X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, דיבר על הקריאות לפטרו: "אני לא נאחז בקרנות המזבח" על דירסאו: "רצינו אותו וזה עלה מיליון דולר"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

"אם לוני לא ירצה אותי, לא אהיה כאן דקה", כך אמר (יום ג', 21.8.07) אלי כהן מאמן מכבי ת"א. כהן אמר את הדברים בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בספורט 99 בשיתוף ONE.
הדברים נאמרו יממה לאחר התיקו המאכזב 1:1 עם אשדוד במחזור פתיחת העונה. מכבי ת"א היתה בפיגור לכל אורך המשחק עד שאבי נמני הישווה בדקה ה-84 וקבע את תוצאת המשחק.
עוד לפני השער של נמני אוהדי מכבי ת"א קראו לכהן להתפטר.
על העבודה עם הג'נרל-מנג'ר, אבי נמני, אמר כהן: "בנינו את הקבוצה יחד אבל האחריות היא שלי. אם שחקן יבעט על טלוויזיה, אני אשם - אלו החיים. אני לא אחליף מקצוע, זה המקצוע שבחרתי. למרות הקשיים שיש לפעמים, אני אוהב אותו".
"אם לוני לא ירצה אותי, אני דקה לא אהיה כאן. יש בכירים ושמות שמדברים ורק לוני קובע, אם הוא לא רוצה אותי, לא אהיה כאן. אני לא נאחז בקרנות המזבח".

"כל אחד בקהל חושב שהוא המאמן"

"אני צריך שקט להביא שחקנים מתאימים", המשיך כהן, "מחר-מחרתיים יבוא קשר אחורי. כבר ראינו שהקהל לחוץ. אין מה לעשות נגד זה. כל אחד בקהל הוא מאמן. שאלו אותי למה עזרן לא פתח, וכשהוא פתח הוא נתפסו לו השרירים בדקה ה-90. אני מבין את זה, אבל שאנשים יהיו הגונים. אם שחקן לא התאמן ולא עשה הכנה איך הוא יכול לשחק?"
"למה תמיד מתנצלים בדיעבד?", התלונן כהן, "אני מרוצה מאוד מהרכש. הוא יהיה טוב מאוד כשהוא יתאקלם. למרות שאין זמן, יש אילוצים לפיהם אי אפשר להביא את השחקנים בזמן. כשבית"ר הביאה את רומולו באיחור, גם הוא לא היה בכושר. לשחקנים שנפצעו אין תחליף, לשחקנים הצעירים שמחליפים עוד יש חלב על השפתיים".

"תקלה קשה בהגנה"

כהן סיפר בתוכנית על הבעיות בהגנה: "לא נכון לומר שאני נשמע עצוב. אמרו שאני חיוור אתמול, אבל אני חיוור תמיד. זה לא בגלל התוצאה ולא בגלל קריאות האוהדים, אני בא לעבוד. אנשים צריכים להיות עם ראש על הכתפיים. היתה תקלה קשה בהגנה ואנחנו משתמשים באלתורים, הם צעירים ורוכשים ניסיון. נפיק מכך לקחים.
"אנחנו בבעיה לא קלה. חשבנו שהפציעה של אבי יחיאל תהיה קלה יותר, הבאנו גיבוי שהוא לא מספיק, מנוסה ומהיר לצרכים שלנו. יחיאל נתן עונה גדולה והגיע עד הנבחרת - יש לנו תקלה נוראית. היה לנו קשר אחורי כמו משה מישאלוף וגם את מילאן מרטינוביץ', אנחנו בבעיה עם הפציעות".
כהן הודה שיגיע בלם חדש לקבוצה: "אם האמצעים יאפשרו, נביא בלם וקשר אחורי".
"נגד אשדוד נתנו חצי שעה טובה והיינו צריכים להכריע את המשחק. כרגע, חתך השחקנים שלנו צעיר. כולם בממוצע של 20, חלק בני 18. אם לא היתה לנו תקלה של מרכז ההגנה, אין לי ספק שהקבוצה היתה מתחילה בצורה אחרת. חייב להגיע קשר אחורי".

חונקאל מגיע לארץ

במכבי ת"א כאמור ממשיכים לחפש קשר אחורי ומחר (יום ד', 22.8.07) ב-15:30 ינחת חונקאל (25), ששיחק בעבר בסלטה ויגו וגם היה שייך לנבחרת הנוער של ספרד. מו"מ עמו אמור להיפתח והוא עשוי להצטרף לקבוצה.
שעה וחצי לאחר מכן, ב-17:00, מכבי ת"א תועמד לדין משמעתי בביה"ד של ההתאחדות בגלל הכוס שהושלכה על גבו של שוער אשדוד, סמי אג'יי, במשחק בבלומפילד.

מיליון דולר על דירסאו?

על האפשרות שהיתה למכבי להביא את דירסאו, אמר כהן: "רצינו לקחת אותו. הוא הביא הצעה של מיליון דולר. מכבי פ"ת לא שילמה את זה אבל לנו זה היה אמור לעלות מיליון דולר. ראיתי את הצעת המחיר שהיתה אצל אבי נמני. יעקב שחר לא ייתן 50 אלף דולר הפרש".

תאריך:  21/08/2007   |   עודכן:  21/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אם לוני לא ירצה אותי, לא אהיה כאן דקה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
פלשתיני נהרג בפיצוץ במחנה אימונים של חמאס    מקורות פלשתינים טוענים ששני ילדים נהרגו בירי שערך צה"ל בעיירה בית חאנון    שלושה מחבלי ג'יהאד חוסלו
רותי אברהם
פרשת הנקמה על-רקע אכזבה רומנטית של הסניגורית הראשית לשעבר ברכבו של בן זוגה השופט, מסתיימת בהסדר טיעון    תואשם עפ"י צילום במצלמה נסתרת
איציק וולף
מעבורת החלל אנדוור נחתה בשלום במרכז החלל על שם קנדי בארצות הברית    חששות ליוו את חזרתה לאטמוספירה בשל קרע שהתגלה באריחי הבידוד של המעבורת
רותי אברהם
בשבוע הבא ידון בג"צ בדרישה לבטל את הצווים שהוציא שר המשפטים להסדרת פעולת ביהמ"ש המחוזי החדש    העותר דורש להרחיב את ההרכב
איציק וולף
הוארך ביממה מעצרו של משיט הסירה שפגע אנושות בשני נערים באילת    מצבם של הנערים מוסיף להיות קשה ונשקפת סכנה לחייהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il