X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יחד איתם: מלחה, 7 הכוכבים ורמת אביב הפדיון בחמשת הקניונים המובילים בארץ מגיע ל-4,000-3,000 שקל למ"ר לחודש עזריאלי ואילון - רק בדרג השני חברת RIS מפעילה לראשונה בישראל מערכת מידע על הפדיון במאות חנויות בקניונים
▪  ▪  ▪
קניון רמת אביב

חמשת הקניונים המובילים בארץ, מבחינת הפדיון, הם דיזנגוף סנטר בת"א, מול הים באילת, מלחה בירושלים, שבעת הכוכבים בהרצליה ורמת אביב בת"א (לפי סדר א-ב). כך מסרו היום (26.08.07) אלברט עמית ושלמה ינאי, בעלי חברת ניהול הקניונים והמרכזים המסחריים "יובלים". המחזור בחמשת הקניונים המובילים נע בין 3,000 ל-4,000 שקל לחודש.
בדרג השני, עם מחזורים של 2,500 עד 3,000 לחודש, נמצאים קניונים של דוד עזריאלי - עזריאלי, אילון וחולון. בדרגה זו נמצאים גם קניון ערים בכפר סבא, קניון רחובות וקניון הנגב בבאר שבע.
בדרג השלישי, עם פדיון של 2,000 עד 2,500 שקל לחודש, נמצאים קניון אבנת בפ"ת, קניון גבעתיים, קניון הזהב בראשל"צ, קניון השרון בנתניה, קניון קיריון בקריות וקניון רננים ברעננה.
הדירוג של "יובלים", שנעשה על-פי מדגם של 500 מתוך 5,000 החנויות בקניונים ברחבי בארץ, העלה כמה תוצאות מפתיעות: קניון אילון וקניון עזריאלי אינם בין המובילים, ולעומת זאת נמצא קניון שבעת הכוכבים של הכשרת הישוב בין חמשת הראשונים. עוד מתברר מהדירוג, שקניון גבעתיים החדש לא הצליח לפי שעה להתברג בעשיריה הראשונה.
עמית וינאי מסרו היום מידע זה במסגרת מסיבת עתונאים בת"א, שבה הציג מערכת מידע חדש, שתספק נתונים על מחזור ופדיון של מאות חנויות בקניונים המובילים. המערכת פועלת במתכונת הרצה זה 4 חדשים, ונחשפה היום לראשונה. חברת RIS, בבעלות יובלים 51% וחברת סגמנט (סתיו שחם) 49%, מקבלת מחנויות שהצטרפו לתוכנית מידע, מאושר על-ידי רואה חשבון, על הפדיון החדשי. RIS מעבדת נתונים אלו ומוכרת את המידע ללקוחותיה. ננקטו פעולות אבטחה, כדי שהמידע ישאר דיסקרטי וסודי, ללקוחות בלבד, וגם הם לא מקבלים רשימה שמית, אלא ממוצעים מעובדים של קבוצות בנות 3 חנויות לפחות בענף מסוים.
עד היום הצטרפו למערכת מסירת המידע של RIS חמש מאות חנויות של 20 רשתות, בהן זארה, פול אנד בר, סקאל,הוניגמן, תמנון, ניין ווסט, צומת ספרים, סטימצקי, אפריל ומגנוליה. מתנהל מו"מ עם 460 חנויות נוספות.
לקוחות RIS ישלמו 100-50 שקל לחודש, כפול מספר החנויות שלגביהן ימסרו הנתונים. קניון שיבקש לקבל נתונים על מכירות של קניון אחר (ללא חלוקה לחנויות) ישלם 500 דולר לחודש בעד חבילה של 5 קניונים, ו-100 דולר לחודש על כל קניון נוסף.
עמית אמר היום: "זו הפעם הראשונה שבה יוכלו מנהלי רשתות לקבל מידע על הפדיון של המתחרים, אם כי ללא שמות. הם יוכלו לבדוק נתונים לאורך זמן ולברר אם הם מתקדמים או מפגרים בפדיון מול המתחרים. כן יוכלו לבדוק באלו קניונים המכירות טובות, ובאילו מקומות יש בעיות. זהו כלי עזר שיווקי ממדרגה ראשונה
המופעל לראשונה בישראל. המערכת ממוחשבת, עם מערכת אבטחה ברמה גבוהה יותר, כדי שמידע מסחרי לא יגיע למי שאינו זכאי לכך".
יובלים מתכננת להפעיל את המערכת בשנה הבאה בגרמניה, יחד עם חברת MGB המקומית. לאחר מכן ינסו לשווק את המערכת החדש לרומניה ולארה"ב. לדבריהם, המערכת היא מן המתקדמות והמובילות בעולם.

תאריך:  26/08/2007   |   עודכן:  26/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקניונים המובילים: דיזנגוף ומול הים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שוב "עיתונות חוקרת" במיטבה
2323  |  28/08/07 13:08
2
אני בספק לגבי דיזנגוף סנטר
אלון_  |  1/09/07 00:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
מדובר במוצרים כחול-לבן בלבד    בין המוצרים הנרכשים: מחברות, כלי כתיבה, ספרים וציוד אחר לבית-הספר    גידול של 3% לעומת השנה שעברה    יצרני הענף השקיעו כ-10 מיליון דולר בפיתוח מוצרים חדשים
שרון קביליו
תמי בן רון מונתה לתפקיד המנהלת האדמניסטרטיבית של מרכז שניידר לרפואת ילדים
שרון קביליו
יאיר זהבי מונה למנכ"ל GetIT    זהבי יחליף את אורי לנדא שקודם לתפקיד משנה למנכ"ל תפוז
שרון קביליו
עידית פדן, מנכ"ל MIT בשבע השנים האחרונות, פורשת מתפקידה    ארז בנוביץ' מונה לתפקיד במקום פדן
דרור מרום
השנה יבקרו בכפר דרג'את 6,000 מטיילים - כ-4,000 בשנה שעברה, ובלקייה צפוי גידול של 25% צפוי במספר המבקרים    אלפים יבקרו גם בשווקים הבדואים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il