X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
השניים הסתננו מהרצועה מאזור מעבר ארז הם ירו לעבר מנהלת התיאום והקישור כוח צה"ל הוקפץ למקום, רדף אחריהם והרג אותם בג'נין נהרג מפקד הג'יהאד ארבעה חיילים צה"ל נפצעו קל ליד גדר המערכת באזור כרם שלום
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

צה"ל הרג שני מחבלים אשר חדרו לשטח ישראל בסמוך למעבר ארז בצפון רצועת עזה. החולייה, אשר חדרה לישראל, פתחה באש לעבר מנהלת התיאום והקישור של צה"ל. לאחר הירי הפלשתינים ברחו. כוח גולני שהוקפץ למקום פגע בהם והרג אותם. במהלך חילופי האש נפצע חייל צה"ל באורח קל ופונה להמשך טיפול בבית החולים. נמסר כי המחבלים לבשו מדים של צה"ל.
לפנות בוקר הרג כוח צה"ל את עלאא אבו סעיד, 25, בכיר בג'יהאד האיסלאמי בג'נין, ושניים מאנשיו, נהרגו בפעילות צה"ל (שבת) בעיר. סוכנות הידיעות "מען" מדווחת כי אבו סעיד נהרג במהלך פעילות כוח מיוחד של צה"ל שפעל בלב ג'נין שבצפון הגדה. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה. הג'יהאד האיסלאמי מאיים כי אנשיו יבצעו פיגועים בתוך שטחי ישראל בתגובה על החיסול.
הפלשתינים מדווחים כי ההרוג היחיד בתקרית הוא אבו סעיד: עדי ראייה מסרו לסוכנות הידיעות כי אבו סעיד הגיע ביחד עם שלושה מאנשיו לבית קפה בעיר, כשלפתע הגיעה מכונית מסוג פולקסווגן ממנה יצאו מספר חיילים שהחלו לירות לעבר רכבם של הארבעה. מהירי נהרג אבו סעיד ונפצעו שלושה ממלוויו, אחד באורח קשה ושניים באורח בינוני. עובר אורח שנקלע לאזור הירי נפצע באורח אנוש.
מדובר צה"ל נמסר מנגד כי שלושה נהרגו באירוע: לאחר שהכוח זיהה רכב ובו שלושה מחבלים חמושים, הוא פתח בירי לעבר הרכב והרג את שלושתם. מצה"ל נמסר עוד, כי בחיפוש שנערך ברעב, נמצאו רובה קלאצ'ניקוב, רובה M16 ומחסניות.
ארבעה חיילי צה"ל שנעו בסמוך לגדר המערכת באזור כרם שלום, נפצעו קל מפיצוץ מטען בצידה השני של הגדר. החיילים פונו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון.
אתמול הרגו כוחות של צה"ל, משמר הגבול והשב"כ שני פלשתינים - מבוקש בג'יהאד האיסלאמי וילד בן 11, בצידא, צפונית מזרחית לטולכרם. לוחם מג"ב נפצע קל בתקרית וטופל במקום.
הכוחות עסקו בפעילות למעצר מבוקשים באזור, כאשר נפתחה עליהם אש. הכוחות השיבו אש ממנה נהרג מבוקש מהג'יהאד האיסלאמי שהיה חמוש, ופלשתיני נוסף. מבוקש נוסף מהארגון נפצע קשה ופונה לטיפול בבית חולים בישראל. סוכנות הידיעות הפלשתינית "מען" דיווחה כי המבוקש שנפצע הוא סדיק מחמוד עודה. עוד דווח כי אחד ההרוגים בתקרית הוא ילד בן 11, מחמוד אברהים קרנאווי, אחיו של מחמוד עודה.

תאריך:  25/08/2007   |   עודכן:  25/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
תערוכת צלילים לילית תיפתח במוצאי השבת במגדל דוד בירושלים
יהונתן דחוח-הלוי
בהודעה רשמית מכחיש יו"ר הרשות הפלשתינית הדיווחים בישראל על הסכמתו כביכול להקים מדינה פלשתינית בגבולות זמניים    תובע פתרון בעיית הפליטים על בסיס החלטת האו"ם 194
ניר יהב
הורים בשנות ה-40 לחייהם, בנם, 22, ואחיינם, 23, נהרגו בכביש 70 לאחר שרכבם איבד שליטה והתהפך    במשטרה חוקרים מדוע הנהג איבד שליטה
עומר כרמון
ונוס ויליאמס, אלופת וימבלדון לנשים, לא הבחינה בחלק העליון של שמלתה שהולך ונפרד מגופה אל מול עוברי האורח המופתעים וצלם אחד בר-מזל
עומר כרמון
התרגשות רבה בקרב יהודי אירן: חתונה יהודית כשרה בבית הכנסת המפואר בטהרן    אחמדינג'אד לא הגיע לברך
רשימות נוספות
ארגון ערבי-ישראלי מאיים בפיגועי טרור  /  עומר כרמון
"אין התקדמות במו"מ חשאי עם ישראל"   /  הילה רפופורט
"פעולות ישראל מטילות ספק ברצונה לשלום"  /  הילה רפופורט
דברי הכפירה של ברק  /  אליקים העצני
אין מי שיסביר לעולם  /  יוני בן-מנחם
מי חיסל את יאסר ערפאת  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il