X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ברבעון הראשון של השנה הפסידה הקבוצה 4.5 מיליון דולר ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-463 מיליון דולר הרווח הגולמי הסתכם בכ-104 מיליון דולר, גידול של 47 אחוז לעומת הרבעון המקביל המנכ"ל: האסטרטגיה של החברה לפיתוח עסקי הליסינג מוכיחה עצמה ופירותיה ניכרים בתוצאות הכספיות
▪  ▪  ▪
חנאל פועל להגדלת ההכנסות מליסינג מטוסים

חברת כנפיים, בעלת השליטה באל-על, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2007 ומדווחת על מגמת צמיחה ושיפור. הרווח הנקי של כנפיים ברבעון השני של שנת 2007 הסתכם בכ-12.5 מיליון דולר לעומת הפסד של 4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-463 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-440 מיליון דולר ברבעון המקביל - גידול של 5 אחוז. הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-104 מיליון דולר, לעומת רווח גולמי של כ-71 מיליון דולר ברבעון המקביל - גידול של 46.8 אחוז.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני הסתכם בכ-76 מיליון דולר, לעומת כ-60 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד -גידול של 27 אחוז. שווי המזומנים וההשקעות לזמן קצר ל-30 ביוני הסתכם בכ-257 מיליון דולר, וההון עצמי של החברה הסתכם בכ-93 מיליון דולר.
במהלך הרבעון השלימה החברה מימוש אופציות של אל על ואופציות רכש של המדינה. במקביל מכרה החברה כתבי אופציה של אל על, תוך שהיא שומרת על אחוז אחזקותיה באל על. פעולות אלו תרמו 6 מיליון דולר לרווח של החברה.
במהלך חודש אוגוסט הרחיבה קבוצת כנפיים את פעילותה בתחום החכרת המטוסים (ליסינג) ורכשה שלושה מטוסי בואינג מדגם בואינג 737 תמורת כ-82 מיליון דולר. העסקה תגדיל את הכנסותיה של כנפיים בתחום החכרת המטוסים בכ-70 אחוז לשנה בכל אחת משלוש השנים הבאות. ההקף הכולל של ההכנסות הצפויות על-פי הסכמי החכירה הקיימים בשנים הבאות, גדל בעקבות עסקה זו לכ-179 מיליון דולר, מאחר שסך ההכנסות מדמי החכירה מעסקת צפויים להסתכם בכ-55 מיליון דולר.
עו"ד יהודה לוי, שותף מנהל במשרד גולדפרב, לוי ערן ומאירי, מונה כיו"ר כנפיים. לוי הביע את שביעות רצונו מהתוצאות העסקיות ואת אמונו בהתפתחות החברה. יו"ר דירקטוריון אל על וסגן יו"ר דירקטוריון כנפיים, ישראל בורוביץ, ציין כי השיפור בדוחות אל על ברבעון הנוכחי ניכר היטב בתוצאותיה של כנפיים ומשקף את המהפך שעברה אל על בתקופה האחרונה. לדבריו, צעדי ההתייעלות והרה ארגון שננקטו, וצמצום ההוצאות לצד התמקדותה בצדדים הרווחיים, העלו את אל על לפסים של צמיחה.
לדברי בורוביץ, תוצאותיה של אל על מרשימות עוד יותר על-רקע התחרות ההולכת וגוברת בשוק התעופה, וכן אל מול עליית מחירי הדלק והשחיקה בתיירות בעקבות מלחמת לבנון השנייה. שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים, ציין כי האסטרטגיה של החברה לפיתוח עסקי הליסינג שלה מוכיחה עצמה ופירותיה ניכרים בתוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של השנה. לדבריו, גם החברות האחרות שבשליטת החברה תרמו באופן משמעותי לרווחיות הרבעון. חנאל הוסיף כי, כנפיים ממשיכה לפעול לאיתור הזדמנויות חדשות בעלות פוטנציאל לפיתוח עסקיה בתחומי התעופה, התיירות ושירותי הטיסה.
כנפיים שבשליטת משפחת בורוביץ, מחזיקה בשליטה באל על (כארבעים אחוזים). לחברה 4 החזקות נוספות בתחום שירותי תעופה ותיירות אזרחיים: בחברת גלובל העוסקת בהחכרת מטוסים בחו"ל, בחברת קיו.איי.אס המעניקה שירותי קרקע לחברות תעופה בנתב"ג, בחברת כנפי תחזוקה המתחזקת מטוסים לחיל האוויר ובחברת טל לימוזין העוסקת בשירותי הסעת נוסעים לנתב"ג.

תאריך:  23/08/2007   |   עודכן:  23/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כנפיים הציגה רווח נקי של 12.5 מ' ד' ברבעון השני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
עובדי רשות שדות התעופה טוענים כי אין די עובדים לטיפול בתנועת הנוסעים המוגברת של שיא עונת התיירות
עומר כרמון
שמונת היהודים האחרונים שנותרו בבירה העירקית זועקים לעזרה: הם רוצים להימלט, אבל שגרירות הולנד המייצגת את האינטרסים הישראלים, מסרבת לסייע
ניר יהב
תאונה קטלנית בכביש 805 ליד היישוב דיר חנא: ג'יפ ומשאית סמיטריילר התנגשו חזיתית    שלושת נוסעי הג'יפ נהרגו, שניים נפצעו באורח קשה ועוד שניים באורח קל
מחלקה ראשונה
זו תהיה הפעם הראשונה שבה איש העסקים ישתתף בקמפיין פרסומי    שכרו יועבר לתרומה    הקמפיין יציג את גאידמק בסיטואציה הומוריסטית
הדר פרבר
הצטרפה לקריאת הקונגרס להדיח את אל-מליכי כדי להחליפו ב"אישיות מפלגת פחות ומאחדת יותר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il