X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הציגה רווח נקי של 8.5 מיליון שקל ברבעון השני של השנה - לעומת הפסד זעום של 48 אלף שקל ברבעון המקביל ב-2006 גאון: "בכוונת הקבוצה להמשיך ולהרחיב את פעילותה בשוקי-ההון - בארץ ובעולם"
▪  ▪  ▪
גאון. הנפקה ראשונה לאוטו-דיפו [צילום: גאון אחזקות]

קבוצת גאון-אחזקות, שבשליטת איש העסקים ומנכ"ל כור לשעבר, בני גאון, מפרסמת לראשונה כחברה ציבורית את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2007. הקבוצה מדווחת על גידול ברווחיות כתוצאה משיפור התוצאות העסקיות בשלושת תחומי פעילותה - סחר, אגרו ושירותים פיננסיים.
מהדוחות עולה כי חלה עלייה חדה ברווח הנקי ברבעון השני של 2007, אשר הסתכם בכ-8.5 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-48אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2007 הסתכם בכ-14.3 מיליון שקל, לעומת כ-13.8 מיליון מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. במחצית הראשונה של 2006 כלל הרווח הנקי גם רווחי הון ממכירת אחזקות גאון-אגרו בחברת עמיעד, בסך כ-10 מיליון שקל.
הרווח התפעולי של הקבוצה ברבעון רשם אף הוא עלייה, בשיעור של כ-105%, והוא הסתכם בכ-33.6 מיליון שקל - לעומת כ-16.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של 2007 הסתכם הרווח התפעולי בכ-58 מיליון שקל, לעומת 57.7 מיליון שקל.
עם השלמת הנפקת הקבוצה בבורסה של ת"א ביוני השנה, הודיעה הקבוצה על כניסתה לתחום פעילות רביעי - תחום הנדל"ן, באמצעות החברה הציבורית מ.ל.ל. ששמה שונה לגאון-נדל"ן. בכוונת גאון-נדל"ן לפרסם תשקיף לגיוס-הון בדרך של הנפקת זכויות.
בנוסף הודיעה הקבוצה כי היא מתכננת השנה שתי הנפקות נוספות, בכפוף לתנאי שוק-ההון: הנפקה ראשונה לאוטו-דיפו המחזיקה ברשתות ACE ואוטו-דיפו, והנפקת חברת אהבה-מעבדות ים המלח בבורסת ה-AIM בלונדון.
לדברי יו"ר גאון-אחזקות, בני גאון: "בכוונת הקבוצה להמשיך ולהרחיב את פעילותה בשוקי-ההון - בארץ ובעולם. נתוני הדוחות הכספיים, המצביעים על המשך מגמת הצמיחה המאפיינת אותנו מאז הקמתנו, מאפשרים לצמוח עם גב פיננסי יציב ואיתן. בסוף אוגוסט אישר דירקטוריון הקבוצה חלוקת דיבידנד נוסף לבעלי המניות בסך של כ-10 מיליון שקל, ואני מקווה שנוכל להמשיך ולהציג עבורם הצפת ערך עוד שנים רבות".
המנכ"ל, שי פרמינגר, הוסיף כי "נתוני הרבעון האחרון מראים צמיחה נאה ברווחיות השוטפת של הקבוצה, אשר נבעה משיפור בתוצאות הפעילות של כל שלושת תחומי הפעילות, ובמיוחד השירותים הפיננסיים. אני מעריך, כי מגמה זו של שיפור בתוצאות הכספיות השוטפות של שלושת תחומי הפעילות מחד, והצפת ערך על-ידי הנפקות מאידך, תביא להמשך שיפור התוצאות הכספיות".
הקבוצה מדווחת על עלייה של כ-17.7% בהכנסות נטו ברבעון השני של 2007, אשר הסתכמו בכ-258 מיליון שקל, לעומת 219.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות נטו של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-535.2 מיליון שקל, לעומת כ-453.4 מיליון - עלייה של כ-18%.
עלייה נרשמה בהון-העצמי של החברה, שהסתכם בסוף יוני בכ-200 מיליון שקל, לעומת 156 מיליון שקל בסוף דצמבר 2006. עיקר הגידול נובע מתמורת הנפקת המניות שביצעה הקבוצה, מהרווח הנקי למחצית הראשונה של 2007 ומרווח-הון שנוצר מהנפקת מניות בגאון סחר בסך של כ-3.7 מיליון שקל.
בנוסף, מחזור ההכנסות מתחום השירותים הפיננסיים עלה לכ-66 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2007, לעומת כ-34 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות זו עלה לכ-16.7 מיליון שקל במחצית הראשונה, לעומת כ-2.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

תאריך:  30/08/2007   |   עודכן:  30/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאון אחזקות מפרסמת לראשונה דוחות כספיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
נשיא קבוצת שטראוס, הודיע על מינויו של אלאן לוס לתפקיד סמנכ"ל השיווק הקונצרני של קבוצת שטראוס ולחבר הנהלת הקבוצה    לוס יחליף את שלי שליט שביקשה לצאת לשנת חופשה
הדר פרבר
הצלב האדום הבינ"ל מפרסם נתונים לרגל יום השנה הבינ"ל לנעדרים    כ-13,500 מהנעדרים הם מהמלחמה שבין השנים 92-95 בבוסניה, ואילו 2,386 מהסכסוך בין השנים 91-95 בקרואטיה ו-2,047 מ-98-99 בקוסובו
עומר כרמון
סגן ראש הממשלה נטל לעצמו פסק זמן והצטרף לעובדות משרדו הנופשות בביקיני בפארק המים בשפיים    היה שמח
יפעת גדות
האירוניה הגדולה היא כי מזונות רבים למעשה חזרו לאחור... לשומנים הרוויים - שומנים שבעבר, ועדיין, קשורים למחלות לב    כיצד אם כך ניתן להימנע משומני טרנס ושומנים רוויים? כדאי קודם כל לזכור - אין דבר כזה צ'יפס בריא, ואין גם שוקולד מרזה
גלית יצחק
ביום ראשון הקרוב חוזרים הילדים לספסל הלימודים    דפנה זיו בוסאני ממליצה לאכול לפני היציאה לבית הספר קורנפלקס עם חלב או חטיף אנרגיה ובבית הספר לאכול לפחות פעם בשבוע ממרח מתוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il