X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העונש של הצהובים יבוצע במשחק מול הפועל כפ"ס. בנוסף קיבלה הקבוצה קנס כספי של עשרת אלפים ש"ח. הכוס שנזרקה על שוער אשדוד עלתה ביוקר
▪  ▪  ▪
[צילום: יניב סופר]

מכבי ת"א עומדת בשעה זו בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כזכור, במשחקה הראשון העונה של מכבי ת"א, שנערך ביום שני מול מ.ס. אשדוד, נזרקה כוס קולה מיציע אוהדי הקבוצה ופגעה בגבו של שוער מ.ס. אשדוד, סמי אג'יי.
השוער נפל על הדשא וקיבל טיפול, מה שגרם להפסקת המשחק למספר דקות. שופט המשחק, לירן ליאני, ציין זאת בדוח השופט, מה שהביא להעמדתה של הקבוצה לדין.
לדיון הגיעו מצד מכבי ת"א המנכ"לית, תמי פרידמן, בעלי הקבוצה, לוני הרציקוביץ', מנהל הקבוצה, אבנר טויטו וקצין הביטחון עמוס מאיר, והם שטחו את טענותיהם בפני הדיין שמעוני.
הרציקוביץ' אמר במהלך הדיון: "אין דרך להתמודד עם אוהד יחיד שעושה מעשים כאלה. גם אם יורידו קבוצה 4 ליגות, זה לא יעזור מול אוהד אחד. עם כל הכבוד להצעת החוק החדשה, גם התקנון צריך להשתנות. המדינה, ברוב חוצפתה, לא פותרת את הבעיות עם הקהל. רק בית סוהר ימנע מאוהדים להתפרע, בית הדין הופך להיות אביזר של החוליגנים".
הדיין, ישראל שמעוני, תקף את אנשי מכבי ת"א כשאמר: "מינואר 2007 עמדתם כבר 9 פעמים לדין.
הרציקוביץ' הגיב לדברים כשאמר: "ההתאחדות לכדורגל היתה צריכה לאסוף את הכסף שגבו מאיתנו בקנסות בשנה שעברה ולהכניס אדם לממשלה שיתחיל להזיז דברים כדי למנוע את האלימות. לאוהדים הבודדים שעושים בלאגן ביציעים לא אכפת מהקבוצה והמשטרה לא מוכנה לתת לנו את שמו של האוהד שנעצר בעקבות זריקת הכוס, רצינו את השם כדי למנוע ממנו לחזור למגרשים. אתם צריכים לזכות אותנו ולא להרשיע".
באותו שלב התחילה תמי פרידמן, מנכ"לית הקבוצה, לדבר ואמרה: "בתקציב הקבוצה יש מיליון וחצי שקלים כדי לשים 20 אנשים סמויים שימנעו את התופעות האלה". בעלי הקבוצה, לוני הרציקוביץ' התרגז על פרידמן שדיברה על כך, אז המנכ"לית שינתה נושא ואמרה: "במקום לקנוס אותנו תעזרו לנו למנוע את התופעה".
עמוס מאיר, קצין הביטחון של מכבי ת"א, אמר במהלך הדיון: "מכבי ת"א עושה המון כדי למנוע את ההתפרעויות, עובדה שאין חזיזים ואין קריאות גזעניות ביציעים. ההנהלה מתכנסת פעם בשבוע ומשקיעה כספים כדי למגר אלימות. בשום קבוצה בישראל אין תקציב כמו במכבי לביטחון ביציעים. נעצרו בסוף השבוע האחרון 4 אוהדים, הם בילו את הלילה באבו כביר והורחקו ל-4 חודשים מהמגרשים. אנחנו לא יודעים על מה הרחיקו אותם, המשטרה לא מוכנה לומר לנו. בית הדין חייב לתת גב לקבוצה".
לאחר שהסתיים מתן העדויות אמר לוני הרציקוביץ' ל-ONE: "המקרה הזה שונה ממקרים אחרים משום שכעת מדובר באוהד אחד. המשטרה לא מוכנה לתת לנו פרטים על חקירתו של האוהד. אנחנו עומדים לדין בגלל שוער שאמר לשופט ולא בגלל משהו שהשופט ראה. אם מעמידים לדין על-פי מה שיש בטלווזיה אז עומדים להיות בקרוב עוד הרבה משפטים וביה"ד יהיה עסוק מאוד. אי אפשר לקחת אדיוט אחד ולהעמיד לדין קבוצה שלמה. אם זה היה יציע שלם, היינו מקבלים כל מה שביה"ד יגיד לנו".
חונקאל נחת ואמר: לא באתי להיבחן
הקשר האחורי בן ה-25 של סלטה ויגו, ג'ונתן חונקאל, נחת אחה"צ בישראל על-מנת לחתום במכבי תל אביב לשנה אחת לפחות. כזכור, הצהובים מחפשים מזה זמן רב, קשר אחורי ברמה גבוהה שידע לנווט את המשחק של הקבוצה כמו שצריך.
הצהובים היו במו"מ עם אליום סיידו שלבסוף לא הגיע, ועם סרג' דייה, שנחת בישראל בסוף השבוע וכבר הספיק לחזור לצרפת לאחר שלא הסכים להיבחן. לחונקאל, יש 81 הופעות בסלטה ויגו, ובעבר נימנה על סגל נבחרת ספרד הצעירה.
עם נחיתתו, אמר חונקאל ל-ONE: "מכבי תל אביב זו אחת הקבוצות הטובות בישראל אם לא הטובה ביותר. אני מקווה שהכל ילך כשורה ואחתום במכבי. לא באתי להיבחן, מכבי זו קבוצה פנטסטית ואני רוצה לחתום כאן. אני מקווה לעזור למכבי לקחת אליפות השנה".
ג'ונתן שיחק עונה אחת עם חיים רביבו בסלטה ויגו, ועל כך אמר ל-ONE: "השנה הראשונה שלי, היתה השנה האחרונה של חיים רביבו בסלטה ויגו. שיחקנו ביחד ורביבו שחקן מדהים, כולם זוכרים אותו בספרד".

תאריך:  22/08/2007   |   עודכן:  22/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההתאחדות: משחק ללא קהל למכבי ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
טענה שהייתה תלמידה יחידה בקורס והספר לא התייחס אליה    בית המשפט דחה את התביעה וקיבל את טענות הנתבע שהעניק לתובעת קורס אישי
איריס פרחי
בית המשפט חייב את חברת היי.קיו בע"מ להשיב לתלמידה את כספה לאחר שקבע שהיה עליה ליידע את התובעת שאינה עומדת בתנאי הקורס
עומר כרמון
לד"ר יוני פרס, וטרינר ובנו של נשיא המדינה, יש מהיום עבודה חדשה - כתב ספורט בעיתון יהודי בסן-דיאגו    משכורת? "אני עושה זאת בשביל הכייף"
רותי אברהם
מתקפה חריפה נגד שר המשפטים פרידמן בכנס במכון ואן ליר    זמיר: "פרידמן פוגע בעצמאות השופטים"    חשין: "קשה להאמין כמה נזקים הוא עשה תוך חצי שנה"
ניר יהב
עיתון מקומי סעודי מדווח על מרים, צעירה סעודית אשר הרגישה כגבר הכלוא בגוף של אישה    לאחר שנודתה מהחברה, היא נותחה בהצלחה וכעת היא גבר בשם חאלד    חלומו הראשון של חאלד: להוציא רשיון נהיגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il