X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה מציגה גידול של 33.2% ברווחיות לעומת התקופה המקבילה בשנת 2006 ההון-העצמי של ביג הסתכם בסוף יוני ב-414.9 מיליון שקל, לעומת 351.4 מיליון שקל בסוף דצמבר 2006
▪  ▪  ▪
הקבוצה מפתחת 8 מרכזים חדשים [צילום: קבוצת ביג מרכזי-קניות]

קבוצת ביג מרכזי-קניות, המפעילה ומנהלת מרכזי-קניות פתוחים ברחבי הארץ, פרסמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2007. החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה ברווח נקי של 16.7 מיליון שקל לעומת 12.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זהו גידול 33.2%, הנובע מעליה בהכנסות וירידה בהוצאות המימון.
מהדוחות עולה עוד כי הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2007 הסתכמו ב-56.3 מיליון שקל, לעומת 53.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 4.6% הנובע בעיקר מתחלופה טבעית של שוכרים וחידוש חוזי-שכירות בדמי שכירות גבוהים יותר.
בסעיף הרווח הגולמי רשמה החברה במחצית הראשונה של 2007 רווח של 48.3 מיליון שקל, לעומת 42.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של 13%. הוצאות ההנהלה וכלליות הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2007 ב-7.8 מיליון שקל, לעומת כ-5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הגידול בהוצאות נבע לדברי הנהלת החברה בעיקר מהגדלת כוח-האדם לצורך התאמתו לקצב הפיתוח המואץ, וכן הוצאות ניהול חברה ציבורית בהשוואה לחברה פרטית במהלך התקופה המקבילה אשתקד.
ההון-העצמי של ביג הסתכם בסוף יוני ב-414.9 מיליון שקל, לעומת 351.4 מיליון שקל בסוף דצמבר 2006. הגידול ביתרת ההון-העצמי נבע מהנפקה פרטית שביצעה החברה, שהביאה לגידול של כ-47 מיליון שקל וכן כתוצאה מרווח לתקופה המדווחת, שהסתכם ב-16.7 מיליון שקל.
מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי-קניות, איתן בר-זאב, מציין כי מגמת הצמיחה, שכללה בנוסף לתפוסה מלאה בכל 9 מרכזי ביג הפעילים, תהליך הרחבה במרכזים קיימים, עבודות הקמה ב-3 מרכזים חדשים, ותכנון ופיתוח של 8 פרויקטים נוספים - צפויה להמשך גם בשנים הקרובות.
קבוצת ביג מרכזי-קניות היא רשת ממותגת בפריסה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור-סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקמעונאיות הארציות.

תאריך:  30/08/2007   |   עודכן:  30/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביג-מרכזי קניות: רווח של 16.7 מיליון שקל במחצית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חבל שאיתן עזב את מקדונלד
עמרי פדן  |  1/09/07 13:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תערוכה חדשה במוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי תציג מפות היסטוריות, מצגות ותצלומים ממלחמת העולם הראשונה הנחשפים לראשונה
דרור מרום
הקבוצה מדווחת על גידול של 38% ברווח התפעולי - ל-53 מיליון שקל, ועל עליה בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת ל-89.4 מיליון שקל, לעומת 22.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
איציק וולף
האלוף (במיל.) יעקב עמידרור מאשר את מסקנות הדוח שפורסם ב-Nfc ואמר כי ישראל אינה יכולה להשמיד את יכולת הגרעין האירנית אלא רק לפגוע בה באופן מקומי    "השאלה הקשה היא האם יהיה זה שווה לפצוע את הנמר או לא"
דרור מרום, איציק וולף
בכירים במשרד מבקר המדינה אומרים כי המבקר מתכוון להוציא צו זמני למניעת פיטורי החשב הכללי ירון זליכה    יבחן האם קיים קשר בין חשיפת השחיתות לפיטורין
ניר יהב
פרקליט המדינה לחשב הכללי המודח: "הגענו למסקנה כי אין מקום להתערבות בהחלטת שר האוצר"    מגלה כי מזוז התערב במהלך השנה וחצי האחרונות למנוע ההדחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il