X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישלם את הכסף ב-8 תשלומים עד מאי 2008, במקום בתשלום אחד בשבוע הבא זהו כנראה הרקע לשמועות על קשיי מימון באזורים המניה ירדה ב-9% אזורים: אין יסוד לשמועות, אין קשיי מימון, לא אירע דבר חריג בוימלגרין: שמועות שקריות, אני נזיל יותר מאשר אי פעם
▪  ▪  ▪
בוימלגרין [צילום: אתר COL]

איש העסקים ישעיהו (שעיה) בוימלגרין דחה תשלום של 125 מיליון שקל, שהיה עליו לשלם בשבוע הבא ליזם יעקב אנגל - כך נודע ל-Nfc.
נראה שדחיה זו היא אחד המקורות לשמועות שפשטו היום בשוק ההון ובבורסה, כי לאזורים, בשליטת בוימלגרין, יש כביכול "קשיי מימון". השמועות הביאו לנפילת המניה ב-8.9% ולירידת האג"ח של החברה ב-4.3%.
בוימלגרין היה אמור לשלם את ה-125 מיליון שקל בתשלום אחד לכל המאוחר ביום ה' הבא, 30 באוגוסט. לפני שבועים סוכם על דחית תשלום: בוימלגרין ישלם הכסף ב-8 תשלומים חדשיים של 15.6 מיליון שקל, ועוד רבית לפי 6% לשנה, מ-1 באוקטובר הקרוב עד 1 במאי 2005.
אנגל מכר לבוימלגרין 70% מחברות הבניה שלו. הוא היה אמור לקבל עד 30 באוגוסט 245 מיליון שקל. לפני שבועים סוכם על דחית חלק מהתשלום, כאמור. בתור פיצוי מסוים, הקדים בוימלרין בארבעה שב ועות תשלום 130 מיליון שקל מסכום זה, ושילם אותם ב-2 באוגוסט.
אנגל גם הודיע לפני שבועים, שיתפטר מכל תפקידו בקבוצת אנגל כבר ב-1 בספטמבר, במקום בחודש דצמבר. לא הוסבר מדוע הקדים את פרישתו מהחברה, בפרט כאשר עדיין לא קיבל את מלוא כספו.
אזורים הודיעה היום כי אין שחר לשמועות בדבר קשיי מימון שיש כביכול לחברה, וכי לא אירע בה באחרונה דבר החורג ממהלך העסקים הרגיל.
בוימלגרין הוא בעל 64.5% מאזורים. דחיית התשלום של 125 מיליון שקל עשויה להצביע, אם בכלל, על קשיי מימון לבוימלגרין ולא לחברת אזורים. אולם יתכן, שהשמועות אינן מבדילות בין החברה לבין בעל המניות העיקרי שלה.
אזורים סיימה את הרבע הראשון של 2007 ברווח של 9 מיליון שקל, ירידה חדה לעומת הרבעוןהמקביל אשתקד, שבו הרויחה 64 מיליון שקל. אולם כל הפער נובע מעיסקות חד-פעמיות של מכירת נכסים בשנה שעברה.
בוימלגרין: שמועות זדוניות ושקריות
בוימלגרין אמר היום (20.8.07) לגלובס: "הופתעתי מהפצת השמועות הזדוניות והלא-מציאותיות. אני וחברה שלי רכשנו באחרונה מניות של אזזורים ב-35 מיליון שקל. לא התעסקנו מעולם עם השוק האפור, ומשבר האשראי בארה"ב אינו משפיע עלי ועל חברותי. רוב הפרויקטים שלי בארה"ב נמצאים בשלבי סיום. אני בעל השליטה בבנק מסחרי בארה"ב, שאינו מעורב בנושא המשכנתאות. שום גוף פיננסי בארה"ב שאני קשור אתו לא פנה אלי. היועצים המשפטיים שלי בוחנים איך לחקור ולבדוק את מקור המידע השקרי. באחרונה מכרנו נכסים שהגיעו לשלב הבשלות, ואני נזיל יותר מאשר אי פעם".

תאריך:  20/08/2007   |   עודכן:  21/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוימלגרין דחה תשלום 125 מיליון שקל לאנגל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כן או לא בקשיים? ל"ת
לגנא הולדינגס  |  21/08/07 10:07
2
תשובה ל-1
חבר של אנגל  |  21/08/07 14:10
 
- בוימלגרין שרלטן
אנאליסט  |  21/08/07 22:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היום התברר: אין עדיין פתרון לבעיות הביטוח - דורשים פרמיה של 52 מיליון שקל    גם סוגית "היידן" לא הוכרעה    עוד דחיה של חדשיים    מזוז מתלונן: לא מספרים לי מה קורה בתיק    גאידמק לא הופיע
רותי אברהם
"זכויות האזרח" לרשויות מקומיות: אסור להפלות עובדים גם לא על-רקע אי גיוס לצה"ל    עו"ד יקיר: אי גיוס לצה"ל התרחב מאד בתקופה האחרונה
עומר כרמון
נשיא האגודה לזכויות האזרח בממלכת בחריין: המשחק החדש של החיזבאללה מלמד שעלינו להישאר לנצח במצב מלחמה"    "אם לא יהיה שלום, לא נשיג לעולם דמוקרטיה וחופש"    "חשיפה למשחק דומה לחשיפה לסמים"
איציק וולף
בעקבות פיצוץ המו"מ עם נציגי האוצר והחינוך הודיע יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים: "שנת הלימודים תשס"ח לא תיפתח ב-2 בספטמבר בכל הארץ"
איציק וולף
שר התקשורת, אריאל אטיאס, החליט לחייב את חברות הסלולר להפסיק לשווק תוכניות תעריפים בחיוב על-פי דקה    בוטל הסעיף ברשיון החברות שמתיר להן חיוב ביחידות זמן חלופיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il