3
אצלנו בטבריה זה קיים יותר משנה
טבריינית  |  20/08/07 16:04
 
- נסיעה חד פעמית
יבר  |  20/08/07 16:33
4
ומה יעשה
יבר  |  20/08/07 16:39
 
- ומה הם עושים היום ללא הכרטיס?
עודד יערי  |  20/08/07 20:26
5
כרטיס אלקטרוני
פנחס יוסים  |  20/08/07 16:50
6
ומה עם טעויות בחיוב הכרטיס?
תמהה  |  20/08/07 20:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת סרט
"The Company", מיני סדרה יוקרתית המבוססת על רב המכר עטור השבחים של רוברט ליטל, נרכשה לשידור על ידי yes, ותשודר באוקטובר רק ב-yes4
גלית יצחק
אישה בת 45 טיילה בהודו ולא נטלה טיפול מונע נגד טפיל המלריה    האישה הגיעה לבית חולים בארץ כשהיא סובלת מחום גבוה, חולשה וכאבי בטן    מצבה טוב
דרור מרום
לאחר חמש שנים שבהן לא דן מרכז ההשקעות בהקמה ובהרחבה של בתי-מלון ובסיכום משותף שנערך בין משרד התיירות ואגף התקציבים באוצר    המלונות - בנגב ובאזור הכנרת
יופ ציוני
המאמן הלאומי כינס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בלארוס, שיכין את הנבחרת לאנגליה ודיבר גם על אי זימון    זנדברג: "זו החלטה מקצועית נטו"
הדר פרבר
האפיפיור קרא לעמותות צדקה ולעמותות נוצריות לעבוד יחד כדי לסייע לאוכלוסיה שנפגעה כתוצאה מרעש האדמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il